ELi kiinnostaisi tietää kuinka moni on ostanut vaikka huuto.netin kautta joltain kytkypuhelimen joka toimii vain Sauna, Elisa ja Kolumbus liittymissä?
Miten homma menee takuiden kanssa sitten?
Kuinka kytkyn purku (eli tulee toimimaan kaikilla sim-korteilla) onnistuu?
VOiko sitä purkaa jossain puhelinliikkessä ennen kytkyn päättymistä, vai pitääkö odottaa se 2 vuotta vaikka itse ei ole koko kytkysopimusta tehnyt, vaan se jolta puhelin on ostettu?
Kytkypuhelimen osto joltain henkilöltä..
Reimotalamus
1
1033
Vastaukset
- ja_taas
Sen puhelimen takuu jatkuu siihen saakka, kunnes se esim. nokialla 24kk on täynnä.
Ja sen sim-lukituksen saa pois, vasta sitten kun sen varsinainen omistaja on maksanut siitä kaikki kk-maksut, eli sen 24kk. Netissä on näitä huijari ohjelmia, mitkä olevinaan poistavat kaikista puhelimista sim-lukituksen, mutta se ei toimi esim. kaikissa Nokian N-sarjan puhelimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22972Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742