Euro millions loton pelaaminen

jenko

Pelaako täällä kukaan tuota ja jos pelaa niin miten? Itse löysin muutamia nettisivuja joiden mukaan ne kävis laittaan sulle sen loton siellä omassa maassaan ja sit veis sen jonnekki kassakaappiin ootteleen arvonta. Sitten jos voitti tulisi niin sopisivat sun kans miten maksetaan. Jotenkin toi juttu tuntuu aika epäluotettavalta mutta en löytänyt mistään voiko tuota jotenkin pelata ihan virallisesti netin kautta ilman noita välikäsiä? Minkähän hintaista tuota lottoa on muuten sitten pelata?

64

20114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Euros

      Joo, pelailen netin kautta joskus mutta kova hinta rajoittaa pelaamista. Tässä kieltämättä kuljettaan hieman heikoilla jäillä eli mihin voi internetissä nykyään luottaa...Luottokortin tietoja en ole mihinkään luovuttanut. Itse käytän bigbiglotto saittia ja yksi rivi maksaa 7$. Olen saanut muutamia kertoja n. 30$ voittoja ja ainakin olen voittosummalla pystynyt jatkamaan pelaamista. Pitäis seuraavan kerran tarkastaa jos voitto joskus tulee, että voiko voitot kotiuttaa. Ainakin silloin saisi varmuuden saitin toimivuudesta.

      Toisekseen käytän Netelleriä rahan siirtoon pelitilleni ja koska luotan Netelleriin niin luulisin, että Neteller on tarkastanut yhteistyökumppaninsa (bigbiglotto)luotettavuuden.

      Ilman välikäsiä ei Eurolottoa pysty pelaamaan tällähetkellä. Muistan lukeneeni jostain, että Veikkaus ehkä harkitsee Euroloton saamista Suomeen joten sitä odotellessa...Ainakin olisi parempi vaihtoehto kuin yhteispohjoismainen Vikinglotto.

      • Hine

        Joo siis sehän maksaa 2e rivi. Itse pelaan välillä ranskassa töissä ollessa.


    • lottopotto

      Missä maissa tuota euro-lottoa voi pelata?
      Onko sillä euro-lotolla jotain virallisia nettisivuja, en löytänyt vaikka yritin etsiä..

      • lotto on huijausta

        lotto on valtion järjestämä tyhmien rahapeli,
        me olemme tyhmiä kun pelataan,.


      • Silloin tällöin

        Euromillions on usean kansallisen lottoyhtiön yhteispeli. Aloitteen tekijä oli aikoinaan FDJ Ranskasta.


    • aina muistaa

      että jos siirrät voittoja suomeen pitää sinun maksaa verot siitä, muuten ratsuväki on kolkuttamassa ovea hyvin helposti.

      • Huijaustako??

        Itse olen pelannut tuon kautta marraskuusta lähtien, ja vasta nyt alkaa raksuttaan pääkopassa. Esim jos pelaan sivujen kautta yhdysvaltalaista power ball 200000000$ pottia niin tuskinpa on mahdollisuuksia saada sitä Suomeen. Vaikka maksaisi verot niin yhdysvaltoihin kun Suomenkin päähän tai siirtäisi suoraan luxenburgiin. Kävin powerball sivuilla ja siellä sanottiin, että thelotter.com tapaiset välittäjät ovat laittomia..eli nämä välikädet pystyvät siirtämään nämä pikku voitot tililleni muttei pääpottia. Luottokortti maksut on aina velotettu oikeasti ja pikkuvoitot palautettu, niin siitä ei ole ollut ongelmaa. Onko täällä ketään muuta joka käyttää thelotter.com palvelua ja jolla on enemmän tietoa kyseisestä yhtiöstä. ps. Euroopan alueen lottovoittoihin verottaja ei voi koskea koska niistä on jo verot maksettu maahan jossa lottoyhtiö toimii.


      • riippuu

        Mikäli voitto on saatu ETA-alueelta (eli EU maat muutama muu maa) se on verotonta.


      • Voiton osuessa
        Huijaustako?? kirjoitti:

        Itse olen pelannut tuon kautta marraskuusta lähtien, ja vasta nyt alkaa raksuttaan pääkopassa. Esim jos pelaan sivujen kautta yhdysvaltalaista power ball 200000000$ pottia niin tuskinpa on mahdollisuuksia saada sitä Suomeen. Vaikka maksaisi verot niin yhdysvaltoihin kun Suomenkin päähän tai siirtäisi suoraan luxenburgiin. Kävin powerball sivuilla ja siellä sanottiin, että thelotter.com tapaiset välittäjät ovat laittomia..eli nämä välikädet pystyvät siirtämään nämä pikku voitot tililleni muttei pääpottia. Luottokortti maksut on aina velotettu oikeasti ja pikkuvoitot palautettu, niin siitä ei ole ollut ongelmaa. Onko täällä ketään muuta joka käyttää thelotter.com palvelua ja jolla on enemmän tietoa kyseisestä yhtiöstä. ps. Euroopan alueen lottovoittoihin verottaja ei voi koskea koska niistä on jo verot maksettu maahan jossa lottoyhtiö toimii.

        Harvemmin pääomaa kanattaa kotiuttaa Suomeen. Suomalainen verotus on liian kova kauttaaltaan. Varainhoitajat osaavat neuvoa, kun haluaa laillisesti piilottaa rahansa Suomen veroviranomaisilta.

        Sinänsä EU:sta saadun voiton voi kotiuttaa Suomeen ilman mitään lahja- tms veroja. Ne maksetaan EU-maissa vain kertaalleen yhteen maahan.


    • Mellu76

      mä ihmettelen tota hommaa, joskus oon käyny rekisteröitymäs sinne, en koskaan pelannu, nii mulle tulee ny viestii niiltä et oon voittanu jonku järettömän summan???? miten voi olla??? miten sit saan ne monyt itelle???

      • Rahhoo olis pelata

        Miksi kukaan Suomessa ei ryhdy välittäjäksi tähän euromillions lottoon? Ray tai veikkaus? Haluaisin pelata tuota monikansallista lottoa, mutta ei luota ulkomaisiin välittäjiin.


      • KimmoJ-9
        Rahhoo olis pelata kirjoitti:

        Miksi kukaan Suomessa ei ryhdy välittäjäksi tähän euromillions lottoon? Ray tai veikkaus? Haluaisin pelata tuota monikansallista lottoa, mutta ei luota ulkomaisiin välittäjiin.

        Veikkauksella mitään mahdollisuuksia edes neuvotella "välitystoiminnasta"(liittymisestä), koska Veikka haluaa rohmuta aina leijonanosan tuotoista...
        Tällähetkellähän Euromillions on Suomiloton kilpailija ja kukas nyt kilpailijalle alkais pelejä välittämään.
        Ps. Euromillionssissa on muutenkin aivan liian hyvät palautusprosentit Veikan palautuspolitiikkaan nähden.


      • 22
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Veikkauksella mitään mahdollisuuksia edes neuvotella "välitystoiminnasta"(liittymisestä), koska Veikka haluaa rohmuta aina leijonanosan tuotoista...
        Tällähetkellähän Euromillions on Suomiloton kilpailija ja kukas nyt kilpailijalle alkais pelejä välittämään.
        Ps. Euromillionssissa on muutenkin aivan liian hyvät palautusprosentit Veikan palautuspolitiikkaan nähden.

        Eurolotto ole Veikkauksen kilpailija, koska sitä ei voi laillisesti täältä käsin pelata.

        Mikäs se Euroloton palautusprosentti muuten on, jos sinulla on asiasta oikeaa tietoa eikä vain mutua? Ja lähde olisi tietty kiva tietää, jotta voisi tarkistaa, puhutko vain omiasi...


      • Rivi viikossa
        22 kirjoitti:

        Eurolotto ole Veikkauksen kilpailija, koska sitä ei voi laillisesti täältä käsin pelata.

        Mikäs se Euroloton palautusprosentti muuten on, jos sinulla on asiasta oikeaa tietoa eikä vain mutua? Ja lähde olisi tietty kiva tietää, jotta voisi tarkistaa, puhutko vain omiasi...

        Euromillionssin pelaustusprosentti esimerkiksi UK:ssa on 50%. Vekkauksen loton palautusprosentti on 40%. Molemmat tiedot löytyvät yhtiöiden sivuilta.


      • 38
        Rivi viikossa kirjoitti:

        Euromillionssin pelaustusprosentti esimerkiksi UK:ssa on 50%. Vekkauksen loton palautusprosentti on 40%. Molemmat tiedot löytyvät yhtiöiden sivuilta.

        ei sellaista eroa, joka kiinnostaisi normaalilottoajaa. Joka siis on sen päävoiton, ei pikkuvoittojen perässä.


      • Heh heh
        38 kirjoitti:

        ei sellaista eroa, joka kiinnostaisi normaalilottoajaa. Joka siis on sen päävoiton, ei pikkuvoittojen perässä.

        Niin no, neljännes lisää palautusprosenttiin kiinostaa kyllä kaikkia, joilla on vähääkään laskutaitoa.

        Väännän ratalangasta hyvin paljon yksinkertaistaen: jos voitat veikkauksen lotossa 10 000€, niin olisit voittanut Euromillionssin pelissä 12 500€. Minusta ero on merkittävä.


      • 17
        Heh heh kirjoitti:

        Niin no, neljännes lisää palautusprosenttiin kiinostaa kyllä kaikkia, joilla on vähääkään laskutaitoa.

        Väännän ratalangasta hyvin paljon yksinkertaistaen: jos voitat veikkauksen lotossa 10 000€, niin olisit voittanut Euromillionssin pelissä 12 500€. Minusta ero on merkittävä.

        kun se ihan yks kananhailee, mitä nuo pikkuvoitot ovat. Lottoa pelataan sen ison potin takia. Mutta sekin on toisaalta aika samantekevää, voittaako miljoonan vai 1,25 miljoonaa.
        Vastaavasti syy pelata eurolottoa meikäläisen loton sijasta olisi juuri siinä 15 miljoonassa, ei siinä, saako sieltä kunnolla napsahtaessa 13 vai 15 miljoonaa.


      • Tarkennus ja korjaus
        22 kirjoitti:

        Eurolotto ole Veikkauksen kilpailija, koska sitä ei voi laillisesti täältä käsin pelata.

        Mikäs se Euroloton palautusprosentti muuten on, jos sinulla on asiasta oikeaa tietoa eikä vain mutua? Ja lähde olisi tietty kiva tietää, jotta voisi tarkistaa, puhutko vain omiasi...

        Euromillionssin palautusprosentti on 50%, kun Veikkaukselka on vain 40%!

        Euromillionssia saa pelata Suomessa. Valitettavasti EU:ssa on yhä osittainen myyntimonopoli, jonka tilanne on kyllä hyvin epäselvä Saksan saatua siitä langettavan tuomion viime vuonna.


      • udsirpa
        Rahhoo olis pelata kirjoitti:

        Miksi kukaan Suomessa ei ryhdy välittäjäksi tähän euromillions lottoon? Ray tai veikkaus? Haluaisin pelata tuota monikansallista lottoa, mutta ei luota ulkomaisiin välittäjiin.

        Multilotto välitää euromijonsia ja siel on peli tili minne voitot tulevat ja itse voi sit siirtää niitä voittoja vaik omalle tai toisen tilille.On toiminu mulla voitot on tullut seuraavana päivänä, en tiiä sit tosta päävoitosta jos se napsahtaisi et miten kävisi.


      • udsirpa
        udsirpa kirjoitti:

        Multilotto välitää euromijonsia ja siel on peli tili minne voitot tulevat ja itse voi sit siirtää niitä voittoja vaik omalle tai toisen tilille.On toiminu mulla voitot on tullut seuraavana päivänä, en tiiä sit tosta päävoitosta jos se napsahtaisi et miten kävisi.

        joo täs suora linkki sivuille www.multilotto.com


      • Pohdintoja
        udsirpa kirjoitti:

        Multilotto välitää euromijonsia ja siel on peli tili minne voitot tulevat ja itse voi sit siirtää niitä voittoja vaik omalle tai toisen tilille.On toiminu mulla voitot on tullut seuraavana päivänä, en tiiä sit tosta päävoitosta jos se napsahtaisi et miten kävisi.

        Ei varmasti sen erikoisempi tuo toimi kuin veikkauksen kanssa.

        Palautusprosentit varmasti isommat. Vaikka ei helppoa tuokaan peli onko koskaan.

        monopoli estää ja peloittelee. Totuus ?

        Tuohan on eurojackpotin kilpailija, mukana monta väkirikasta maata, ja isot

        potit.


