Koukussa vaakamieheen

oikkuneiti

Tutuistuin just hyvältä vaikuttavaan vaakaherraan pari kk sitten ja vaikutti tosi lupaavalta. Sit lähin kaupungista kuukaudeks ennen ku ees kerettiin mennä ekoille treffeille. Oon paluun jälkeen yrittäny ottaa yhteyttä ja järjestää tapaamista mut joko se sanoo et se ilmottaa ku on aikaa nähä (eikä ilmota) tai sit se ei vastaa mulle mesessä tai tekstareihin! Mä en vaan tajua ku aluks meil meni niin hyvin! Tai sillon ku tavattiin niin päädyttiin melkein suoraan sänkyyn ja molemmat oltiin tosi innokkaita näkeen uudestaan. Olinko sit liian kauan siel matkoilla..? Mut nyt mua ärsyttää et mä en saa tätä vaakaa ja mä haluun sen.. Ku ei mulle yleensä ees käy näin et mä juoksisin jonku perässä ku on tarpeeks ihailijoita juoksemassa mun perässä. Äh oli vaan pakko valittaa jonneki. Täs ei vissiin oo paljoo tehtävissä jos en saa tapaamista järjestetyks. Mut se on vaan mun mielessä koko aika ja musta sen pitäs antaa mulle mahdollisuus..

11

2164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesku69

      ensiksi. Voi olla että lähditte liian suinpäin ts. "heti sänkyyn". Ei näin, ei tule kestämään. Tietty poikkeuksiakin löytyy.

      Anna tilanteen rauhoittua, hän on nyt niskanpäällä.

    • Kahvikerma

      Ehkä et ole vaan miehen mieleen, vaakamiehet valikoivat itse uhrinsa, tyrkyt saavat kyllä kertahoidon ihan taatusti. Älä viitsi edes miettiä koko miestä, olet jo hoidon saanut.

    • Ja ohjeet perään

      Jos haluaa tavata jatkossakin, niin ei juuri kannata rientää sänkyyn heti kun tapaa ensimmäistä kertaa.
      Johan miehet/pojat täällä kilvan vakuuttelevat.
      Ei näytä uppoavan naisten kaaliin.
      Poikkeuksia on mutta eri palstoilla itketään perään kun petikumppanista ei enää kuulukaan.
      Jos on todella kiinnostunut jaksaa kyllä treffata vaikka pari kertaa ja sitten ryhtyä toimeen. Jollei ole kiinnostunut niin mies häipyy jollei nainen suostu, joten se siitä.
      Et ollut liian kauan matkoilla. Yritä nyt saada päähäsi että hän ei varmaan enää ole kinnostunut. Olis varman lopahtanut vaikka et olisi lähtenyt minnekään. Yrität vain tuolla pohtimisella vakuuttaa itseäsi että teistä olis tullut jotain.
      Ehkä opit tästä jotain tai sitten et.
      Älä kuitenkaan enää ihastu yhden yön juttuihin. Ota asia yhtä kevyesti kuin miehetkin.
      Äläkä sen jälkeen ole se aktiivinen yhteydenottaja. Kyllä mies soittaa jos hän haluaa pitää yhteyttä. Ei kannata jäädä roikkumaan. Muistele vain lämmöllä teidän mukavia hetkiä.
      Jos ihastut niin älä ryntää heti sänkyyn. Voiot edellyttää että sinua kunnioitetaan eikä pidetä helppona nakkina.
      Puhun ihan vuosien kokemuksesta.
      Eronneena naisena oli helppoa langeta yhdenyön juttuihin, mutta niistä ei KOSKAAN kehittynyt yhtään sen enempää.
      No,aikansa kutakin. Otin opiksi ja päätin kunnioittaa varsinkin itseäni. Hoitoja en tarvitse siinä mielessä.

      • oikkuneiti

        Ootte ehkä oikeessa, mut se oli vaan niin outoo et koko se aika mitä olin poissa suunniteltiin tapaamista ja muutenki sain ihan sen kuvan et tää vaaka ois ihan yhtä kiinnostunu näkeen mut sit ku oon taas takasin nii sit ei kuulu mitään ko. ihmisestä.. Ehkä se sit ois suunnitellu senki tapaamisen viettävän seksin merkeissä ei voi tietää. Meil on yhteisiä kavereitaki et silleen aika noloo ja ärsyttävää.


      • Elämä opettaa...
        oikkuneiti kirjoitti:

        Ootte ehkä oikeessa, mut se oli vaan niin outoo et koko se aika mitä olin poissa suunniteltiin tapaamista ja muutenki sain ihan sen kuvan et tää vaaka ois ihan yhtä kiinnostunu näkeen mut sit ku oon taas takasin nii sit ei kuulu mitään ko. ihmisestä.. Ehkä se sit ois suunnitellu senki tapaamisen viettävän seksin merkeissä ei voi tietää. Meil on yhteisiä kavereitaki et silleen aika noloo ja ärsyttävää.

