Te jotka käytätte jotakin jo mainituista lääkkeistä; onko teillä ulosteen koostumus tai väri jotenkin muuttunut lääkkeen käytön aikana? Miten paljon esim. kahvin juonnin lopettaminen ja kaurapuuron aloittaminen voi vaikuttaa vatsantoimintaan? Itselläni on nyt ollut toista kuukautta ylävatsavaivoja johon syön nyt 4 vkon Omepratsol kuurin. Vaivat ovat helpottaneet mutta nyt uloste on kellertävää/vaaleampaa kuin ennen ja se on jotenkin "höttöä" ja pehmeää ja tulee pönttöön sellaisena ohuehkona pötkönä. On siis erilaista kuin ennen vatsavaivoja ja lääkekuuria.
Losecin, Somacin, Nexiumin tms. käyttäjät
mistä tämä johtuu
2675
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
ohutta pötköä.
nexiumin aloittaminen vaikuttanut ulosteen koostumukseen. Maha poltot rauhoittuneet jonkin verran..
En tiiä mitä kaurapuuron syönnistä voi muuta tulla kuin maha parempaan kuntoon ja suolisto saa tarvittavaa limaa.
Mut kannattaa soittaa lääkärilles ja kysellä siltä lisää.