    • dfghsd

      thelotter on yhtä luotettava kuin veikkaus

      • Ei ole

        Veikkaus vetää enemmän välistä ;)


      • xyzzyt
        Ei ole kirjoitti:

        Veikkaus vetää enemmän välistä ;)

        Veikkaus sais palauttaa pelaajille enemmän, kuin ton vaivaiset 40% vaihdosta...
        Vaikkapa esim. edes 60-70% sekä vain 4,5,6 ja 7 voitto-luokille eli 6 ja lisät
        kokonaan veke, niin 5 ja 6:t sais huomattavasti enemmän ku nykyisin...
        sillä mm. 5 oik. saa todella harvoin, monet ei ikinä ! eli vois saada 5:lla EDES
        monia satoja ja 6:lla monia tuhansia euroja, jopa kymmeniä.....


      • 10
        xyzzyt kirjoitti:

        Veikkaus sais palauttaa pelaajille enemmän, kuin ton vaivaiset 40% vaihdosta...
        Vaikkapa esim. edes 60-70% sekä vain 4,5,6 ja 7 voitto-luokille eli 6 ja lisät
        kokonaan veke, niin 5 ja 6:t sais huomattavasti enemmän ku nykyisin...
        sillä mm. 5 oik. saa todella harvoin, monet ei ikinä ! eli vois saada 5:lla EDES
        monia satoja ja 6:lla monia tuhansia euroja, jopa kymmeniä.....

        on siinä päävoitossa, se ihan sama, mitä niillä 5/6 -voittoluokilla saa. Meikäläistä ei muutenkaan häiritse pätkääkään tuo palautusprosentti. Ei lottoa tienaamisen tai pikkuvoittojen takia pelata vaan sen "ison kalan" vuoksi.


      • Tuo pitää
        10 kirjoitti:

        on siinä päävoitossa, se ihan sama, mitä niillä 5/6 -voittoluokilla saa. Meikäläistä ei muutenkaan häiritse pätkääkään tuo palautusprosentti. Ei lottoa tienaamisen tai pikkuvoittojen takia pelata vaan sen "ison kalan" vuoksi.

        ..paikkansa. Tiedän tarkelleen, minkälaisen firman perustaisin 28M€:lla, joka näyttää olevan tällä viikolla Euromillionssin päävoitto. :)


      • Vähän eroa

        "thelotter on yhtä luotettava kuin veikkaus"

        En ole koskaan kuullut väärinkäytöksistä thelotteriin liityen. Sem sijaan Veikkauksen jälleenmyyjiähän on jäänyt kiinni huijauksista.


      • huijattu

        Eli ilman ennakkoilmoitusta, heti sen jälkeen kun joku voitti isomman potin :)


      • toimiva saitti
        huijattu kirjoitti:

        Eli ilman ennakkoilmoitusta, heti sen jälkeen kun joku voitti isomman potin :)

        Espanjan Euromillones pelaaminen 46 euroa 6 viikkoa 1 rivi. Kupongit tulee kotiin postissa (ei voittaneet)


      • 22
        Tuo pitää kirjoitti:

        ..paikkansa. Tiedän tarkelleen, minkälaisen firman perustaisin 28M€:lla, joka näyttää olevan tällä viikolla Euromillionssin päävoitto. :)

        luulen, etteivät sinunkaltaisesti (jos tosissasi meinaat, että mitään sillä summalla perustelisit) ole niin merkittävä osa minkään lottopelin asiakaskuntaa, että heidän mukaansa kannattaisi pelejä sovittaa :)

        Eiköhän se ole niin, että 999 999 miljoonasta ei enää ikinä edes harkitsisi mitään työntekoa tms. jos voittaisi lotosta moisen summan.


      • Pääomia kaivataan
        22 kirjoitti:

        luulen, etteivät sinunkaltaisesti (jos tosissasi meinaat, että mitään sillä summalla perustelisit) ole niin merkittävä osa minkään lottopelin asiakaskuntaa, että heidän mukaansa kannattaisi pelejä sovittaa :)

        Eiköhän se ole niin, että 999 999 miljoonasta ei enää ikinä edes harkitsisi mitään työntekoa tms. jos voittaisi lotosta moisen summan.

        Vanha kolmijako pitää tässäkin paikkansa. Kolmannes ryyppää rahat. Henkilökohtainen tragedia, jolla ei ole merkitystä yhteiskunnallisesti.

        Kolmannes kykenee ylläpitämään summan ja elää sen tuotolla. Osa laittaa rahansa suoraan osakkeisiin ja elää koroilla. Yhteiskunta hyötyy kuitenkin pääomien kasvaessa. Verotuksen tulee olla niin suunniteltu, että ihmiset jättävät rahansa Suomeen, eikä pääomapako jatku.

        Kolmannes saa rahan poikimaan ja tekee tiliä. He ovat niitä, joiden varassa yhteikunta elää. He ovat niitä, jotka luovat työpaikat tulevaisuudessa. Ongelma vain on, mistä saadaan alkupääomat.

        Kannattaa muuten lukea rannikon yritysten historioita! Suomessa edellinen kunnollinen pääomitus tehtiin viinalla. Monen PKT-yrittäjäsuvun taustalla on pirturaha. Nyt NOKIA:n optioiden kanssa olisi ollut mahdollista pääomittaa maata, mutta verotus on viilattu siten, että rahat ovat kaikki piilossa Keski-Euroopassa. Tyhmyydestä kärsii koko kansa.


      • Toimii se
        huijattu kirjoitti:

        Eli ilman ennakkoilmoitusta, heti sen jälkeen kun joku voitti isomman potin :)

        Auki se näyttää olevan. Enemmän minä thelotteriin luotan kuin paikalliseen R-kioskiin välittäjänä.


      • EiVeikkaksenAsiakas
        Toimii se kirjoitti:

        Auki se näyttää olevan. Enemmän minä thelotteriin luotan kuin paikalliseen R-kioskiin välittäjänä.

        Löytyykö netistä selkeitä ohjeita, miten pääsen pelaamaan tuotaEuro millions lottoa?


      • Yleisin välittäjä?
        EiVeikkaksenAsiakas kirjoitti:

        Löytyykö netistä selkeitä ohjeita, miten pääsen pelaamaan tuotaEuro millions lottoa?

        http://www.thelotter.com/

        Tuo lienee yleisimmin käytössä oleva välittäjä. Antaa pelata vain suurilla panoksilla, minkä takia en käytä itse.


      • Juustokuuppa
        Yleisin välittäjä? kirjoitti:

        http://www.thelotter.com/

        Tuo lienee yleisimmin käytössä oleva välittäjä. Antaa pelata vain suurilla panoksilla, minkä takia en käytä itse.

        "Antaa pelata vain suurilla panoksilla" Mikä on minimipanos?


      • Lottoharava
        Juustokuuppa kirjoitti:

        "Antaa pelata vain suurilla panoksilla" Mikä on minimipanos?

        Minimipanos on 15eur eli kolme riviä.
        Mistä tuo firma saa katteensa?


      • 2 + 17
        Lottoharava kirjoitti:

        Minimipanos on 15eur eli kolme riviä.
        Mistä tuo firma saa katteensa?

        Mistä R-kioski saa katteensa? Itse pelaan yleensä 60 senttiä ja olisi kiinostavaa tietää miten se summa jakautuu R-kioskin, Veikkauksen (ml. valtion osuus) ja pelaajien kesken. Sehän tiedetään, että Veikkausken peleissä on eurooppalaisittain huonot palautusprosentit.


      • Jamessss

        TheLotterin kautta tosin kukaan ei ole voittanut sitä isoa lottopottia, joten ei tiedä miten sitten kävisi, kun tuollainen tapahtuisi.


      • Suhteellista!
        Jamessss kirjoitti:

        TheLotterin kautta tosin kukaan ei ole voittanut sitä isoa lottopottia, joten ei tiedä miten sitten kävisi, kun tuollainen tapahtuisi.

        Miten luulisit bisnesten käyvän, jos välittäjä olisi epäluotettava. Luotettavamman maineessa tuo välittäjä on kuin Suomessa toimiva R-kioski. R-kioskeissahan on ollut kavalluksia, toki vanhemman tekniikan aikana.


      • z.....z
        Suhteellista! kirjoitti:

        Miten luulisit bisnesten käyvän, jos välittäjä olisi epäluotettava. Luotettavamman maineessa tuo välittäjä on kuin Suomessa toimiva R-kioski. R-kioskeissahan on ollut kavalluksia, toki vanhemman tekniikan aikana.

        Äläs nyt jauha skepeliä ja lähteitä kehiin.

        Tässä on puhuttu välittäjän luotettavuudesta jos iso potti kolahtaisi. Milloin on Ärrän työntekijä on kavaltanut ja voihan kupongin täyttää muussakin Veken asiamiespisteessä jos Ärrään ei luota? Toisekseen Veikkauksen pelejä voi pelata myös netin kautta ja silloin ei tarvi mitään lippulappusia säästellä.

        En sano, että Veikkauksen pelit olisivat kilpailukykyisiä mutta voiko Euromillions välittäjiin luottaa 100%. Hieman läpinäkyvyyttä vaadittaisiin myös välittäjiltä- tällä hetkellä toiminta vaikuttaa hämäräbisnekseltä.


      • Revi siitä!
        z.....z kirjoitti:

        Äläs nyt jauha skepeliä ja lähteitä kehiin.

        Tässä on puhuttu välittäjän luotettavuudesta jos iso potti kolahtaisi. Milloin on Ärrän työntekijä on kavaltanut ja voihan kupongin täyttää muussakin Veken asiamiespisteessä jos Ärrään ei luota? Toisekseen Veikkauksen pelejä voi pelata myös netin kautta ja silloin ei tarvi mitään lippulappusia säästellä.

        En sano, että Veikkauksen pelit olisivat kilpailukykyisiä mutta voiko Euromillions välittäjiin luottaa 100%. Hieman läpinäkyvyyttä vaadittaisiin myös välittäjiltä- tällä hetkellä toiminta vaikuttaa hämäräbisnekseltä.

        Ainakin TheLotter esimerkiksi on luotettavampi kuin R-kioski! Se ei ole kavaltanut rahoja, kuten R:llä on tapahtunut. Sillä on niin paljon enemmän asiakkaita kuin kotimaisella kilapilijalla, että isojakin voittoja on varmasti mennyt sen kautta.


      • z......z
        Revi siitä! kirjoitti:

        Ainakin TheLotter esimerkiksi on luotettavampi kuin R-kioski! Se ei ole kavaltanut rahoja, kuten R:llä on tapahtunut. Sillä on niin paljon enemmän asiakkaita kuin kotimaisella kilapilijalla, että isojakin voittoja on varmasti mennyt sen kautta.

        Ensi lähteitä/ viiteitä kehiin ennekuin rupeaa puhumaan asioita totena (ärrä vs. the Lotter)!

        minusta tuntuu/ varmaan/ ehkä - arkumentit eivät oikein vakuuta....Taitaa The Lotterin kotimainen agentti nyt trollata....


      • venompoker
        Revi siitä! kirjoitti:

        Ainakin TheLotter esimerkiksi on luotettavampi kuin R-kioski! Se ei ole kavaltanut rahoja, kuten R:llä on tapahtunut. Sillä on niin paljon enemmän asiakkaita kuin kotimaisella kilapilijalla, että isojakin voittoja on varmasti mennyt sen kautta.

        Thelotter.com sivulta lainattua tekstiä: "We are proud to have transferred so far 344,928 winnings totaling. US$ 17,398,400.00".

        Tuon reilun 17miljoonaan kun jakaa voittajien määrällä, niin keskiverto voitto on 50dollaria per voittaja. Eli yhtään ISOA pottia ei ole välitetty tuota kautta. Entäpä sitten jos joku voittaa 100 miljoonaa dollaria ja alkuperäinen kuponki on sivuston ylläpitäjän hallussa, niin voihan kiusaus käydä välittäjälläkin liian suureksi?


      • dfgwejffs
        venompoker kirjoitti:

        Thelotter.com sivulta lainattua tekstiä: "We are proud to have transferred so far 344,928 winnings totaling. US$ 17,398,400.00".

        Tuon reilun 17miljoonaan kun jakaa voittajien määrällä, niin keskiverto voitto on 50dollaria per voittaja. Eli yhtään ISOA pottia ei ole välitetty tuota kautta. Entäpä sitten jos joku voittaa 100 miljoonaa dollaria ja alkuperäinen kuponki on sivuston ylläpitäjän hallussa, niin voihan kiusaus käydä välittäjälläkin liian suureksi?

        the lotterin kautta suurin voitto 250000 dollaria
        http://www.thelotter.com/News.aspx?category=36&newsID=1251


      • Kysyn vain
        z......z kirjoitti:

        Ensi lähteitä/ viiteitä kehiin ennekuin rupeaa puhumaan asioita totena (ärrä vs. the Lotter)!

        minusta tuntuu/ varmaan/ ehkä - arkumentit eivät oikein vakuuta....Taitaa The Lotterin kotimainen agentti nyt trollata....

