Onko jollain kyseinen tuplacd?Jos on,viitsisikö kirjoittaa mitkä kaikki laulut levyltä löytyy?KIITOS etukäteen!
40 unohtumatonta laulua -2cd
4
493
Vastaukset
- Okolona river bottom band
Biisit eivät ole oikeassa järjestyksessä, mut kaikki löytyvät tältä levyltä...
1.
Surun pyyhit silmistäin
2.
Hetki lyö
3.
Leijat
4.
Soitin vain kun sua kaipaan
5.
Kaksin rannalla yksinäiset
6.
Niinpä niin
7.
Kahden hullun matka
8.
Varrella virran
9.
Pääsi rinnaillein painuu
10.
Suruilta suojaan
11.
Kesä muuttaa kaupunkiin
12.
Silta yli synkän virran
13.
Tahdon näyttää tien
14.
Unohdit tulla takaisin
15.
Tunteet meitä pyörittää
16.
Olet tie jonka löysin
17.
Elämääsi eksynyt
18.
Anna käsi
19.
Ota lähellesi
20.
Kasvot peilissä
21.
Niin paljon se sattuu
22.
Karvas viini
23.
Pari kultarahaa
24.
Kun sinut siinä nään
25.
Luulet sä tosiaan
26.
Kyyneleet
27.
Den glider in
28.
Ehkä suukon antaa saan
29.
Alku kaikein kauniin
30.
Viimeiseen mieheen
31.
Kulman kundit
32.
Okolona river bottom band
33.
Tie huomiseen
34.
Tunnetko
35.
Toukukuu
36.
Läpi unisen maan
37.
Hengaillaan
38.
Susanna
39.
Sydämmeen viilsit haavan
40.
Siks oon mä suruinen- viestistä
Täytyy varmaan ostaa tämä cd,löytyy juuri niitä kappaleita mitä toivoinkin ja kaipasin.Tämän listan numero 32 on ihan tuntematon kappale.
- Kyllä sekin on soinut
viestistä kirjoitti:
Täytyy varmaan ostaa tämä cd,löytyy juuri niitä kappaleita mitä toivoinkin ja kaipasin.Tämän listan numero 32 on ihan tuntematon kappale.
Kyllä sekin laulu on soinut aika paljon radiossa silloin aikoinaan.
- kappaleita
levyllä,vielä kun olisi ollut pyydä vain..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708