Mestis monari

zidane10

Tässä lottorivi tänään;)

salamat-k-vantaa:1,3-1,4

tuto-sport:1,3-1

jokipojat-hokki:2,4-2,6

lapun hinta 6,4e 0,20e panoksella.

12

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole G

      salamat 45 k-vantaa 45
      tuto 35 sport 35
      j-pojat 45 hokki 35
      hinta 12,80€

      • Ikeva

        1 1,3-2,3
        2 1,2-1,2
        3 1,3-3,5


      • Monariveikko
        Ikeva kirjoitti:

        1 1,3-2,3
        2 1,2-1,2
        3 1,3-3,5

        katotaan miten äijän käy vikassa erässä

        onnea matkaan!


    • Niina*

      1.    SALAMAT - K
      Koti:    4
      Vieras:    3
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    1
      Vieras:    2
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    3
      Vieras:    3


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    1
      Vieras:    3
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    2
      Vieras:    5
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    3
      Vieras:    2


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    2
      Vieras:    3
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    3
      Vieras:    5
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    2
      Vieras:    5


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    5
      Vieras:    4
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    5
      Vieras:    4
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    5
      Vieras:    2


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    4
      Vieras:    5
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    2
      Vieras:    5
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    2
      Vieras:    4


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    2
      Vieras:    7
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    3
      Vieras:    6
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    4
      Vieras:    3


      1.    SALAMAT - K
      Koti:    3
      Vieras:    6
      2.    TUTO - SPORT
      Koti:    4
      Vieras:    7
      3.    JOKIPOJAT - HOKKI
      Koti:    3
      Vieras:    5

    • theBET

      rahat hukkaan mutta:

      salamat-k-vantaa 1,2-5,6

      tuto-sport 2,3-0,1

      jokipojat-hokki 5,6-1,2

      hyvä kerroin löytyis varmasti ;)

      • KESTI

        SUN RIVI, TSORI

        TOISET PELAAJAT JA VEIKKAUS KIITTÄVÄT


      • Kun ei osu
        KESTI kirjoitti:

        SUN RIVI, TSORI

        TOISET PELAAJAT JA VEIKKAUS KIITTÄVÄT

        Kellään ei osunut. About viikon päästä onkin sitten isosti extrarahaa taas pelissä. ..tuttaa kyllä kun tuli tähän kierrokseen satsattua Isosti, mutta jospa sitten ensi kierroksella korkojen kanssa pois.


      • Monariveikko
        Kun ei osu kirjoitti:

        Kellään ei osunut. About viikon päästä onkin sitten isosti extrarahaa taas pelissä. ..tuttaa kyllä kun tuli tähän kierrokseen satsattua Isosti, mutta jospa sitten ensi kierroksella korkojen kanssa pois.

        keskiviikkona:

        Arsenal-Man C
        Bolton-Arsenal
        Werder B-Ajax

        tai perjantaina:

        Lille-Lyon
        Frankfurt-Stuttgart
        Northampton-Gillingham

        tai toivottavasti Veikka yllättää ja laittaa Suomen liigacupia:

        FC Viikingit-Kooteepee       
        Honka-Mypa       
        Vaasa PS-Turku PS

        Todennäköisin vaihtoehto kuitenkin torstaina paikalliskierrokselle:

        Jokerit-HIFK
        Tappara-Ilves
        HPK-Kärpät

        Eikä taaskaan mitään hajuu, eli saattaa jäädä jopa pelaamatta, vaikka aina nämä kannattaisi hyödyntää.


      • Kun ei osu
        Monariveikko kirjoitti:

        keskiviikkona:

        Arsenal-Man C
        Bolton-Arsenal
        Werder B-Ajax

        tai perjantaina:

        Lille-Lyon
        Frankfurt-Stuttgart
        Northampton-Gillingham

        tai toivottavasti Veikka yllättää ja laittaa Suomen liigacupia:

        FC Viikingit-Kooteepee       
        Honka-Mypa       
        Vaasa PS-Turku PS

        Todennäköisin vaihtoehto kuitenkin torstaina paikalliskierrokselle:

        Jokerit-HIFK
        Tappara-Ilves
        HPK-Kärpät

        Eikä taaskaan mitään hajuu, eli saattaa jäädä jopa pelaamatta, vaikka aina nämä kannattaisi hyödyntää.

        Veikkaan että veikkaus laittaa samanlaisen pelin, eli siis mestistä pitäisi taas lotota..
        Mutta ei se mitään, lototaan ja toivotaan. Sitten jos osuu niin juhlitaan.


      • Monariveikko
        Kun ei osu kirjoitti:

        Veikkaan että veikkaus laittaa samanlaisen pelin, eli siis mestistä pitäisi taas lotota..
        Mutta ei se mitään, lototaan ja toivotaan. Sitten jos osuu niin juhlitaan.

        siitä tulis, heh heh :)

        Sitte NHL:lää tai jotai ;)


      • Kun ei osu
        Monariveikko kirjoitti:

        siitä tulis, heh heh :)

        Sitte NHL:lää tai jotai ;)

        Ei ole koskaan tainnut vielä olla monaria joka olisi bonuskierroksella mennyt kaikilta hutiin. Kerta se tietysti voisi olla ensimmäinenkin mutta kyllä löytyy luottoa lottoamisen mahtiin. Jos ei omalle kohdalle osu niin joku onnellinen silti rahat pokkaa.

        ..Ja onhan se aina "kansanterveydelle" niinkuin pajatsopappa sanoisi. :)


    • pajatsopappa

      Onkos pelit osuneet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe