Moi!
Minua vaivaa kauheasti kun koskee niin paljon tuohon rinnan alle, kun nousee ylös ni kipu on tosi vihlovaa, kun aivastaa se sattuu paljon tai kun kääntyy makultaan... ajattelin vaan että jos nyt tulisi lähtö ni en kyllä pystyisi ponnistamaan koska se sattuisi tohon rinnan alle niiiin paljon.
tämä kipu meni jo hetkeksi pois mutta tuli tänään uudestaan. kiitos jo etukäteen jos joku osaa lohduttaa/sanoa mitä tämä voisi olla.
outo kipu rinnan alla
7
5037
Vastaukset
- myrkytyksen..
Raskausmyrkytyksen yksi oire on pantamainen, ahdistava kipu ylämahalla. Onko päänsärkyä, entä verenpaine, onko näköhäiriöitä tai valkuaista pissassa?
Soita neuvolaan.- rv36+4
ei verenpaine koholla ei valkuista, virtsassa kaikki ookoo niin ja tosi unohdin sanoa että kipu on vaan oikean puoleisen rinnan alla.
- rv 35+2
rv36+4 kirjoitti:
ei verenpaine koholla ei valkuista, virtsassa kaikki ookoo niin ja tosi unohdin sanoa että kipu on vaan oikean puoleisen rinnan alla.
Se on kuulemma joku lihasjutska, tai sitten vauva painaa... mulla säteilee se kipu tuonne lapaluun alle. Lihakset on visisin jumissa jotenkin kun tuo masu painaa selkärankaa eteenpäin. Järkyttävä kipu, joka välillä häviää pois ja välillä taas vaivaa pari kolmekin päivää yhteen menoon.
Itku silmässä välillä kun ei sitä saa pois millään, ei särkylääke eikä kylmägeelit auta. :((( - joku tiesi
rv 35+2 kirjoitti:
Se on kuulemma joku lihasjutska, tai sitten vauva painaa... mulla säteilee se kipu tuonne lapaluun alle. Lihakset on visisin jumissa jotenkin kun tuo masu painaa selkärankaa eteenpäin. Järkyttävä kipu, joka välillä häviää pois ja välillä taas vaivaa pari kolmekin päivää yhteen menoon.
Itku silmässä välillä kun ei sitä saa pois millään, ei särkylääke eikä kylmägeelit auta. :(((mulle just tällä palstalla kertoa, että se voi olla vatsanpeitteen repeämä. Oli ollut lääkärillä sen kivun vuoksi. Meillä kummallakin kipu on paikallista ja selkeästi vain vähän pinnan alla eli ei mitään tekemistä kohdun kanssa.
Mulla oli pahin vaihe tiistai ja varsinkin kun on flunssa, yskiminen ja aivastaminen aina pahentaa repivää kipua. Tuntuu siis siltä, kuin lihas aina revähtäisi uudestaan. Kipu on nyt selvästi laantumassa. Pikkutyttöäni en ole nostellut ja kait se on antanut tarvittavaa lepoa. lääkäri sanoi eilen, että kahdessa viikossa vaivan pitäisi mennä ohi. - .........
joku tiesi kirjoitti:
mulle just tällä palstalla kertoa, että se voi olla vatsanpeitteen repeämä. Oli ollut lääkärillä sen kivun vuoksi. Meillä kummallakin kipu on paikallista ja selkeästi vain vähän pinnan alla eli ei mitään tekemistä kohdun kanssa.
Mulla oli pahin vaihe tiistai ja varsinkin kun on flunssa, yskiminen ja aivastaminen aina pahentaa repivää kipua. Tuntuu siis siltä, kuin lihas aina revähtäisi uudestaan. Kipu on nyt selvästi laantumassa. Pikkutyttöäni en ole nostellut ja kait se on antanut tarvittavaa lepoa. lääkäri sanoi eilen, että kahdessa viikossa vaivan pitäisi mennä ohi..sitä kun kohtu on nyt korkeimmallaan..eli vauva on kasvanut "isoksi" se painaa sydäntä, isoja verisuonia..varmasti saa ahistusta rintalastoihin yms.
- voi johtua
......... kirjoitti:
.sitä kun kohtu on nyt korkeimmallaan..eli vauva on kasvanut "isoksi" se painaa sydäntä, isoja verisuonia..varmasti saa ahistusta rintalastoihin yms.
sillä mä olen tosi pitkä ja vauva on tosi alhaalla (laskeutui aikoja sitten) eikä hänen varpaansa tavota kohdun pohjaa juuri koskaan. Vauva ei siis mitenkään paina kuin vaan ihan alhaalla. Mullakin on jo yksi raskaus takana ja vatsa oli loppumetreillä paljon isompi kuin nyt eikä mitään venytyskipuja ollut. Jännää, että muillakin repeämä (nirhauma) on juuri oikealla puolella...
- neuvolasta!
Minulla ihan samaa ja kipu oikealla puolella ainoastaan ja myös selänpuolella jossain lapaluun alla. Neuvolassa sanottiin että lapsi painaa maksaan..todella ikävää, ei pysty kunnolla istumaan, mutta välissä helpottaa kun vauva vaihtaa asentoa...eli ei sen vakavampaa kuitenkaan, pitää vain kestää :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802