Rekistereitä...

BO-55

Kiitos!

Olisi tosiaan mukavaa aina "morjenstella" tuolla tien päällä tuttuja Corvettekuskejakin, joten voisitteko laittaa vähän niitä rekisterinumeroita tänne näkyviin tunnistamisen helpottamiseksi.

Saa muuten tuo argumentointikin aivan uudenlaisen uskottavuuden kun todella tiedämme että puhutaan subjektiivisella kokemuspohjalla eikä pelkältä
kirja-/ youtube-/ google- / tai mutu-pohjalta

Tiedän että heti ensimmäinen vastaaja ilmoittaa tähän ketjuun, ettei voi laittaa numeroaan näkyviin, sillä siitähän saattaisi tulla vaikka minkälaisia kauheita seuraamuksia. ?????????

Nooh, moikataan kun tavataan!

Olen BO-55, 996 turbo Turusta!

Saa tulla vapaasti lässyttämään, lupaan kuunnella ja vastatakin tarvittaessa asiallisiin ja jopa jossain määrin asiattomiinkin kysymyksiin ja väitteisiin.

PS! Ethän vastaa tähän ketjuun, ellei sinulla oikeasti ole munaa ilmoittaa rekisterinumeroasi. Saatan jopa hakea numerosi ja soittaa sinulle kysyäkseni kuulumisiasi...

5

568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BO-55

...etten jopa sanoisi aivan kuollutta tämä keskustelu täällä!

Luulisi todellakin että corveten omistajat olisivat autoistaan yhtä ylpeitä kuin minä omastani.

• Ei viihdy

Suomi24:ssa...

• BO-55

...jo mennyt eikä vieläkään ole niitä Corvettejen rekistereitä löytynyt sieltä lumen alta!

Tietysti jos auto on joku "trailer-Queen", jolla ajelleen vain kun lämpöä on yli 20C ja silloinkin vain alle 10 km vetoja ettei lämmöt nouse liikaa. Eihän sitä sellaista aarretta nyt tällaisilla pakkasilla kehtaa ulos viedä.

Kummasti tuollainen 996 turbo vaan toimii kaikissa keliolosuhteissa....

Jään vieläkin odottelemaan niitä rekistereitä,
        MOI MOI

• ei viihdy
        BO-55 kirjoitti:

...jo mennyt eikä vieläkään ole niitä Corvettejen rekistereitä löytynyt sieltä lumen alta!

Tietysti jos auto on joku "trailer-Queen", jolla ajelleen vain kun lämpöä on yli 20C ja silloinkin vain alle 10 km vetoja ettei lämmöt nouse liikaa. Eihän sitä sellaista aarretta nyt tällaisilla pakkasilla kehtaa ulos viedä.

Kummasti tuollainen 996 turbo vaan toimii kaikissa keliolosuhteissa....

Jään vieläkin odottelemaan niitä rekistereitä,
        MOI MOI

Suomi24:ssa toisin kuin porsseilijat.

Muuten, olen nähnyt useammankin Veten (lähinnä C5 mallisia,siinä kun on ideaali 50:50 painonjakauma)talviajossa vaikka maavara ei parhaiten urheiluautossa kyntöaurojen uriin sovikkaan..

• tiedetään tiedetään
        ei viihdy kirjoitti:

Suomi24:ssa toisin kuin porsseilijat.

Muuten, olen nähnyt useammankin Veten (lähinnä C5 mallisia,siinä kun on ideaali 50:50 painonjakauma)talviajossa vaikka maavara ei parhaiten urheiluautossa kyntöaurojen uriin sovikkaan..

Corveten omistajat eivät juurikaan kirjoittele suoli24:ssä? Todistit jälleen kerran, ettei sulla ole vetteä eikä mitään muutakaan autoksi mainittavaa kulkupeliä.

Osaat vain trollata turhaa p*skaa, eikä sekään taitosi ole kehutava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13