öljyt pihalle

ei bemaristi

eipä nuo bemarit kummosia autoja ole yli arvostettuja katiskoja . kaverilla uuden karhea bmw sylkäs öljyt pakoputkesta mäkeen et hyvin nuo jäätyy pakkasella umpeen toista se on ajella mun autolla ei syle mistään ulos . ei bmw ikinä . tajutkaa jo tekin se jo ja vaihtakaa merkkiä . ennemmin vaikka skoda

20

3802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankkimatta

      vai mikä on kun pää on jäässä...kuin olet päässyt noin aikaiseen kirjaston koneelle?

    • frage

      se niinkin,mun työkaveri piti ihan uutta bemariian vajaan vuoden,ei ollut oikein tyytyväinen bemuunsa vaikka ensalkuun kehuikin sitä tosi hyväksi,vaihtoi sen sitten volvoon

      • mikä....

        kirjasto on auki tähän aikaan? ainakin pk-seudulla aukenevat vasta 10.00......ette kai te pojat vaan käytä auki jäänyttä wlan yhteyttä???....

        t:audikuski


      • Tossun alla

        Joo ite kans vaihdoin Volvoon, kun vaimo pakotti, kun piti olla iso farmari, ja kuulemma perheauto.
        Onneks sain ite valita siihen ees turbon, mutta muuten en autosta tykkää, mutta minkäs teet kun on tossun alla.


      • Tossun alla kirjoitti:

        Joo ite kans vaihdoin Volvoon, kun vaimo pakotti, kun piti olla iso farmari, ja kuulemma perheauto.
        Onneks sain ite valita siihen ees turbon, mutta muuten en autosta tykkää, mutta minkäs teet kun on tossun alla.

        Parempi tossun alla kuin taivas alla.:))


    • vika...

      ...mitä tuosta? Ajettavuudeltaan auto on huippuluokkaa ja uudenkarhean auton tulevat hakemaan ilmaiseksi korjattavaksi ja tuovat sijaisauton tilalle. Miten lienee sinun autosi kanssa? Ei sekään ikuinen ole.

    • Erittäin tyhmä

      Provo. Jos ymmärtäisit autotekniikasta jotain, niin et kirjoittelisi että sylki öljyt pakoputken kautta pihalle.

      Voivoi kun lapset pääsee koneelle

      • Skodisti

        Ei se ole mahdoton eikä ennenkuulumaton asia .
        Jotakin autoista tietävänä ,kun huohotinjärjestelmä
        esimerkiksi jäätyy ja paine kasvaa järjestelmässä niin jotakin tapahtuu.Olkoon paine
        ylipainetta tai vielä pahempi jos se on alipainetta tuhot voi olla suuremmat.


      • Sen jäätyessä
        Skodisti kirjoitti:

        Ei se ole mahdoton eikä ennenkuulumaton asia .
        Jotakin autoista tietävänä ,kun huohotinjärjestelmä
        esimerkiksi jäätyy ja paine kasvaa järjestelmässä niin jotakin tapahtuu.Olkoon paine
        ylipainetta tai vielä pahempi jos se on alipainetta tuhot voi olla suuremmat.

        Ne öljyt eivät tule pakoputkesta pihalle.

        Jos ymmärtää autotekniikasta jotain, niin tietää ettei se olé mahdollista.

        Ei muuta lisättävää


      • Kerrot
        Skodisti kirjoitti:

        Ei se ole mahdoton eikä ennenkuulumaton asia .
        Jotakin autoista tietävänä ,kun huohotinjärjestelmä
        esimerkiksi jäätyy ja paine kasvaa järjestelmässä niin jotakin tapahtuu.Olkoon paine
        ylipainetta tai vielä pahempi jos se on alipainetta tuhot voi olla suuremmat.

        Miten voi muodostua kampikammioon alipaine huohottimen jäädyttyä umpeen näin teoriatasolla

        :DDDD


      • bilingenjörare
        Sen jäätyessä kirjoitti:

        Ne öljyt eivät tule pakoputkesta pihalle.

        Jos ymmärtää autotekniikasta jotain, niin tietää ettei se olé mahdollista.

        Ei muuta lisättävää

        nimittäin jos yksi mäntä on ensin mennyt samaa reittiä....eli pakoputken kautta ulos....hehehee....


      • Anonyymi
        Sen jäätyessä kirjoitti:

        Ne öljyt eivät tule pakoputkesta pihalle.

        Jos ymmärtää autotekniikasta jotain, niin tietää ettei se olé mahdollista.

        Ei muuta lisättävää

        mahdollista ja hyvinkin todennäköistä


    • -tomppa-

      Uusissa Bemuissa huohotin ei jäädy, koska se on lämmitetty sähkövastuksella. Kerro muuten yksikin auto, joka räkäisee 5 litraa ölyä pakoputkesta, kun huohotin jäätyy? :D

    • kylmä..

      Noo,no . Meillä on suvussa sekä BMW:tä, että skodaa. minulla Skoda Dsl, Siskolla Fiat (ei mitään ongelmia perus vekotin.) Toisella siskolla Honda hyvä peli sekin. Vävypojan bemarin huohotin se vain ei suostu toimimaan pakkasella. Niin muijan siskon miehellä on se vanha Volvo DSL. ja näistä kaikista Ottaisin ensin Volvo V70 dsl:n, sitten oman Skoda octavia 1,9 TDI:n, koska menneinä talvina ja nykyiselläkään ei ole ollut mitään ongelmia pakkasen kanssa. Sitten kyllä sen E 46 BMW:n se on koko kolmikosta kaikkein pars ajettava ja hienoa tekniikkaa, lämmityslaitekin puhaltaa, jotta eipä sentään tuomita autoa yhden huohottimen perusteella. Oma Skodani kaipaisi kiperillä pakkasilla toimivaa lämmityslaitetta...Auto pärjää näköjään taivasalla ja moottorikin toimii. Hiukan lämpöä kuljettajalle toivoo Skodakuski.

      • tietäätää

        sekä dieselbemu että dskoda tarvii maskin alle viimasuojaa niin lämpeää ja ei jäädy huohotin,


    • pimmeristi

      Laitoin omaan 520sen huohotinletkun päälle 30 sentin pätkän solumuovista putkieristettä nippusiteillä kiinni jo toissa talvena, eipä ole enää ollut ongelmia!
      Kallis remontti oli, tarvikkeet olisivat kai maksaneet korkeintaan euron, mutta nekin löytyi töistä.....

    • Öljyä Pihalle

      Vävypojan Bemari sylkäisi sellaiset pari litraa,ei kerralla, vaan satunnaisesti pari desiä kerrallaan. Se on aivan ääliömäinen huohotinjärjestelmä. putket kaikki aivan liian pieniä, jäätyvtähän ne pient putket liki nollassa. Tämän N42 1,8:n, kanssa eletään seuraavin konstein. Öljytikun juureen asennettiin pikaliitin, jonka kautta voidaan venttiiliä huuhdella .Olen vaihtanut tähän värkkiin sen öljyseparaattorin ja aikaa meni....(päivä). Luottamus kulkineeseen pitää taas kerätä, vaikka autohan on aivan hieno liukkaalla... Vuosi sitten vaihdoin sen venttiilin, se pirulainen ei mennyt kiinni ja sytytteli sitä valoa. Miten johtava autovalmistaja ei saa toimivaa huohotinjärjestelmää. Saksassa keksittiin hevosettomat vaunut jo 1800 luvulla. Eivät keksineet hyvää toimivaa kampikammiotuuletusta.
      Kyllä se nyt vain on niin, että tietyt merkit ovat herkempiä pakkaselle.

    • Jullepulle

      Rakastan omaa bemariani (e39) Se on paras auto millä olen koskaan ajanut, mutta jäätyihän siitäkin huohotinjärjestelmä. Kieltämättä aika naurettava juttu. Auto on lisäksi facelift mallia, mutta eipä tuota oltu siihenkään korjattu.

      Öljyt lensi naamalle kun vedin öljytikun irti. Onneks ei ollu kuumaa.

      • bzfb

        ei ole lämmitettyjä huohottimia tänäkään päivänä lämpimien maiden malleissa.. tulee varmaan yllätyksenä mutta bmw ei luokittele pohjoismaita lämpimiksi ;)


    • tiukkaa...

      Vai mällit silmille kun vetäsit tapin reiästä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe