juuri luin jostain, että Agnus on absolutisti. Höh, miten noin kovan rokkibändin pomo voi olla joku niuho? AC/DChän on nimenomaan kovinta dokailumusaa!!! Tai oli, ennen kuin kuulin tuon.
Meni uskottavuus...
24
2153
Vastaukset
- pultsari.
Kuka toi Agnus on?
- Rongoteus777
olla syy siinä, että Youngin veljeksillä on ollut aikanaan todella paha päihdeongelma. Jotta pojat on ilmeisesti jättää aineet et pysyy hengissä. Kyllä minä musaa diggailen, oli musisoijat sitten viinamäjen miehiä tai ei. Mutta minä olenkin nössöpaska :)
- problem child
Ensinnäkään Angus (ei Agnus) ei ole bändin pomo. Pomo on Malcolm! Ja mitä päihdeongelmaan tulee, sellainen oli Malcolmilla jonka vuoksi hän lähti kesken BUYV kiertueen vieroitukseen. Tuuraajana kiertueella toimi Malcolmin veljen poika Steve Young, eikä tätä vaihdosta osa yleisöstä edes huomannut! Angus ei ole ollut koskaan viinamäen miehiä mutta litkii teetä sitäkin enemmän. Ehkä se teini-ikäisen mielestä tuntuu niuhottamiselta!
- Rongoteus777
pääasiahan se minustakin on, että onko musa hyvää ja täysin toissijanen juttu vetääkö vinettoa. Yhtä typerää olisi digata Lemmyä vaan sen takia että se vetää jaskaa. Ja kiitos sinulle oikaisuistasi
- Lemmy...
Rongoteus777 kirjoitti:
pääasiahan se minustakin on, että onko musa hyvää ja täysin toissijanen juttu vetääkö vinettoa. Yhtä typerää olisi digata Lemmyä vaan sen takia että se vetää jaskaa. Ja kiitos sinulle oikaisuistasi
on sentään MIES noihin kengurun näköisiin homopiipittäjiin verratuna. Killed By Death
- acca/dacca
Lemmy... kirjoitti:
on sentään MIES noihin kengurun näköisiin homopiipittäjiin verratuna. Killed By Death
"on sentään MIES noihin kengurun näköisiin homopiipittäjiin verratuna. Killed By Death"
Hmm.. kengurun näköinen homopiipittäjä? Täsmennätkö ketä lähinnä tarkoitit? - Sladest Finn
Lemmy... kirjoitti:
muun tietääkseni just Lemmy on GAY joten se siitä sun kenguru vertauksista.
oikeen miesten mies Lemmy. - lemppari
Sladest Finn kirjoitti:
muun tietääkseni just Lemmy on GAY joten se siitä sun kenguru vertauksista.
oikeen miesten mies Lemmy.Hehe jätkä sahas omaa oksaa:D
- Rongoteus777
lemppari kirjoitti:
Hehe jätkä sahas omaa oksaa:D
ole AC/DC:n pojat mitään homopiipittäjiä eikä ole Lemmykään, jotta lopettakaan molempien asiaton mollaaminen välittömästi. Nää on kunnon äijämeininkiä molemmat Lemmy ja AC/DC jotta saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Sladest Finn
Rongoteus777 kirjoitti:
ole AC/DC:n pojat mitään homopiipittäjiä eikä ole Lemmykään, jotta lopettakaan molempien asiaton mollaaminen välittömästi. Nää on kunnon äijämeininkiä molemmat Lemmy ja AC/DC jotta saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LEMMY ON HOMO...Itse on sanonut.
otappa vähän selvää vai laitanko linkkiä. - Är AA
Sladest Finn kirjoitti:
otappa vähän selvää vai laitanko linkkiä.No laita linkkiä. En kyllä perhana usko, että LEMMY vois olla homo. Ei se vaan ole mahdollista.
- Nainen 69
Är AA kirjoitti:
No laita linkkiä. En kyllä perhana usko, että LEMMY vois olla homo. Ei se vaan ole mahdollista.
Oletko nähnyt Lemmyn naisystäviä?
- Rongoteus777
Sladest Finn kirjoitti:
otappa vähän selvää vai laitanko linkkiä.Lemmy itse on asian kertonut? En usko ja sitä paitsi mies on puhunut biseksuaalisista taipumuksistaan ja se ei ole sama kuin homoseksuaalisuus. Ota itse asioista selvää ja varsinkin käsitteiden sisällöstä. Ja ylipäänsä tekeekö muusikon homous tai biseksuaalisuus hänestä jotenkin huonomman ihmisen ja huonon muusikintekijän? Kasvakaa aikuiseksi tai painukaa vittuun!
- Olio.
Rongoteus777 kirjoitti:
Lemmy itse on asian kertonut? En usko ja sitä paitsi mies on puhunut biseksuaalisista taipumuksistaan ja se ei ole sama kuin homoseksuaalisuus. Ota itse asioista selvää ja varsinkin käsitteiden sisällöstä. Ja ylipäänsä tekeekö muusikon homous tai biseksuaalisuus hänestä jotenkin huonomman ihmisen ja huonon muusikintekijän? Kasvakaa aikuiseksi tai painukaa vittuun!
Tässä vähän oikaisua asiaan, eli Lemmy EI OLE homo!
Meneekö se teille nyt jo vihdoinkin jakeluun:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=38809 - Rongoteus777
Olio. kirjoitti:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=38809näin
- ankus
acca/dacca kirjoitti:
"on sentään MIES noihin kengurun näköisiin homopiipittäjiin verratuna. Killed By Death"
Hmm.. kengurun näköinen homopiipittäjä? Täsmennätkö ketä lähinnä tarkoitit?aivan sama mikä on sexuaalinen suuntautuminen"!!!
ei kukaan aikuinen oikeesti kelaa mikä sä oot miehiäs vaan itse diggaan niiden tekemää musaa. jos lemmy on homo niin kuika paljon se potkiskaan suakin perseelle jos se ois hetero? rokki on edelleen asennetta!!!! - Mukava hetero
Olio. kirjoitti:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=38809Kuka esittää:I ain´t no nice gay?
- .A.
Mukava hetero kirjoitti:
Kuka esittää:I ain´t no nice gay?
Haha-oletpa hauska?
- Levyseppähitsaaja
...aika hölmö. Mitä se Anguksen juomattomuus siihen vaikuttaa, voiko bändiä kuunnella törpötellessä? Itse olen vetänyt lukemattomat kännit AC/DC:tä kuunnellessa, eikä Anguksen absolutismi ole haitannut pätkääkään. Kyllähän Brian oluesta tykkää ja sitä ennen Bon Scott oli legendaarinen ryyppääjä. Joten keskity oikeisiin ongelmiin.
Niin ja kyllä se paikkansa tosiaan pitää, Angus ei vedä viinaa. - Dog Eat Dog
Maailmassa liian moni hyvä rokkari on kuollut turhaan huumeisiin, viinaan jne.
- Snake-Eye77
Joo näin on että Angus Young EI käytä alkoholia. MIETI VÄHÄ jaksaisko se ravata ympäri lavaa ja jammailla ku viimeistä päivää jos se käyttäis alkoholia...
- have a drink on me
Joo, ei sit pitäs tehdä sellasia biisejä kuin "Have a drink on me" ym. jos itte ei dokaa. Niin makaa kun petaa.
- problem child
Ei pitäis puhua jos ei asioista tiedä. Miten ihmeessä Anguksen juomattomuus liittyy vaikkapa kyseiseen biisiin? Teksti on Brianin.!
- Have A Tea On Me
problem child kirjoitti:
Ei pitäis puhua jos ei asioista tiedä. Miten ihmeessä Anguksen juomattomuus liittyy vaikkapa kyseiseen biisiin? Teksti on Brianin.!
että levy on tehty bonin kunniaksi ja osa levy biiseistä on osoitettu bonille joten toi have a drink on me voi viitata bonin juomiseen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882