mahtais auttaa kun mieheni hengitys löyhkää lähes aina ihan hirveelle???Ei oikein kehtaa huomauttaa asiasta,hän pesee kyllä hampaansa aamuin illoin mut se ei auta!Kuinkahan ottais asian puheeks???
Onko muilla ollu samoja ongelmia???
Mikähän
6
1389
Vastaukset
- Kyukeros
Irtoaako hänellä nielusta valkoisia tulppia? Jos näin on, niin kipinkapin kurkkulääkärille, joka lähettää nielurisaleikkaukseen. Itselläni elämisentaso nousi huomattavasti, kun tuo sosiaalinen haitta poistettiin.
- lillukkaa
Jos elätte vakaassa parisuhteessa, pitäisi tuollaisesta kyetä puhumaan avoimesti ja sitten selvittämään mstä se johtuu...
- gonnang
Eli mitä nuo valkoiset tulpat on?
Mulla tuleee silloin tällöin (n. kerran kk) sellaisia valkoisia kimpaleita suuhun, jotka maistuvat todella pahalle. Eli mitä nuo ovat, liittyykö jotenkin tähän. Itse en ole kyllä huomannut että hen gitykseni haisisi, eikä siitä ole kyllä huomautettukaan. - Kyukeros
gonnang kirjoitti:
Eli mitä nuo valkoiset tulpat on?
Mulla tuleee silloin tällöin (n. kerran kk) sellaisia valkoisia kimpaleita suuhun, jotka maistuvat todella pahalle. Eli mitä nuo ovat, liittyykö jotenkin tähän. Itse en ole kyllä huomannut että hen gitykseni haisisi, eikä siitä ole kyllä huomautettukaan.En nyt muista, mitä nuo tulpat sisältävät, mutta muistaakseni ainakin kuolleita valkosoluja.
Henkilö itse ei useinkaan tunne pahaa hajua, kun taas lähimmäiset eivät uskalla asiasta mainita. Pahimmassa tapauksessa tulpat aiheuttavat sydänläppien tulehdusta.
Itse jouduin jauhamaan purukumia vuosikymmenien ajan hajun peittämiseksi, kunnes viimein löysin lääkärin, joka otti asiani vakavasti ja poisti nielurisat. Nyt olen ollut 6 vuotta hajuton ja purkaton sekä hyvin onnellinen.
- valkoinen kieli
moi eli mulla onli vaimoni mukaan sama ongelma mutta asiaan "kuulemma " auttoin kun harjasin kielestäni valkoista "karstaa" pois hampaiden pesun yhteydessä.
väittävät sen olevan jokin bakteerikerros. - lädy
pahan hajun saa pois kun kurlaa jollain aineella .niitä saa apteekista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821414Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta121172Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401066Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210993- 42898
- 96854
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775