Kysyin eilen Järvenpäätalolla Matti Vanhaselta miksi hallitus ei halua vaihtaa Fortumin hallituksen puheenjohtajaa tai ketään hallituksessa.
-ei halunnut ottaa kantaa
Mikä on kepun suhde Peter Fagernäsiin?
Fortumin hallitus
4
485
Vastaukset
- oivahärkönen
... paikka ottaa kantaa yritysten hallitusten jäsenistä. Tässäkin Vanhanen on osoittanut hötkyilemättömyytensä.
Minä olen kyllä sitä mieltä, että Fortumin hallitus pitää uusia ja 30 prosentin ylihinnan periminen sähköstä lopetettava. Tällä ylihinnalla valtiojohtoinen firma hoitaa johdolleen jättioptiot ja omistajilleen jättiosingot. On myös huomattava, että se on eräänlaista piiloverotusta: valtio saa enemmistöosakkaana suuret osinkotulot.
Sähkö on sellainen tuote, jonka myynti ja hinnoittelu pitäisi olla tiukasti valtion ohjauksessa kansalaisten hyväksi.- raipu
olivat kyllä halukkaita puolustamaan Pekkarisen touhuilua fortumasioissa.
Joku jopa väitti keskustelleensa asiasta.
Kepu saa tuollaisiin tilaisuuksiin aina sen tietyn oman jengin. Mutta kahvi oli hyvää ja pulla myöskin. Jos Santavuori mainitsee huomisen Keski-Uusimassa jotain kysymyksistäni niin MINÄ saatoin hyötyä eniten eli kahvi pulla julkisuus
-:)
Luuletkos tosiaan, että mannertenvälinen nahjus Matti Vanhanen ottaisi johonkin asiaan kantaa.
Vanhanen puhuu ympäripyöreitä ja ei osaa tehdä päätöksiä.
Täydellinen mitättömyys tämä tekstiviestisankari.- raipu
Sekä Vanhanen että Esko Aho ymmärtävät yrittäjyydestä yhtä paljon kuin koko eduskunta yhteensä.
Syöttämällä Vanhasen apulaiselle Risto Volaselle ajatukset oppisopimuksista ja missä klikkaa, sain ne nostettua budjettiin.
-ei huono ?? -:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814