        Olihan turvallista suunnitella kun sinä olit matkoilla. Varmaan tapaaminen olisi sujunut seksin merkeissä. Siitähän te aloitittekin.
        No ehkä vielä joskus jossain vaiheessa... jos sattumalta törmäätte tai jotenkin yhteisten kavereiden kautta. Anna nyt vain olla.
        Kyllä kaveri pitää yhteyttä jos niin haluaa.


    • kokemus kahdesta

      Kokemukseni mukaan juuri vaakamies on sitä miestyyppiä, joka ei välttämättä ole ensimmäisenä ehdottamassa sänkyynmenoa. Vaakamies jopa kavahtaa liiallista innokkuutta naisen taholta. Se on hyvä asia, koska aivan liian usein syöksytään suoraan sänkyyn, ja siitä ne sydänsurut alkavat: seksi nimittäin se koskaan ole "pelkkää" seksiä.

      Oman vaakamieheni kanssa tutustuttiin ihan rauhassa. Vaakamiehellä kun on antaa älyllisellä puolella niin paljon, että hän kyllä pitää pelkällä keskustelutaidollaan naisen kiinnostusta yllä. Ainakin minun kohdallani.

      • jos

        nainen sattuu olemaan piirun verran älykkäämpi?
        Riittääkö/korvaako retoriikka silloin tilanteen? :))


      • kokemus kahdesta
        jos kirjoitti:

        nainen sattuu olemaan piirun verran älykkäämpi?
        Riittääkö/korvaako retoriikka silloin tilanteen? :))

        Jos huomaa olevansa älykkäämpi, tilanne voi olla hankala. Saatan nimittäin itsekin olla älykkäämpi kuin mieheni :) (- hänen mielestään olen), mutta keskustelutaito voi silti olla sillä vähemmän älykkäällä sitä luokkaa, että se peittoaa kaiken alleen. Mutta jos olet huippuälykäs, niin kehoitan etsimään mahdollisimman älykkään miehen, sillä muuten kyllä tylsistyt ja lakastut :)


      • oikkuneiti

        Ai et se olin sit mä ketä sinne samaan sänkyyn oli ajamassa? Ehei, se oli kyllä tää mies ketä vei. Itellä ensimmäinen kerta et edes antaa periks noin nopeasti tapaamisen jälkeen, mut tietty voi olla takana se et edellinen suhde päätty mulla pari päivää ennen tän vaa'an tapaamista. Että ehkä teki mieli kostaa exälle tai sit se ihan vaan tuntu oikeelta tän vaakaherran kohdalla! No mitä tästä opin on että vaakoihin en enää sotkeennu.


      • mitään
        oikkuneiti kirjoitti:

        Ai et se olin sit mä ketä sinne samaan sänkyyn oli ajamassa? Ehei, se oli kyllä tää mies ketä vei. Itellä ensimmäinen kerta et edes antaa periks noin nopeasti tapaamisen jälkeen, mut tietty voi olla takana se et edellinen suhde päätty mulla pari päivää ennen tän vaa'an tapaamista. Että ehkä teki mieli kostaa exälle tai sit se ihan vaan tuntu oikeelta tän vaakaherran kohdalla! No mitä tästä opin on että vaakoihin en enää sotkeennu.

        ...tällaista. Kyllä minunkin kohdallani se oli tämä vaakamies, joka sinne sänkyyn hinkusi :) Osasi vain niin 'ovelasti' peittää tämän. Kaipa on tarve antaa 'hyveellinen' kuva itsestä. Tiedä häntä.


    • Vaakis dudes

      Meillä vaaoilla on usein monta rautaa tulessa, jos me ínnostutaan jostakusta, niin sen kyllä huomaa. Ei pelkoa ;)

      Jos se ei vaivaudu pirautteleen edes, puhumattakaan hengaileen sun kanssasi, ei se ole "tosissaan" (niinkuin me nyt koskaan oltaisi). Tällöin olit sille huoletonta hupia, eikä hommasta koskaan tule mitään.

      Toisaalta jos alat narista ja itkeskellä on se kanssasi "säälistä", kunnes sillä vihdoinkin hiihtää kiinni ja se lähtee pois. ..tällöin syy ei koskaa ole jostain ihme syystä sinun, vaan aina hänen ja hän poistuu kuvioista ihan vain "hyvää hyvyyttään", sankaroiden itsensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5639
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3465
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe