Nythän on niin, kun tässä joudun väkisten viikonloppunkin nähtävästi flunssaa parantelemaan, niin eikös laiteta kisa pystyyn. !!!!!
Aihe on: Rakkaus
-runoa
-proosaa
-kolumni
-novelli
-tarina , tai vaikka mainos, jos et muuta keksi
Eikö muuten ole ihan ajankohtainen? Älkääkä edes yrittäkö väittää vastaan.
Kisa alkaa just nyt ja loppuu sunnuntaina klo 18.
Katsotaan nyt onko täällä oikeesti vuosisadan rakkaustarinan kirjoittajia! Niin kerta.
Viikonloppun kisa!!!!!
34
1677
Vastaukset
- SikurLiina
--------------------->
- ex-koltis
Kuinaka miestä on voinut koskaan rakastaa, tai yhä rakastaa ja mixi? Lähinnä perustelut naisille itselleen. Mehän sen tiedämme, eikö vaan.
- SikurLiina
ex-koltis kirjoitti:
Kuinaka miestä on voinut koskaan rakastaa, tai yhä rakastaa ja mixi? Lähinnä perustelut naisille itselleen. Mehän sen tiedämme, eikö vaan.
Eikait tää mikään mainos ole--vai?
- ex-koltis
SikurLiina kirjoitti:
Eikait tää mikään mainos ole--vai?
Tarkoitin, että rakastaa miestä.
- SikurLiina ejk
ex-koltis kirjoitti:
Tarkoitin, että rakastaa miestä.
..erittäin vakavasti otettavia juttuja.
Itseasiassa nainen tietty rakastaa miestä sellaisena, kuin hän toivoisi miehen olevan.
Sellaisena, kuin mies itse haluaa itsensä olevan, hän ei juuri naisen rakkautta tarvitse. - ex-koltis
SikurLiina ejk kirjoitti:
..erittäin vakavasti otettavia juttuja.
Itseasiassa nainen tietty rakastaa miestä sellaisena, kuin hän toivoisi miehen olevan.
Sellaisena, kuin mies itse haluaa itsensä olevan, hän ei juuri naisen rakkautta tarvitse.Juuri siksi.
- SikurLiina ejk
ex-koltis kirjoitti:
Juuri siksi.
jos kerta mies rakastaa itteensä sellaisena, kuin se itte haluaa olla, niin eikait sitä nyt kahen eestä tarvi rakastaa. (naisen lokikkaa)
- ex-koltis
SikurLiina ejk kirjoitti:
jos kerta mies rakastaa itteensä sellaisena, kuin se itte haluaa olla, niin eikait sitä nyt kahen eestä tarvi rakastaa. (naisen lokikkaa)
Just sellaisena, ja ilman sen kummempaa muokkausta. Usko pois, tälleen hyvä tulee.
- SikurLiina
------------------>
- Kylli.Kyllä
tuu takas.
Ilman sua
ei ole mua.
Sun sulohuulias
ja kuulias
en unhoitaa voine
siksi Roine´en
armaise aallot
muo huuhdelkaallot.
Oih
miten voih-kin
tää niin koskea
kun en sun poskea
voi koskea.
Jälkeesi ei jäänyt
mitään ja siksi mää nyt
täällä yksin lohdutonna
ja avutonna
kaipaan sua vain
rakkainpain.
No joo, voisin jatkaa miltei loputtomiin.
Valitan, SikurLiina, ei oikein löydy tunnetilausta tästä aiheesta. - *löytänyt*
Rakkaus on silmissä, jotka näkevät rakkaan kauniina
rakkaus on äänessä, joka kertoo rakkaudesta
rakkaus on nenässä, joka aistii rakkaansa tuoksun
rakkaus on suussa, joka haluaa maistaa rakastaan
rakkaus on kielessä, joka seikkailee rakkaan suussa
rakkaus on huulissa, jotka haluavat kyltymättömästi suudella
rakkaus on korvissa, jotka haluavat kuulla kauniita sanoja
rakkaus on hiuksissa, joita rakastunut pörröttää
rakkaus on käsivarsissa, jotka halaavat tiukasti
rakkaus on käsissä, jotka haluavat hyväillä hellästi
rakkaus on sormissa, jotka laskevat minuutteja tapaamiseen
rakkaus on kainalossa, jossa on hyvä olla
rakkaus on sydämessä, joka laukkaa hurjasti, on haljeta tai puristuu kokoon
rakkaus on suonissa, joiden kohinan voi melkein kuulla
rakkaus on vatsassa, jossa perhoset kutittavat
rakkaus on rinnoissa, jotka odottavat kosketusta
rakkaus on iholla, joka haluaa olla kiinni rakkaan ihossa
rakkaus on jaloissa, jotka levottomina vievät rakkaan luokse
rakkaus on kehoissa, jotka kietoutuvat toisiinsa
rakkaus on ajatuksissa, jotka ovat jatkuvasti hänessä
rakkaus on unissa, joissa näkee vain hänet
rakkaus on musiikissa, jota kuuntelee
rakkaus on viesteissä, joita odottaa
rakkaus on joka paikassa, varsinkin siellä ;) - Pumpulipaj
Tässä kisatekstini jonka olen varastanut (kuinka ollakaan)eräästä sähköpostiviestistä, niin että kai minut diskataan...mutta parempaa tekstiä rakkaudesta en ole koskaan kuullut. Tämä on mietelause lapsen suusta:
"Jalat vievät sinnepäin, missä rakkaus on."
(Tehköön siitä sitten itsekukin omat johtopäätöksensä?) - tekstarisarjaa*
Sulta ei oo tullut viestiä puoleen tuntiin ja oon laittanut sulle tänä aikana jo kaks?! Eihän sulle ole vaan sattunut mitään?? t.sun
- Sun rakkaus
tekstarisarjaa* kirjoitti:
Sulta ei oo tullut viestiä puoleen tuntiin ja oon laittanut sulle tänä aikana jo kaks?! Eihän sulle ole vaan sattunut mitään?? t.sun
oon melkein kunnossa, hellyydenpuute vaan vaivaa, mikäköhän siihen auttaisi?
- Kaipaava*
Tunnuit niin hyvältä
kosketit syvältä
sielumme hetkeksi yhtyä sai
Kiihkoa kannoit
sen syliini annoit.
Se oli syksyinen lauantai.
Usein sua mietin näin jälkeenpäin
rakkauden paulaanko vuoksesi jäin?
Vieläkään en siitä selvää mä saa
voiko tunteita rakkauden ja himon
toisistaan erottaa.
- SikurLiina
Meinas vallan unohtua. Tietysti tekstiviestit tulevat mukaan kisaan!
Ennakoivatkin:-) - Masse setä
Sorsa ei ui puissa
Basillit ei liiku luissa
Mitä haluat sä multa
Jäätä vaikko tulta- hurlumi
...oli mielestäni sen laatuista syvyyttä, että se ei kaikille aukeakaan. Minusta tuo basilli -sana sinällään tuo ihan uusia ulottuvuuksia rakkauteen.
Hyvä Masse! - Anna palaa
Masse:)
- hurlumi
Joka ilta painan sinuun
syvälle jäävät jäljet ja nukun
niitä unissani valvoen.
Sinä olet niin minussa.
Ja minä tahtoisin tämän jatkuvan.
PS. Tämä oli ihan minuutin extempore, mutta innokkuutesi kisajärjestelyihin saa minutkin mukaan.- hurlumi
humalatilassani taisin sijoittaa tuon edellisen ihan väärin. Armoa, oi kisan järjestäjä.
- SikurLiina
Ottaen huomioon viikonlopun ennakoidottomat olosuhteet ( ei edes ennustava kännyviestintä toiminut) päätimme yksimielisesti jatkaa kisaa.
Vaalit veivät osan kisailijoista ja osa oli vuoteen omana flunssaviiruksen nujertamana.
Kisaan voi osallistua vielä. Äänestys alkaa vasta tiistaina puolenpäivän jälkeen.
Nyt kynät sauhuamaan!!!!- flunssavirus
niitä sängyssä pidä vaan viime hetken raju harjoittelu. Eivät vain kehtaa suoraan myöntää. Eivät sauhua kynät vaan kumit.
- SikurLiina
Äänestys alkaa tänään noin klo 12.!!!!!
- SikurLiina
Änestys alkaa klo 12.
Vähän on vaisu kisa ollut. Enemmänkin olisi tekstiä toivottu.
Äänestä suosikkisi.
Pisteitä voit antaa 5-10.- SikurLiina
Taikiksen runolle. Pointeja 10.
Voimakas poljento ja riimitys kohdillaan.
Tuosta tulis hyvin vaikka biisi. Ääneni anna Hurlumille. Täysi kymppi ja muutenkin tällä kertaa nappisuoritus. Tykkäsin kovasti ja hieno ja upea teksti, vaikka kuulemma oli extemporee tehty. Olikohan? Ehkä suorituksen syvyys oli se joka kosketti meikäläistä. Tekstistä löytyy ripaus tunteenpaloa, jota selvästi säesti alkuillasta tyhjentynyt viiniputeli. Loppujen lopuksi yhtälö joka muodostuu viinistä, myöhäisillasta ja rakkaudenkaipuusta ei tekstinä voi saada uljaampaa muotoa. Hurlumin on syytä olla teoksestaan ylpeä, mitä varmasti onkin, sillä näin hienoa runoilua ei häneltä ole aikoihin ilmestynyt. Näillä meriiteillä joita Hurlumilta on nyt nähty, niin jatkossa tulen kirjoittamaan hänen nikkinä isolla H:lla.
Kunnioituksella Waffen
*Pus pus*
Kisa ei mielestäni ollut vaisu, toisin kuin kisaorganisoija erheelisesti väittää. Kisoihin joko innostuu tai ei, väkisin mukaan lähteminen tuntuu ainakin itsestäni tuskaiselta ja siksi jouduin jättämään väliin. Toisella kertaa lupaan, tai ainakin yritän osallistua.- satelee
massen kolumnille 8.
- hurlumi
Sinua Muistaen -runollaan viehätti tällä kertaa eniten.
- hurlumi
Waffen-ss kirjoitti:
Ääneni anna Hurlumille. Täysi kymppi ja muutenkin tällä kertaa nappisuoritus. Tykkäsin kovasti ja hieno ja upea teksti, vaikka kuulemma oli extemporee tehty. Olikohan? Ehkä suorituksen syvyys oli se joka kosketti meikäläistä. Tekstistä löytyy ripaus tunteenpaloa, jota selvästi säesti alkuillasta tyhjentynyt viiniputeli. Loppujen lopuksi yhtälö joka muodostuu viinistä, myöhäisillasta ja rakkaudenkaipuusta ei tekstinä voi saada uljaampaa muotoa. Hurlumin on syytä olla teoksestaan ylpeä, mitä varmasti onkin, sillä näin hienoa runoilua ei häneltä ole aikoihin ilmestynyt. Näillä meriiteillä joita Hurlumilta on nyt nähty, niin jatkossa tulen kirjoittamaan hänen nikkinä isolla H:lla.
Kunnioituksella Waffen
*Pus pus*
Kisa ei mielestäni ollut vaisu, toisin kuin kisaorganisoija erheelisesti väittää. Kisoihin joko innostuu tai ei, väkisin mukaan lähteminen tuntuu ainakin itsestäni tuskaiselta ja siksi jouduin jättämään väliin. Toisella kertaa lupaan, tai ainakin yritän osallistua.oletpa sä sulosointuinen. Ei siinä minuutin runonteossa mitään uutta ole. Olen pienen ikäni kirjoittanut runoja runoja ja aina löytyy kynä ja paperia mukaan, mihin sen kiireellä voi raapustaa.
Mutta kauniisti kirjoitit, mistä vielä nöyrimmät kiitokseni. - tapatoimittaja
helppo homma:
hurlumille täysi kymppi. - SikurLiina
Paraimmat onnitteluni Hurlumille extempore runosta.
Kaunis ja koskettava runo. Kiitos.
Kiitos heille, jotka kisaan osallistuivat ja myös heille, jotka tekstit lukivat ja äänensä antoivat. - SikurLiina ejk
'näkee sielunsa silmin Taikiksen nahkahousuissa jättisuuri teepaita päällä hiukset geelillä rähjäiseksi aseteltuna rentona räppäämässä*
HUIKEE on näky:-))))
- hurlumi
...kisan jäjestäjälle ja kanssakilpailijoille, sekä minua äänestäneille. On tämä yhtä voitonjuhlaa nyt...
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195234- 492913
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312601Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231979En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111777- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231455Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101428- 971407