        Montako huijausta on tehty TheLotter sivustolla? Kuinka monta huijausta on tehty R:llä?


      • lottooooooooooooo
        dfgwejffs kirjoitti:

        the lotterin kautta suurin voitto 250000 dollaria
        http://www.thelotter.com/News.aspx?category=36&newsID=1251

        Googlettelin (epätoivoista) apua siihen, miten lottoaminen onnistuu paremmin... Löysin muun muassa Stara.fin jutun siitä, että joku oli "arvannut" lottonumerot etukäteen ja vielä tv-lähetyksessä. Onko mahdollista että nää olis korruptoituneita.?!


      • lottooooooooooo
        lottooooooooooooo kirjoitti:

        Googlettelin (epätoivoista) apua siihen, miten lottoaminen onnistuu paremmin... Löysin muun muassa Stara.fin jutun siitä, että joku oli "arvannut" lottonumerot etukäteen ja vielä tv-lähetyksessä. Onko mahdollista että nää olis korruptoituneita.?!

        Niin ja sitten viel löysin tän

        http://www.urheiluviikko.net/veikkaus-lotto/

        joka haukkuu koko loton ja kehuu muita...

        eihän tuo lotto ole hyvä mutta onko muilla täällä kokemusta muista peleistä?


    • 12m12s

      ihmettelen kun kehutte thelotteria rehelliseksi ja kuluiltaan pieneksi jos rivin hinta on espanjassa 2€ ja thelotter laskuttaa 5€/rivi

    • xbdzb

      jos the lotterin työntekijä huomaa tositteessa jättipotin.nostaako hän sen potin itselleen laillisesti.estääkö mikään laki tämmöisen tapahtuvan.

    • Kauko-katse

      Moi

      2 EUR/rivi on Euroloton virallinen hinta. Mutta valtiollisten peliyhtiöiden kanssa eivät ulkomaalaiset pääse suoraan pelaamaan netissä, joten lienee pakko käyttää näitä välikäsiä preemioineen.

      Eurolottoa kannattaa pelata ehdottomasti espanjalaisen Ventura24:n (ventura24.es) kautta.
      Lienee luotettava (yksi 26 M euroa on voitettukin siellä).

      Suurin etu on on sen vain 20 % preemio, kun esim theLotter ottaa yli 100 %.

      Eli yksi rivi eurolottoa maksaa siellä Ventura24:ssä 2.35 EUR, kun esim theLotter ottaa kolmesta rivistä 22 taalaa eli 5 EUR/rivi. Aika iso ero!

      Palvelu on hyvää ja kaikki näyttäisi toimivan asiallisesti. Tosin ei ole tullut niin paljon rahaa että olisi riittänyt kotiutettavaksi, joten en tiedä miten hyvin se sujuu!

      Ongelma saattaa useimmille olla että sivut ovat vain espanjaksi, joten kyllä helpottaa aloitusta jos pystyy edes sanakirjan kanssa suomentamaan ohjeita (ja esim. tarjousten (silloin tällöin tulee 5 tai 10 % alennuksia!) sisältöä).

      ************************

      Suomessa joku koitti toimia tämmöisenä välikätenä. Mutta touhu vaikutti hämärältä, ja loppui lähes alkuunsa. Lienee ollut myös laitonta?

      • Ventura24.es

        Kotiutin Ventura24:stä n.2500 euron voiton .


    • Kohta näemme

      Kyllä nuo välikädet rantautuvat Suomeenkin, jos Veikkaus ei ota Euromillionssia repertuaariinsa. SM:n tulkinta asiasta on tällä hetkellä EU-lainsäädännön vastainen.

      Tulkinta on lehtitietojen mukaan yhden virkamiehen käsialaa! Toivottavasti hän ei sekoita asiaa niin pahoin, että Veikkaus menee nurin kilpailun avautuessa täysin lähitulevaisuudessa.

    • Spielen Winnen

      Thelotter laittaa pelitositteen kopion sivuillesi, joten rehellistä peliä se on.

      • z.....z

        Olisiko laittaa kuvaa millaisen "kopion" TheLotter laittaa tositteesta? Onko skannattu suoraan virallisesta pelitositteesta vai ns. halpa kopio?


    • Totuus ei pala

      Olisi ihan oikein Veikkaukselle....

    • Kaksinumeroinen

      Minä olen voittanut viime aikoina useita pikkuvoittoja theLotterin kautta joten laitoin äsken uuden Euromillions-lottorivin taas sisään melkein pelkillä aiemmilla voittosummilla. Vaikuttaa ihan luotettavalta sivustolta ja tuollainen on varmasti niin iso bisnes ettei sitä kannata vaarantaa huijauksella ja maineen menettämisellä.
      Lototessa kannattaa aina muistaa ettei rivien määrä juurikaan vaikuta voittomahdollisuuksiin, melkein yhtä hyvin voi osua voitto yhteen riviin kuin sataan riviin.

    • lkl

      tietenkin rivien määrä vaikuttaa ....argh >:
      Yhteen riviin se osuu mutta todennäköisyys osumaan kasvaa juurikin rivien määrän mukaan.

    • Lottoaja

      Mutta onko totta tuo että tuolla voi pelata useampaa numeroa??? Eikai sellaisen pitäisi olla mahdollista? Sehän kyllä nostaa selvästi voittoprosenttia.
      Eli tuolla the lotterissa pystyy euromillionssiin laittamaan 10 numeroa ja ne kaksi lucky numberia normaalin viiden ja kahden lucky numberin sijaan..
      Kymmenen numeron rivi maksaakin sitten jo reilusti yli tuhat euroa.
      Ajattelin laittaa kahdeksan numeron rivin 400 eurolla.. kyllä kai ne viisi oikeaa numeroa sinne kahdeksaan osuu.

    • Isotpotit

      The Lotter on todella luotettava sivusto! (Pelaaminen toki hieman kalliimpaa kuin kuponki suoraan myyntipisteestä, mutta pitäähän ylläpitäjien saada myös leipää pöytään...)Pikkuvoitot tulleet aina pelitilille, joilla olen jatkanut pelaamista.. Yksi isompi voitto, jonka kotiutin(n. 2500e), eikä siinäkään mitään ongelmia.. Henkilöllisyyden tarkistavat todella tarkasti, joka on pelkästään hyvä asia! Rahat tuli tilille noin viikon kuluttua, no problem! Ja kun täälä on moni miettinyt, että mitä jos se todella iso potti osuu kohdalle ja epäilevät että tämä yritys pitää kupongin itsellään ja katoaa.. En jaksa millään uskoa tuohon.. Kuitenkin kyse on todella isosta yrityksestä, millä on toimipisteitä ympäri maailmaa... Ja joka toimipisteen toiminnassa on paikallinen lakimies mukana..

    • Keijokysyy

      Terve!

      Kuinka tämä varainhoito onnistuu, mikäli voittaisi Euromillions-pelin Online-versiossa pääpotin ja haluaisi välttää Suomen lahjaveron?

      Online-tililtä siirtää rahat suoraan ulkomaalaiselle pankkitilille ja Suomessa ostaisi autot ym. tilin luottokortilla?

      Onko laillista?

      Keijo

      • Veijovastaa

        Euromillons- lotossa verot jo maksettu, joten voitot voi kotiuttaa. Jos nyt suurempia voittoja tulee, niin kannattaa kuitenkin ottaa yhteyttä veroviranomaisiin.

        Muistaakseni vuonna 2003 Eu tuomioistuin antoi ennakkopäätöksen, ettei Suomen valtio voi verottaa ahvenanmaalaisen naisen Ruotsissa saamaa lottovoittoa.


    • SKYDRIVERS

      Pelaan www.ventura24.es kautta .Yksi rivi maksaa 2,36e . Ainoa "haitta" espanjankielinen sivusto ja asiakaspalvelu vastaa espanjaksi ,vaikka kysyy neuvoa englanniksi .
      Mutta löytyyhän netissä kääntö apua.
      Tiistaina 14.10 on 14200000 miljoonan voitto .Miten verojen kanssa suomessa kävisi ,jos voittasi päävoiton.

    • OsuiTarjousSilmiin

      Lottoland rules!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe