skopumiehen mustasukkaisuus

vakavaa?

Onko skorpparimies mustasukkainen naisesta josta ei oikeasti välitä? Onko mustasukkaisuus vain vallanhalua/omistushalua, vai merkki syvemmistä tunteista?

9

2900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • änimöl

      asia on niin että skorp. mies ei kestä jonkun muun "ehdokkaan" paremmuutta, olen itse tämä sukupuoli.

      • Rekki7

        Niinno.. Omasta mielestäni skopumiehen mielestäni maailmassa ei ole parempaa kandinaattia, kuin hän itse. Olen kyllä joitsakin naisista joista en ole ylenpalttisen kiinnostunut mustasukkainen skorppioni-äijänä.-
        Vittumaisintahan tässä omaltakannaltani on se, että naisista joista ei halua sen enempää mitään muuta, niin on välillä mustasukkainen, kuin pieni orava, mutta sen kanssa oppii elämään..


      • wumön70
        Rekki7 kirjoitti:

        Niinno.. Omasta mielestäni skopumiehen mielestäni maailmassa ei ole parempaa kandinaattia, kuin hän itse. Olen kyllä joitsakin naisista joista en ole ylenpalttisen kiinnostunut mustasukkainen skorppioni-äijänä.-
        Vittumaisintahan tässä omaltakannaltani on se, että naisista joista ei halua sen enempää mitään muuta, niin on välillä mustasukkainen, kuin pieni orava, mutta sen kanssa oppii elämään..

        Mistä mustasukkaisuus johtuu, jos et välitä näistä naisista, joista olet mustasukkainen? Täytyyhän se jostain johtua. Olisiko sittenkin jotain tunteita heitä kohtaan? Ei kai tyhjän takia voi olla mustasukkainen.


      • änimöl
        wumön70 kirjoitti:

        Mistä mustasukkaisuus johtuu, jos et välitä näistä naisista, joista olet mustasukkainen? Täytyyhän se jostain johtua. Olisiko sittenkin jotain tunteita heitä kohtaan? Ei kai tyhjän takia voi olla mustasukkainen.

        Kai ihminen voi olla ihastunut moneen ihmiseen samaan aikaan. Rakkaus kun vaan on niin harvinaista.


      • "vain" kuuskorppari
        wumön70 kirjoitti:

        Mistä mustasukkaisuus johtuu, jos et välitä näistä naisista, joista olet mustasukkainen? Täytyyhän se jostain johtua. Olisiko sittenkin jotain tunteita heitä kohtaan? Ei kai tyhjän takia voi olla mustasukkainen.

        ... skopumiehillä se on juuri tuo halu olla paras kandidaatti, olipa se sitten vain ystävä-tasolla tai muuten.

        Ja kyllähän jokainen on mustis ns. omasta tilastaan toisen ihmisen huomiossa.

        Mietipä omalta kannaltasi tilannetta, jossa jutustelet vastakkaista sukupuolta olevan ystäväsi kanssa ja ystäväsi huomion nappaakin (ehkä vain omasta mielestäsi) vilkkaampi, kauniimpi, parempi keskustelija tms henkilö.

        ...Äläkä väitä, etteikö ketuttaisi!


      • mustis
        Rekki7 kirjoitti:

        Niinno.. Omasta mielestäni skopumiehen mielestäni maailmassa ei ole parempaa kandinaattia, kuin hän itse. Olen kyllä joitsakin naisista joista en ole ylenpalttisen kiinnostunut mustasukkainen skorppioni-äijänä.-
        Vittumaisintahan tässä omaltakannaltani on se, että naisista joista ei halua sen enempää mitään muuta, niin on välillä mustasukkainen, kuin pieni orava, mutta sen kanssa oppii elämään..

        Olisiko sinulla tämä haaremin perustus vietti pääsiskö haaremiin :), kyllä ymmärrän sinua samalla tavalla me naisetkin sorppionit siis olemme mustasukkaisia miehistä joiden kanssa olemme olleet tavalla taikka toisella tekemisessä.Eikä siihen sen kummempaa tunnetta tarvita se vain tulee mutta ajatella kamalaa, jos tämä on harvinaista naaraspuolisille sorppioneille olisiko minusta sitten pitänytkin tulla uros puoleinen skorppari.


    • wooden1

      Jos kyseessä on vain seksi. Kerrot hänelle suoraan ei kiinnosta ja se on siinä! Hän hyväksyy sen ja hakee toisen.
      Hänen tunteillaan ei kannata leikkiä! Suora puhe ja selitykset, mutta auta armias jos olet vehdannut selän takana, sitä ei koskaan kannata tehdä, ja paras toivoa et jää kiinni! Skorpionia ei kannata koskaan lähteä pettämään. Se on kylmä tie!

    • wooden1

      Skorpioni ei leiki vaan osoittaa kyllä selvästi mikä on hänen. Mikä on merkkisi?

    • qwqwq

      just tuon takia eräästä skopu-miehestä..onko syvällisiä tunteita vai onko vaan pinnallisesti ihastunut, haluaa olla vaan mustasukkanen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe