tekee mieli sillivoileipää.onkos silli kiellettyjen listalla?ihan tavallista sipulisilliä mulla tuolla ois.
saako silliä syödä?
6
1041
Vastaukset
- Sillinvälttäjä
MOI!
Silliä saa kyllä syödä, mutta kannattaa muistaa, että se on todella suolaista, ja suola aiheuttaa turvotusta.- kyselijä
pari palaa leivänpäälle ajattelin laittaa.
- ei...
no mää olen kyllä ymmärtäny ettei saa syödä, koska silliä ei ole valmistettu kypsentämällä kuumassa (vähintään se 73)!! Se on kypsytetty suolaamalla eli graavaamalla!? jossa muun muossa listeria ei tuhoudu!!
- on lähinnä
ei... kirjoitti:
no mää olen kyllä ymmärtäny ettei saa syödä, koska silliä ei ole valmistettu kypsentämällä kuumassa (vähintään se 73)!! Se on kypsytetty suolaamalla eli graavaamalla!? jossa muun muossa listeria ei tuhoudu!!
vakuumipakatuissa tuotteissa. Niissäkin todellisuudessa hyvin pieni.
- tiuskeli
on lähinnä kirjoitti:
vakuumipakatuissa tuotteissa. Niissäkin todellisuudessa hyvin pieni.
Silli on suolaisessa mausteliemessä jolloin se säilyy, mutta ei ole kypsennettyä jolloin on aina olemassa riski.
- Sillinvälttäjä
tiuskeli kirjoitti:
Silli on suolaisessa mausteliemessä jolloin se säilyy, mutta ei ole kypsennettyä jolloin on aina olemassa riski.
Minä olen itse kysynyt asiaa hoitajalta, ja hän sanoi, että voi syödä, mutta suolaisuus voi turvottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912531- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841423EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105804Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800- 54783
- 30716