Onko vanhemmilla konkareilla antaa vinkkiä...? miten kannattaa valmistautua tenttiin ja katujen ulkoa opettelemiseen..???
katujen opettelu ulkoa
7
1563
Vastaukset
- opaskartta.
Sitten yksinkertaisesti opettelet sen ulkoa. Tällainen akuankkaversio on hyvä olla ajossa mukana jos mahdollinen navigaattori hajoaa.
Sen jälkeen katsot vaikka netistä kaupunkisi ravintolat, sairaalat, koulut, julkishallinnolliset rakennukset, rautatieaseman, linja-autoaseman, lentoaseman, vanhainkodit, kaupat, huoltoasemat, liikuntakeskukset, poliisilaitoksen, nähtävyydet ym. paikat ja opettelet niiden osoitteet ulkoa. Kannattaa myös kiinnittää huomiota katujen numerointiin ja numeroinnissa esiintyviin poikkeuksiin.
Ja koska olet fiksu niin opettelet myös naapurikuntien vastaavat. - Gonkari
Miks ne pitää ulkoa opetella?
- selviää
henkilöauton ammattiajoluvan saannin ehtona olevasta paikallistuntemuksen kokeesta.
- dklfjösdl
selviää kirjoitti:
henkilöauton ammattiajoluvan saannin ehtona olevasta paikallistuntemuksen kokeesta.
Katujen opettelu sujuu parhaiten, kun lähdet kaverisi kanssa pyörimään muutamaksi tunniksi keskustaan. Itse kirjoittelin katujen ja niiden poikkikatujen nimiä paperille ja opin kyllä miljoona kertaa paremmin, kuin jos olisin karttakirjalla päntännyt vaikka Manskun poikkikatuja.
- tuunari
dklfjösdl kirjoitti:
Katujen opettelu sujuu parhaiten, kun lähdet kaverisi kanssa pyörimään muutamaksi tunniksi keskustaan. Itse kirjoittelin katujen ja niiden poikkikatujen nimiä paperille ja opin kyllä miljoona kertaa paremmin, kuin jos olisin karttakirjalla päntännyt vaikka Manskun poikkikatuja.
itse voin kyllä sanoa et tähän päähän jää katuja tasan sitä mukaa kun käy ko. osoitteessa...
ei tätäkään hommaa lukemalla opi vaan tekemällä... - clk
tuunari kirjoitti:
itse voin kyllä sanoa et tähän päähän jää katuja tasan sitä mukaa kun käy ko. osoitteessa...
ei tätäkään hommaa lukemalla opi vaan tekemällä...ensin pääreitit kaupunginosita toisiin.
Silloin hahmotat kaupungin eri alueet.
Sen jälkeen keskusta ja muut pääkadut.
Tää on sellainen perusrunko, jonka varaan
on helppo myöhemmin opetella pienempiä
katuja. Siihen on sitten helpompi lisätä
pieniä (lue: vähemmän käytyjä) katuja.
- Anonyymi
Mulla olla huvä navigator.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530