Rendez-Vous on mun mielestä parempi ku Uniklubi.
Mut jokaisel on oma mielipide.
www.rendez.info
Rendez-Vous
9
1280
Vastaukset
- hahhaahhahhaa
Hahahhhaaahhhaaahhhhhaaaa!!!! Ja vielä niillä on noussut hattuunkin!!!!
- vai niin
Mistäs päättelet, että niille on muka noussut hattuun???
- hahhaahahahhh enemmän
vai niin kirjoitti:
Mistäs päättelet, että niille on muka noussut hattuun???
...et mä tunnen ne :-P
- ---
hahhaahahahhh enemmän kirjoitti:
...et mä tunnen ne :-P
Taidat olla melkoinen kusipää itse, jos pelkkä tuntemisesi tekee kusipääksi...
- tämä Rendezvous
--- kirjoitti:
Ei oikein tiennyt itkeäkö vaiko nauraa, kun sitä ähellystä kuuntelin. Pitkä matka on klopeilla vielä Uniklubin levymyynteihin. Ei taida tämä elämä riittää...
- ite oot!!!
--- kirjoitti:
Kuka täällä kusesta on puhunut??? Muut kuin sinä??? Se on joka sanoo!!! JOS ET TAJUNNUT; MENESTYS ON NOUSSUT POJILLA PÄÄHÄN VAIKKA SITÄ EI NIIN KOVASTI OLE OLLUTKAAN!!!! Pari keikkaa ja jo ollaan ELVIKSIÄ!!!
- ---
ite oot!!! kirjoitti:
Kuka täällä kusesta on puhunut??? Muut kuin sinä??? Se on joka sanoo!!! JOS ET TAJUNNUT; MENESTYS ON NOUSSUT POJILLA PÄÄHÄN VAIKKA SITÄ EI NIIN KOVASTI OLE OLLUTKAAN!!!! Pari keikkaa ja jo ollaan ELVIKSIÄ!!!
Kusipää on kai jonkinlainen synyymi ylpistyneelle rokkarille vai eikö mielestäsi??? Pakko kumminkin sanoa, että tunnen ko. bändin kitaristimiehen ja sille ei kyllä ole menestys noussut päähän millään lailla! Muista jäsenistä en tosin tiedä, kun en niitä edes tunne...
- ---
--- kirjoitti:
Kusipää on kai jonkinlainen synyymi ylpistyneelle rokkarille vai eikö mielestäsi??? Pakko kumminkin sanoa, että tunnen ko. bändin kitaristimiehen ja sille ei kyllä ole menestys noussut päähän millään lailla! Muista jäsenistä en tosin tiedä, kun en niitä edes tunne...
Ei synyymi vaan synonyymi....
- diipadaapa joo
Uniklubin keskustelupalsta! Etsi omalle suosikilles oma palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367412Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774769- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762016
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2201841Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891478