antti on niin söpö ja niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
antti tuisku
4
289
Vastaukset
- Jaretc......
Antti on ihana ja upea artisti.
- ..toosii jännää..
nämä tälläset viestit on aika turhia koska kaikkihan sen tetää
- Jaretc.......
..toosii jännää.. kirjoitti:
nämä tälläset viestit on aika turhia koska kaikkihan sen tetää
Mä olen taas sitä mieltä, ettei yksikään viesti tällä paltalla ole turha. Jokainen viesti on omanlaisensa kokonaisuus, joka kertoo kirjoitajasta itsestään. Siksi jokinen viesti on tärkeä.
T: Jaretc
- nonna-
niin just siitä saivat antin vihaajat...jos ne oikeesti tietäs miten sulonen,komea ja niin sika hyvä LAULAMAAAAAAAAAN sekä TANSSIMAAN! Monet kaverit sanovat jo että hei antti on menneen talven lumia mutta minä en ooo IKINÄ tota mieltä ihan oikeesti jos antista tulis vieläki kuuluisampi kuin mitä se nyt on niin se ois ihan kiva juttu mutta turhaan tehä itestäs liian julkkista!siis ANTTI TUISKU WWiiiiiiiiiiiiiiiiiuu mikä mies jos joka saa vielä sen niin saa kyllä olla niin niin onnellinen että huhuhuh!!!en tiiä mikä mulla on mutta mie vaan joka kerta kun mie nään antin niin mie meen aina ihan sekasin niinku biisiki jo sanoo niin mun äitiki kerran joutu rauhotella mua siis turha luulla että olisin joku hullu en oo mutta se on vaan IIHHAANNAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394449- 184433
Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394131Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343985Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.1903924Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263922Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1323611Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202984Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272951Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?632755