2ool korkeus 48sm , kasvit melalehteä anubiasta, karkeaa viuhkalehteä jaavansaniaista.
Kertokaapa muutanko miten. Aiemmin oli yksiputkinen jouduin ostamaan seran blue sky kun ei ollut muuta tarjolla. Nyt vuoden vanha . Kesällä hankin sitten kaksputkisen ostin siihen seran pland colorin lisäksi. Mutta nyt kun tulee uusimisen aika niin mitä ehdotatte tilalle. Mulla olisi uusi agua glou myös jemmassa
Sitä kun asuu kaikesta kaukana pitäisi aina ennakoida asiat.Ja liikkeillä aina eri merkit.
Lamput vaihtoon
raita
2
252
Vastaukset
- fish KING
Löytyiskö noista valmistajista paikkakuntasi liikkeistä; aquastar, grolux, tms. sävyjä.
Pää asia olis hidas kasvuisille valotehoa kasviputkesta sitten jokin miellyttävä sävy kombinaatio ... http://saurama.aqua-web.org/ .. hieman osviittaa miltä akva tulee ko. sävyissä näyttämään.- raita
Tuoltahan vaihtoehtoja löytyikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954