Tässä lottorivi tänään;)
salamat-k-vantaa:1,3-1,4
tuto-sport:1,3-1
jokipojat-hokki:2,4-2,6
lapun hinta 6,4e 0,20e panoksella.
Mestis monari
12
1953
Vastaukset
- Ole G
salamat 45 k-vantaa 45
tuto 35 sport 35
j-pojat 45 hokki 35
hinta 12,80€- Ikeva
1 1,3-2,3
2 1,2-1,2
3 1,3-3,5 - Monariveikko
Ikeva kirjoitti:
1 1,3-2,3
2 1,2-1,2
3 1,3-3,5katotaan miten äijän käy vikassa erässä
onnea matkaan!
- Niina*
1. SALAMAT - K
Koti: 4
Vieras: 3
2. TUTO - SPORT
Koti: 1
Vieras: 2
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 3
Vieras: 3
1. SALAMAT - K
Koti: 1
Vieras: 3
2. TUTO - SPORT
Koti: 2
Vieras: 5
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 3
Vieras: 2
1. SALAMAT - K
Koti: 2
Vieras: 3
2. TUTO - SPORT
Koti: 3
Vieras: 5
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 2
Vieras: 5
1. SALAMAT - K
Koti: 5
Vieras: 4
2. TUTO - SPORT
Koti: 5
Vieras: 4
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 5
Vieras: 2
1. SALAMAT - K
Koti: 4
Vieras: 5
2. TUTO - SPORT
Koti: 2
Vieras: 5
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 2
Vieras: 4
1. SALAMAT - K
Koti: 2
Vieras: 7
2. TUTO - SPORT
Koti: 3
Vieras: 6
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 4
Vieras: 3
1. SALAMAT - K
Koti: 3
Vieras: 6
2. TUTO - SPORT
Koti: 4
Vieras: 7
3. JOKIPOJAT - HOKKI
Koti: 3
Vieras: 5 - theBET
rahat hukkaan mutta:
salamat-k-vantaa 1,2-5,6
tuto-sport 2,3-0,1
jokipojat-hokki 5,6-1,2
hyvä kerroin löytyis varmasti ;)- KESTI
SUN RIVI, TSORI
TOISET PELAAJAT JA VEIKKAUS KIITTÄVÄT - Kun ei osu
KESTI kirjoitti:
SUN RIVI, TSORI
TOISET PELAAJAT JA VEIKKAUS KIITTÄVÄTKellään ei osunut. About viikon päästä onkin sitten isosti extrarahaa taas pelissä. ..tuttaa kyllä kun tuli tähän kierrokseen satsattua Isosti, mutta jospa sitten ensi kierroksella korkojen kanssa pois.
- Monariveikko
Kun ei osu kirjoitti:
Kellään ei osunut. About viikon päästä onkin sitten isosti extrarahaa taas pelissä. ..tuttaa kyllä kun tuli tähän kierrokseen satsattua Isosti, mutta jospa sitten ensi kierroksella korkojen kanssa pois.
keskiviikkona:
Arsenal-Man C
Bolton-Arsenal
Werder B-Ajax
tai perjantaina:
Lille-Lyon
Frankfurt-Stuttgart
Northampton-Gillingham
tai toivottavasti Veikka yllättää ja laittaa Suomen liigacupia:
FC Viikingit-Kooteepee
Honka-Mypa
Vaasa PS-Turku PS
Todennäköisin vaihtoehto kuitenkin torstaina paikalliskierrokselle:
Jokerit-HIFK
Tappara-Ilves
HPK-Kärpät
Eikä taaskaan mitään hajuu, eli saattaa jäädä jopa pelaamatta, vaikka aina nämä kannattaisi hyödyntää. - Kun ei osu
Monariveikko kirjoitti:
keskiviikkona:
Arsenal-Man C
Bolton-Arsenal
Werder B-Ajax
tai perjantaina:
Lille-Lyon
Frankfurt-Stuttgart
Northampton-Gillingham
tai toivottavasti Veikka yllättää ja laittaa Suomen liigacupia:
FC Viikingit-Kooteepee
Honka-Mypa
Vaasa PS-Turku PS
Todennäköisin vaihtoehto kuitenkin torstaina paikalliskierrokselle:
Jokerit-HIFK
Tappara-Ilves
HPK-Kärpät
Eikä taaskaan mitään hajuu, eli saattaa jäädä jopa pelaamatta, vaikka aina nämä kannattaisi hyödyntää.Veikkaan että veikkaus laittaa samanlaisen pelin, eli siis mestistä pitäisi taas lotota..
Mutta ei se mitään, lototaan ja toivotaan. Sitten jos osuu niin juhlitaan. - Monariveikko
Kun ei osu kirjoitti:
Veikkaan että veikkaus laittaa samanlaisen pelin, eli siis mestistä pitäisi taas lotota..
Mutta ei se mitään, lototaan ja toivotaan. Sitten jos osuu niin juhlitaan.siitä tulis, heh heh :)
Sitte NHL:lää tai jotai ;) - Kun ei osu
Monariveikko kirjoitti:
siitä tulis, heh heh :)
Sitte NHL:lää tai jotai ;)Ei ole koskaan tainnut vielä olla monaria joka olisi bonuskierroksella mennyt kaikilta hutiin. Kerta se tietysti voisi olla ensimmäinenkin mutta kyllä löytyy luottoa lottoamisen mahtiin. Jos ei omalle kohdalle osu niin joku onnellinen silti rahat pokkaa.
..Ja onhan se aina "kansanterveydelle" niinkuin pajatsopappa sanoisi. :)
- pajatsopappa
Onkos pelit osuneet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437