Pitävätkö naiset oikeasti suuseksistä?

Miihkali

Siis peniksen imemisestä? Eivät kai saa siitä yhtään mitään kiksejä?

Minusta teeskentelyä tai miesten mielistelyä. En tiedä kuin yhden joka omasta aloitteestaan halusi tehdä minulle sitä ja silloinkin kun oli kännissä. Blah.

19

5799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seijar

Pidän siitä kun imen mieheni elintä. pidän siitä kun hän nuolee pimsaani. Ei ole mielistelyä se!

• Miihkali

Lienet joku mies tai transu? Vaiko joku seksimaanikko nymfomaani?

Mitä nainen voi saada sitä että penis on suussa? Siis oikeasti?

• Aikuinen nainen
        Miihkali kirjoitti:

Eiköhän seksi ole ottamista ja antamista samassa suhteessa. Jos mies antaa mulle hyvää suuseksiä, niin tottakai haluan antaa sitä hänelle takaisin, jos hän siitä nauttii...

• Seijar
        Miihkali kirjoitti:

vaikka mitä jos naisena senon siitä pitäväni että otan mieheltäni "poskeen".. Tuossa oli hyvä juttu.. Seksi on ottamsita ja antamista. Nainen voi saada mielihyvää siitä kun antaa miehelle jotain hyvää.. niin se on..PS: olen nainen plus-50v ja minulla on normaali seksielämä.

• julian totuudet
        Miihkali kirjoitti:

mitään...siis nainen,miestä miellyttääkseen hän sitä tekee
        ajatuskin että imeskelisin jonkun haisevaa vehjettä saa minut oksennuksen partaalle

• seijar
        julian totuudet kirjoitti:

ajatuskin että imeskelisin jonkun haisevaa vehjettä saa minut oksennuksen partaalle

siitä saa mielihyvää lähinnä.. ja miksi ei mies voisi "suuseksin" aikana hyväillä naistaan..sieltä.
        Kasvakaa jo tuosta teini seksi iästä.

• mään
        julian totuudet kirjoitti:

Haisevaa vehjettä? niinku kaikilla haisis vehkeet.
        Eiköhä jokkainen kellinsä osaa pitää puhtaana...
        Ainaski tuntuis

• Anonyymi
        Miihkali kirjoitti:

Oletko homo lesbo

• n18

mä ainakin nautin siitä kun nuolen ja imen mun poikaystävän kalua, oon kyllä tavannu näitäkin jotka vaan tekee sen miehen mieliks. kyllä mäkin ennen tein vaan miesten mieliks mutta kun on ottanu suihin tarpeeks monesti nii siitä alkaa itekki nauttia ja HALUAA ottaa vaikka toinen ei pyytäskään.

• ei kaikki

Eräs miellyttävä aikaisempi kokemus oli sellainen. Jossa tyttöystävä halusi otta suihin kun olin katselemassa formulakisoja. Se jos mikä oli miehen mieleen. (En muista kuka voitti.) Mut sama pimu tykkäs imee kirjastossa ja milloin missäkin. Toinen nautti taas siitä että sai sen kasvamaan suussaan. Jotkut eivät ainakaan halua että roiskitaan speget suuhun. Mut nekin on tykänneet ottaa suihin jos sit ruikkii vaikka rinnoille. Kaikkien kanssa ei oo tullut puheeksi. Joka tapauksessa siinnä on luottamus jutuista kysymys. Kaikki ei varmaan pidä.

• ^-^

nuoliks tää sun tyttöystävä ihan koska vaan halus? Siis ilman pesuakin? Ällöttävää, jos näin.

• Miihkali
        ^-^ kirjoitti:

nuoliks tää sun tyttöystävä ihan koska vaan halus? Siis ilman pesuakin? Ällöttävää, jos näin.

.. minäkään että kukaan nainen nuoleskelisi kovin innokkaasti pesemätöntä moloa.

• Taina
        Miihkali kirjoitti:

.. minäkään että kukaan nainen nuoleskelisi kovin innokkaasti pesemätöntä moloa.

Oma ukkoni on aina hyvän tuoksuinen (ja makuinen), mutta on niitäkin jotka maistuu pahalta vaikka olisi juuri käynyt pesussa! Sama juttu kuulemma naisillakin.
        En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta nautin seksissä eniten siitä kun mieheni nauttii (ehkä koska rakastan häntä niin syvästi) ja siksi rakastan ottaa häneltä suihin, ihan oikeasti. Enhän minä itse siitä mitään "saa", siis fyysisesti, mutta minulle koko seksi on muutenkin lähinnä henkistä nauttimista. Esimerkiksi orgasmeja en saa koskaan, joten tämä on minun keinoni "nauttia", kun saan tuottaa toiselle maksimaalisen nautinnon.

• Kristina
        Taina kirjoitti:

Oma ukkoni on aina hyvän tuoksuinen (ja makuinen), mutta on niitäkin jotka maistuu pahalta vaikka olisi juuri käynyt pesussa! Sama juttu kuulemma naisillakin.
        En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta nautin seksissä eniten siitä kun mieheni nauttii (ehkä koska rakastan häntä niin syvästi) ja siksi rakastan ottaa häneltä suihin, ihan oikeasti. Enhän minä itse siitä mitään "saa", siis fyysisesti, mutta minulle koko seksi on muutenkin lähinnä henkistä nauttimista. Esimerkiksi orgasmeja en saa koskaan, joten tämä on minun keinoni "nauttia", kun saan tuottaa toiselle maksimaalisen nautinnon.

Minä ainakin todella nautin siitä! Mieheni on ihana, aina puhdas, hyväntuoksuinen, hyvävartaloinen ja rakastan häntä. Sitäpaitsi kiihotun itsekin siitä valtavasti, kun huomaan että hän todella nauttii!

• Anonyymi
        Taina kirjoitti:

Miehesi on myös kiinnostunut itse kullin imemisestä, ei toki omastaan vaan vieraan miehen kalusto jonka salaa tehokkaasti, lutkuttaa kuten muutkin miehet tekee usein jos saavat tilaisuuden!

Mies osaa h tietää parhaiten miten mies tyydytetään!
        Siihen liittyy leikin osana loppuhuipennus anaalien kautta!
        Lurps! 🤪😜🫣

• tytsy20

mikä muu on parempaa kuin oma kulta suihkun raikkaana ja kiihkosta sekaisin kun otan suihin,kostun aina itsekin kun otan suihin mieheltäni,on todella kiihottavavn näköstä kun mies nauttii.oman miehen kanssa se on ihanaa,tuskinpa tuntemattoman ja likaisen munan kanssa.

• Anonyymi

Riippuu varmaan naisen iästä. Voi olla kausia kun juttu toimii ja sitten tulee kausia tai aika kun se vaan ei enää toimi. Harmittaa kun oli yks naispuolinen kaveri jonka kanssa juteltiin asioita. Hän oli meidän välirikon aikaa kolmekymppinen ja nyt jo hyvänmatkaa yli 40. Ikäkin varmaan vaikuttaa.

• Anonyymi

Kun otan mieheni munan suuhun ja se kovetttuu niin kyllä siinä kiihottuu paljon kun miettii miltä se tuntuu semmosena pimpissä ja pepussa. Suihinotto todellakin kiihottaa

• Anonyymi

Minä ainakin nautin suihinottamisesta siinä itselläkin paikat sopivasti kostuu.n49v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2735
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2581
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2084
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1951
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      312
      1732
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1113
    Aihe