antti tuisku

Nimetön

antti on niin söpö ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaretc......

Antti on ihana ja upea artisti.

• ..toosii jännää..

nämä tälläset viestit on aika turhia koska kaikkihan sen tetää

• Jaretc.......
        ..toosii jännää.. kirjoitti:

nämä tälläset viestit on aika turhia koska kaikkihan sen tetää

Mä olen taas sitä mieltä, ettei yksikään viesti tällä paltalla ole turha. Jokainen viesti on omanlaisensa kokonaisuus, joka kertoo kirjoitajasta itsestään. Siksi jokinen viesti on tärkeä.

T: Jaretc

• nonna-

niin just siitä saivat antin vihaajat...jos ne oikeesti tietäs miten sulonen,komea ja niin sika hyvä LAULAMAAAAAAAAAN sekä TANSSIMAAN! Monet kaverit sanovat jo että hei antti on menneen talven lumia mutta minä en ooo IKINÄ tota mieltä ihan oikeesti jos antista tulis vieläki kuuluisampi kuin mitä se nyt on niin se ois ihan kiva juttu mutta turhaan tehä itestäs liian julkkista!siis ANTTI TUISKU WWiiiiiiiiiiiiiiiiiuu mikä mies jos joka saa vielä sen niin saa kyllä olla niin niin onnellinen että huhuhuh!!!en tiiä mikä mulla on mutta mie vaan joka kerta kun mie nään antin niin mie meen aina ihan sekasin niinku biisiki jo sanoo niin mun äitiki kerran joutu rauhotella mua siis turha luulla että olisin joku hullu en oo mutta se on vaan IIHHAANNAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      322
      8391
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6573
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3800
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      79
      3233
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      148
      2833
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2733
    7. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2710
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2406
    9. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      33
      2278
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2074
    Aihe