Olenpas testannut miestäni. Eli olen ollut
nalkuttava ja en niin viehättävän näköinen kun mies tulee töistä=ei mitään kiinnostusta, siis ei seksiä.
muuten vain supernainen joka ei tarvitse mihinkään miehen apua=ei kiinnostusta, ja ei seksiä
olenpa iloinen ja vähän "avuton". laittaudun hieman ja olen kiinnostunut miehen työpäivästä=
ohhoh mieshän suorastaan saalistaa mut alkukanteisella raivolla
testaus päättynyt. ja opin miten ei kannata käyttäytyä jos haluaa olla miehen silmissä viehättävä. :)
testejä miehelle
akkaska
2
985
Vastaukset
- se toimii
Tai ainakin haluaisin uskoa niin. Pohjimmiltaan uskon, että mis haluaa koeka olevansa mies - saalistaja. Naisen tulisi olla tässä kohdin siis nainen -tarvitseva ja saalis. Oivalsin tämän jossain vaiheessa. Koska olen yleensäkin "viehättävästi" laitettu, keskityin tuohon avuttomuuteen. Pettymys tosin oli suuri - ei mitään vaikutusta. Olen todella neuvoton miehen vähäisen seksin tarpeen suhteen.
- cvxkl
taitaa olla miehen päiväuni =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161