kun ei juo lainkaan
Paras krapulalääke joka toimii
9
3933
Vastaukset
- Absoholisti
Ei sekään aina auta.
Joskus kun on ollut kapakkareissulla kuskina, niin aamulla on ollut ihan samanlainen olo kuin olisi itse ryypännyt. Lienenköhän henkisesti ryypännyt vai valvomisella ja tupakansavullako lienee ollut osuutta krapulaan.
Vaikka olisi ollut kuukauden juomatta, niin saattaa tulla krapulan kaltaisia oireita kuten päänsärkyä, maha sekaisin jne. :-(- itsekkin kokenut
Vaikka olet vaan "juoppo kuskina" silti monesti aamulla on sama olo kuin olis juhlinnu rankemman kerran!
Mutta se kapakan röökin savu sisätiloissa tekee sen..myös valvominen!!
Eikä muuten mee rahaa..hahahahah!!! - röökinsavassa katsella örve...
itsekkin kokenut kirjoitti:
Vaikka olet vaan "juoppo kuskina" silti monesti aamulla on sama olo kuin olis juhlinnu rankemman kerran!
Mutta se kapakan röökin savu sisätiloissa tekee sen..myös valvominen!!
Eikä muuten mee rahaa..hahahahah!!!Ei varmaankaan mieltäylentävää ?
- löllis25
röökinsavassa katsella örve... kirjoitti:
Ei varmaankaan mieltäylentävää ?
..onhan se kiva saada välillä itsekkin vasta palvelusta!
Eipä tarvii palella taksijonoissa kapakka illan jälkeen,kätevää..eikö??? - Joku
röökinsavassa katsella örve... kirjoitti:
Ei varmaankaan mieltäylentävää ?
Mun mielestä on ihan mukavaa olla kuskina eikä mua haittaa vaikka muut kaverit on kännissä. Hauskaa seurata niitten touhuja ja kuunnella juttuja. Usein on selvänä mukavampaa baarissa kuin kännissä, eipähän kaduta aamulla jos olis kännissä sattunut tekemään jotain noloa. Toisaalta me kavereiden kanssa ollaan useasti kaikki selvänä, mennään baariin tanssimaan ja tapaamaan uusia ihmisiä :).
- Sanon minä.
Niinhän tuolla alkoholi-palstalla ex-juopot ovat raportoineet, miten vielä vuosienkin raittiuden jälkeen juovat unissaan viinaa oikein kaksin käsin, ja herättyään aamupäivän pitää oikeaa kankkusta.
Eli kankkunen voi tulla, vaikka tippaakaan viinaa ei ole mennyt kitusiin.
Kun kankkunen tulee juomattakin, niin kai se on parempi juoda, että saa kankkusen ihan syystä. - TPK75
No jos krapula on vahva niin kuin minulla.. suosittelen apteekista saatavaa TREOforte nimistä s-lääkettä. Toki paras lääke krapulaan on se millä se on luotukin, mutta silloin on vaarana että mopo lähtee käsistä. TREO tekee pienen "humalan"tunteen jolla pystytte toimimaan ainakin hetken ihan OK. Tämä tietenkin niille joilla ei ole mitään munuais juttuja. Ei muutaku Nallea kehiin...ja kotiviini on juhilen kurko....!!!
- Jartza66
..on kunnon panot aamulla sekä n. klo 12 aikaan yksi bisse... sitten on kaikk hyvin!!
- voi olla totta
kun kunnon jysärissä pienempikin liikahdus aiheuttaa päässä tajuttoman jomotuksen, niin vielä hikiliikuntaa. Olet totaalisen väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308408Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4363224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571113Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?59639En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36617Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579