Mestari käänsi tylysti

selkänsä!!!

Poismennyt suuri mestari ei halunnut jatkaa mestareiden kiertueita, koska hän tiesi olevansa ainoa todellinen tähti ja sen vuoksi hän lähti. Muut kolme laulajaa olivat hyvin harmissaan ja lehtienkin palstoilla toivat esiin mielipiteensä. Kirka oli oikeassa, sillä Pepe, Hector tai Pave Maijanen eivät kolmistaan olisi vetäneet yleisöä. Tämä on taivaan tosi. Jos ette usko, kysykää vaikka näiltä muilta taiteilijoilta. Kirka oli Luxin keikalla, viimeisellään, tosi pahassa kunnossa, naisystäväni oli paikalla. Hän sanoo ihmetelleensä, kuinka joku voi olla niin ..... työpaikallaan.

7

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehtijutut

hienoa nimimerkille, että tämäkin kirjoittelu pääsee taas asiapuolelle. Muistan hyvin, kun muut parjasivat kiiltisti kirkaa, joka ei halunnut enää mestaroida mestareissa. olisiko ollut myös rahasta kiinni.

• siellä

Luxissa tapahtui?

• 4 tähteä

Koska en tunne tapausta, otan kantaa vain tuohon läppääsi, että Kirka oli joukon ainoa todellinen tähti. Metsään meni. Kyllä tuosta porukasta varsinkin Hector nousee päätä pidemmäksi muita;o). Nuo kolme muuta jannua tekevät biisinsä itse, sanoittavat ja säveltävät myös muille. Kirka lauloi toisten lauluja, vaikka joidenkin mielestä hyvin.

• omiT

Tosi on Hectori nousee päätään pitemmäksi muita - mutta vain FYYSISESTI.

• vain esiintymisestä

Näin minä sen ymmärsin, että aloittaja tarkoitti Mestareiden yhteistä esiintymistä, ei koko tuotantoa ja muita duuneja. Itse aikanaan Stadikalla heidät nähneenä nostaisin Kirkan kyllä esiintyjänä ykköseksi. Ja Hector, joka on fyysisesti päätään pidempi muita, on yllättävän tönkkösuolattu esiintyjä. Pepekin oli rauhallinen, mutta jopa Pave osasi irrotella.
        Kirkalla toimi koko homma, niin liikkuminen kuin laulaminen ja sitä lavasäteilyä ei voinut kuin ihailla. Oli ihan ehdoton kingi sillä lavalla.

• 4 tähteä
        vain esiintymisestä kirjoitti:

Näin minä sen ymmärsin, että aloittaja tarkoitti Mestareiden yhteistä esiintymistä, ei koko tuotantoa ja muita duuneja. Itse aikanaan Stadikalla heidät nähneenä nostaisin Kirkan kyllä esiintyjänä ykköseksi. Ja Hector, joka on fyysisesti päätään pidempi muita, on yllättävän tönkkösuolattu esiintyjä. Pepekin oli rauhallinen, mutta jopa Pave osasi irrotella.
        Kirkalla toimi koko homma, niin liikkuminen kuin laulaminen ja sitä lavasäteilyä ei voinut kuin ihailla. Oli ihan ehdoton kingi sillä lavalla.

Tarkoitin että artistina kaikki ovat tähtensä ansainneet, ja olivat lavalla Kirkan kanssa vähintään samanarvoisia, mitä tähtiin ja tähteyteen tulee.

Kirka on kyllä esiintyjänä omaa luokkaansa, ja toki luovuutta tarvitaan myös laulujen tulkinnasta. Tarkoitus ei ollut vähätellä Kirkaa, ärsyttää vain tollaset kommentit kun vähätellään muita taitelijoita, ja nostetaan yksi jumalaksi tai kingiksi. Vähän niinkuin Elvis, eiks niin?;o)

• vai mätiä

kumpiko puoli oli ylhäällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe