Onko jollain kyseinen tuplacd?Jos on,viitsisikö kirjoittaa mitkä kaikki laulut levyltä löytyy?KIITOS etukäteen!
40 unohtumatonta laulua -2cd
4
483
Vastaukset
- Okolona river bottom band
Biisit eivät ole oikeassa järjestyksessä, mut kaikki löytyvät tältä levyltä...
1.
Surun pyyhit silmistäin
2.
Hetki lyö
3.
Leijat
4.
Soitin vain kun sua kaipaan
5.
Kaksin rannalla yksinäiset
6.
Niinpä niin
7.
Kahden hullun matka
8.
Varrella virran
9.
Pääsi rinnaillein painuu
10.
Suruilta suojaan
11.
Kesä muuttaa kaupunkiin
12.
Silta yli synkän virran
13.
Tahdon näyttää tien
14.
Unohdit tulla takaisin
15.
Tunteet meitä pyörittää
16.
Olet tie jonka löysin
17.
Elämääsi eksynyt
18.
Anna käsi
19.
Ota lähellesi
20.
Kasvot peilissä
21.
Niin paljon se sattuu
22.
Karvas viini
23.
Pari kultarahaa
24.
Kun sinut siinä nään
25.
Luulet sä tosiaan
26.
Kyyneleet
27.
Den glider in
28.
Ehkä suukon antaa saan
29.
Alku kaikein kauniin
30.
Viimeiseen mieheen
31.
Kulman kundit
32.
Okolona river bottom band
33.
Tie huomiseen
34.
Tunnetko
35.
Toukukuu
36.
Läpi unisen maan
37.
Hengaillaan
38.
Susanna
39.
Sydämmeen viilsit haavan
40.
Siks oon mä suruinen- viestistä
Täytyy varmaan ostaa tämä cd,löytyy juuri niitä kappaleita mitä toivoinkin ja kaipasin.Tämän listan numero 32 on ihan tuntematon kappale.
- Kyllä sekin on soinut
viestistä kirjoitti:
Täytyy varmaan ostaa tämä cd,löytyy juuri niitä kappaleita mitä toivoinkin ja kaipasin.Tämän listan numero 32 on ihan tuntematon kappale.
Kyllä sekin laulu on soinut aika paljon radiossa silloin aikoinaan.
- kappaleita
levyllä,vielä kun olisi ollut pyydä vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3157329Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151347- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91221Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009