Kirkan ja Paulan avioliitto oli kahden kypsän ihmisen luja liitto. molemmat antoivat toisilleen tilaa hengittää ja vapautta. mutta kumpikaan ei pettänyt toistaan. ei mennen eikä tullen. Kun Kikka rakastui pekka sauriin, oli kirka vaikeassa tilanteessa. paula antoi tukensa ja he alkoivat lenkkeillä yhdessä. pian kirka muutti paulan luo. muutto oli helppo, sillä he asuivat samassa talossa, vain eri rappukäytävissä. tiedän varmasti, että kirka ei pettänyt keikoillaan paulaa. muuta väitetään. jopa että hänellä olisi ollut laulajista eniten naisia, mutta ne ovat vain pahoja puheita.
KIRKA ei PETTÄNYT koskaan
8
1888
Vastaukset
- olla totta
miten hyvin sie oikein tunsit kirkan. aika kovaa väittää, että joku ei ole koskaan pettänyt jotain. mie en ihan tältä istumalta jaksa uskoa tuota väitettä. meilläpäin kekkalaulajia pruukataan kutsua "nuohoojiksi, putkimiehiksi jne." mutta nostan lierihattua korkealle, sillä kirkan veroista laulajaa ei toista synny tähän maahan. Hengaillaan on miun suosikkini.
- tähtin
Eiks me kaikki olla syntisiä.kun tänne synnytään.Ei ole meidän ihmisten oikeus tuomita toisiamme.Kirka saa tuomionsa jumalalta,jos on tarpeen.Mä en ymmärrä,kun nykyään pettämistä pidetään,kuin olisi tappanut toisen.Me ihmiset kun olemme erehtyväisiä ja jokaisella on oma kohtalonsa kuljettavana,jota ei voi väistää.Mistä me tiedämme millainen Kirkan liitto oli,naisetkin osaavat olla piruja liitoissa,pihdataan,ja vaaditaan kaikkea hienoa muotitavaraa.Ja mies maksaa,ja silti ei olla tyytyväisiä,on myös paljon aviovaimoja joilla on liiton aikana paljon poikaystäviä.Miksi sivulliset mollaa Kirkan syrjähyppyjä,kun me emme tiedä mikä oli heidän liittonsa tila.Jospa se oli silloin jo huonossa jamassa ekan vaimon kanssa.Kirka oli neitsyt horoskooppi merkiltä,ja neitsyt on yleensä uskollinen.Paitsi silloin,kuten itselleni on käynnyt.mun mies kävi vieraissa.No silloin kyllä alan katsella muita itsekin.Minusta osoittaa,että mies ei ole enään arvoiseni.Mä en kyllä harrasta yhden illan suhteita,että rakkaudesta sitte olen,kuten Kirkakin varmaa.Olen nimittäin itsekin neitsyt.Neitsyttä kun ei kauaa hyväksi käytetä,se jatkaa elämäänsä eteenpäin.
- masentuu
Mikä kaikki tietävä/näkevä sä luulet olevas,sitäpaitsi ihmisten asiat ei kuulu sulle millin vertaa.Pidä vaan omista himoistas ja pettämisistä / ei pettämisistä rätinkiä.
- ja kuunnelkaa
sydäntenne ääntä. tosin on ehkä ymmärrettävää, että kjiurkan tasoisen laulajan kuoltua pullahtavat esiin myös ehkä hieman vähemmän mairittelkevat seikat. näöin kävi john lennonille, elvikselle, jimi hendrixille, peter allgrihtille jne.
- Kirkan fani
Voin vahvistaa asian. Kirka ei pettänyt mua ja Paulaa kertaakaan.
- eikä dokannu
kaikenlaista sitä joutuukin lukemaan. petti tai ei, nyt jätti.
- jfd
He hakevat tukensa aina jostain tosi läheltä.
- niinkin
ja toisi läheltä, vaimosta, korttelikapakasta tai lätkämatsista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818