Kertomuksia maailmasta

Pumpulipaj

Hei.

Olen ollut pitkään pois palstalta, ja tehnyt havaintoja maailmasta ja sen ilmiöistä. Nyt olen tullut avautumaan teille kaikille jälleen kerran, ja kertomaan kaiken sen, mitä olen poissaoloaikanani oppinut. Ja tässä sitten pohdintojeni tuloksia.

1. Nopein tapa tulla julkkikseksi on tietysti seksi, mutta täytyy olla tarkkana, kenen kanssa sitä harjoittaa, kaikista seksisuhteista ei ole lööpeiksi, mutta ihmetyttävän monista saa kestoaiheen.

2. Vaalit lähestyvät; vanhukset ja lapset ovat taas kaikkien huulilla tulostenlaskentaan saakka.

3. Maailma ei murehtimalla parane.

4. Pakkasella pidä villasukkia ja kaulaliinaa.

5. Leipominen kannattaa aina.

No niin, muuta en ole keksinyt, mutta jos teillä on lisää viisauksia, niin lisätkää ne toki joukon jatkoksi:).

Ja kaikille tietysti oikein iso HALIRUTTAUS, myös joukon ilkeimmille puskiksille, jos ovat pakkasesta selvinneet iloksemme?

58

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Massesetä

hyvä kotroll!
      Niin hyvät teesit pistit oveen, että sitä ei saa sieltä pois, muuten kuin Fiskarsin sorkkaraudoilla.

Tuo seksihomma ja julkisuus tosimmissan vähän epäillyttä. Ettei Matti nyt kyitenkin korjaile kalliilla maksettua imagoaan? Mene ja käy. Miulta ne ei saa mitään. Mie oon köyhä kunti.

• Pumpulipaj

Kyllä minusta olisi karua olla jätetty hellu, herttinen sentään. Pitää kai sitä naisen nyt kokemuksistaan edes pieni kirja kirjoittaa?

;)

Haiskahdat rahakkaalle, Masse, seikka jonka olen jo aiemminkin laittanut merkille...

*haistaa rahaa*

• ex-koltis

Havaintoja. Ei noita nyt olis tarvinnu noin kauan pohtia. Toruu*

• Pumpulipaj

Noku, tiedäthän, ku, ja sitten, ja sen jälkeen ja vielä sittenkin...ja sitä rataa edespäin.

Kaikilla ei oo hernepussia eikä hernepyssyä, on vaan se hikinen herne.

• SikurLiina ejk

Leipomisen suhteen olen hyvin epäileväinen---siis kannattaako?

Villasukat on flunssan takia yölläkin nyt jalassa.

Palaan viisastelemaan, kunhan aamupökkyrästä saan aivoni jotenkuten viritetyksi.

Kiva sinuakin nähdä*

• suomi

Iltaan team.
        Luonnollisen vuoksi entisen kokoinen taidetoimikunta paikkatiedon vuoksi lauantaina ja?

• Pumpulipaj

Jo toinen nuhanenä samana aamuna, onpa täällä hurja meno!

Yrittäkäähän parantua, tautien kanssa ei ole leikkimistä!

*tarjoaa sääliä ja ison kupin myötätuntoa*

• Pumpulipaj
        suomi kirjoitti:

Iltaan team.
        Luonnollisen vuoksi entisen kokoinen taidetoimikunta paikkatiedon vuoksi lauantaina ja?

Pienen runon voisit pistää;), ennenkuin testamentteja tehdään?

• hurlumi

Kyllä mä luulen, että maailma joskus ihan pikkuisen paranee, jos me murehdimme ja otamme kantaa. Tänään järkytyin, kun luin hesarista, että pienillä lapsilla psykoosit ovat lisääntyneet. Taas kerran mietin, mihin tämä ihmiskunta on menosssa, mutta päivittelyni ei todellakaan auta ketään.

1) You've got only this life, don't use it to be in internet all the time. Hi, hi, se oli vitsi.

2) Jos saat miehen koukkuun, tee itsestäsi niin uskomattoman ihastuttava myös muuten kuin älyllisesti ja kaavi suoraan älyttömät miehet pois.

3) Jos maailma koettelee, koettele takaisin. Vastoinkäymiset eivät todellakaan tapa; huumoria kehään. Haasteellisuus tekee elämästä mielekkään.

Tässä viinipäissä nyt muuta synny.

• Pumpulipaj

Hurlumi, miten mies kaavitaan pois?

Onko se ensin litsattu jotenkin?

:)))

Tuota, mites olisi sellainen ajatelma, että "koettele maailmaa huumorillasi"?

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

Hurlumi, miten mies kaavitaan pois?

Onko se ensin litsattu jotenkin?

:)))

Tuota, mites olisi sellainen ajatelma, että "koettele maailmaa huumorillasi"?

tuo sopisi mun motoksi. Kiitos, pistit sanoiksi.

Mies kaavitaan pois eli lempataan. Ei siinä sen kummempia. Tais olla taas karjalainen sanonta; mihinkäs siitä juuriltaan pääsee.

Ollaanko me ainoat hereilllä: sinä, waffe ja minä (ja minäkin viineissä)?

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

Mies kaavitaan pois eli lempataan. Ei siinä sen kummempia. Tais olla taas karjalainen sanonta; mihinkäs siitä juuriltaan pääsee.

Viirus on niittänyt palstalaiset petiin, vai on Waffen palstalla :)

*Waffen!*

Sinähän katsos parantelet flunssaa etukäteen, eikös niin? Viinihän on tunnettu elimistön desifioimisaine...?

Minä olen selvinpäin, tai ainkin niin selvinpäin kuin tällä päällä voipi olla...

• Pumpulipaj kirjoitti:

*Waffen!*

Sinähän katsos parantelet flunssaa etukäteen, eikös niin? Viinihän on tunnettu elimistön desifioimisaine...?

Minä olen selvinpäin, tai ainkin niin selvinpäin kuin tällä päällä voipi olla...

Jeps, olen tässä jo jonkin aikaa notkunut ja lueskellut noita avauksia.

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

*Waffen!*

wuffwuff on kuin onkin palstalla. Joo, mä ennaltaehkäisen ja entisiä kuittailen. Kylläpäs tunttupin tuo kroppa puhtoiselta nyt.

Harvoilla päillä voi olla selvinpäin, humalassa sentään meleki kaikki.

Hih, keksin tuon justiinsa. Kyllä valkari pistää sanat sykäjämään.

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Jeps, olen tässä jo jonkin aikaa notkunut ja lueskellut noita avauksia.

:)

Mitä olet oppinut elämästä?

• hurlumi
        hurlumi kirjoitti:

wuffwuff on kuin onkin palstalla. Joo, mä ennaltaehkäisen ja entisiä kuittailen. Kylläpäs tunttupin tuo kroppa puhtoiselta nyt.

tunttupin? Mä olen viineissä mä.

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

...laulaa jokin juomalaulu illan ratoksi?

Sinä saat valita kappaleen :)

• hereillä jotenkin
        hurlumi kirjoitti:

pitäskö jaksaa kirjautua...ei tohdi enää, jos uutisvuoto viisastais mua ja sitten haikelen Kirkaa. Shh-shh...pikkuväki nukkuu...

• Pumpulipaj kirjoitti:

:)

Mitä olet oppinut elämästä?

Ihan hyvää tässä kuuluu, kuinkas muutenkaan:)

Olen oppinut paivä päivältä enemmän ja luulen että olen jopa viisastunut virheistäni. Mutta mitä se viisastuminen auttaa, jos ei saa uutta tilaisuutta korjata virheitä.

• Pumpulipaj
        hereillä jotenkin kirjoitti:

pitäskö jaksaa kirjautua...ei tohdi enää, jos uutisvuoto viisastais mua ja sitten haikelen Kirkaa. Shh-shh...pikkuväki nukkuu...

Kirjautumaan siitä ;)

Ei vaiskaan, mie menen saunaan...ja tulen sitten sanapuhtaana puhtain ajatuksin takas...

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Olen oppinut paivä päivältä enemmän ja luulen että olen jopa viisastunut virheistäni. Mutta mitä se viisastuminen auttaa, jos ei saa uutta tilaisuutta korjata virheitä.

...on uusi tilaisuus?

Eikö niin, Waffen?

Olen edelleen sitä mieltä, että ne, jotka eivät toista virheitään, eivät tiedä elämästä juurikaan mitään.

Mukavaa että sinulle kuuluu hyvää.

*ISO HALIRUTTAUS!*

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

...laulaa jokin juomalaulu illan ratoksi?

Sinä saat valita kappaleen :)

vaikka et mulle osittanutkaan, mutta:

"I will stay by your side now and forever, I will always be in love with you...And is it true, when you said, that you love me etc..."

Nyt kolajaa tuommonen hurriganesmusa. Yleensä mie trad.jatzia vaan.

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

"I will stay by your side now and forever, I will always be in love with you...And is it true, when you said, that you love me etc..."

Mihis se viesti meni?

No lauletaan toki:))

Saat valita koko illan kappaleet, minä paukutan tahtia ja koilotan minkä osaan :)

• hurlumi kirjoitti:

Tuo biisi pitää ehdottomasti kuunnella Live in Stockholm levyltä. On meinaan hieno esitys. Levyllä on myös My only one biisi ja sen esitys on mahtava!

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

...että virheiden toistaminen on tahatonta toistamista...

Olet oikeassa, vrheistä pitäisi ottaa opikseen, ja myöhäistähän se usein on, niitä alkaa korjaamaan jälkikäteen.

Toinen

*haliruttaus*

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

Mihis se viesti meni?

No lauletaan toki:))

Saat valita koko illan kappaleet, minä paukutan tahtia ja koilotan minkä osaan :)

nyt tuli tenkkapoo. Jos laitan stereot täysille ja sitten hoilaan? Ei ei, mun miesystävä muistuttaa naapureista het ja laulankin hänelle:

"You're just too good to be true, can't take my eyes out of you, you're like heaven to touch, I wanna hold you so much...diida diida diida dippa pappapa diida diida dii...!

Lyökkö tahtia jo? Mie sinnuu sieltä saunasta odottelen.

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

nyt tuli tenkkapoo. Jos laitan stereot täysille ja sitten hoilaan? Ei ei, mun miesystävä muistuttaa naapureista het ja laulankin hänelle:

"You're just too good to be true, can't take my eyes out of you, you're like heaven to touch, I wanna hold you so much...diida diida diida dippa pappapa diida diida dii...!

Lyökkö tahtia jo? Mie sinnuu sieltä saunasta odottelen.

...ilostuin vaan teistä kahdesta niin, että siellä se vaan kuumuu...

Mites sinä olet noin selväkielinen, laulut sujuu näköjään viinissäkin hyvin :)

Olet synnynnäinen viinilaulaja...

Nyt mie meen... :)

• hurlumi
        Waffen-ss kirjoitti:

Tuo biisi pitää ehdottomasti kuunnella Live in Stockholm levyltä. On meinaan hieno esitys. Levyllä on myös My only one biisi ja sen esitys on mahtava!

Joteskin tiesin, että biisin tiedät. Huikeeta on, oli muuten aikoinaan keikoillakin. Chrissehän tämän lauloi?

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

...ilostuin vaan teistä kahdesta niin, että siellä se vaan kuumuu...

Mites sinä olet noin selväkielinen, laulut sujuu näköjään viinissäkin hyvin :)

Olet synnynnäinen viinilaulaja...

Nyt mie meen... :)

...nyt suju, josko yritän kovin. Tuu sieltä saunasta takasin tänne, jutellaan syvällisiä. Jookosta?

• hurlumi kirjoitti:

Joteskin tiesin, että biisin tiedät. Huikeeta on, oli muuten aikoinaan keikoillakin. Chrissehän tämän lauloi?

Cisse sen lauloi ja se kuului bandin vaki esityksiin liki joka keikalla.
        Muutenkin Cisse oli kova stara ja naiset tykkäsivät hänestä. Aika oli silloin toinen.

Keikalla näin heidät ainostaan yhden kerran ja siltä esitykseltä jäi kivat fiilikset muistoksi

• Pumpulipaj kirjoitti:

...on uusi tilaisuus?

Eikö niin, Waffen?

Olen edelleen sitä mieltä, että ne, jotka eivät toista virheitään, eivät tiedä elämästä juurikaan mitään.

Mukavaa että sinulle kuuluu hyvää.

*ISO HALIRUTTAUS!*

Tässähän ihan rutistuu:)

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

...nyt suju, josko yritän kovin. Tuu sieltä saunasta takasin tänne, jutellaan syvällisiä. Jookosta?

Mitä syvällisiä jutellaan laulujen lomassa?

*HALIRUTTAUS SULLEKIN*

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Tässähän ihan rutistuu:)

En tiennytkään olevani NOIN vahva?!

Mitäs muta olet Waffen oppinut? Siis, mistä virheistä olet oppinut eniten?

• hurlumi
        Waffen-ss kirjoitti:

Cisse sen lauloi ja se kuului bandin vaki esityksiin liki joka keikalla.
        Muutenkin Cisse oli kova stara ja naiset tykkäsivät hänestä. Aika oli silloin toinen.

Keikalla näin heidät ainostaan yhden kerran ja siltä esitykseltä jäi kivat fiilikset muistoksi

Cisse tietenkin, mitä mää Chrissestä viinipäissään höpäjän. Mulla oli pillifarkut, rakkautta kaikillen jakaa, monta poikaystävää ja elämä edessä. Ja kyllä se oli aikaa se! Vieläkin pidän pillifarkuista, mutta niin montaa miesystävää en tahdo enää, harmia siitä tuli kaikille. Voi sitä nuoruuden paloa kuitenkin.

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

Cisse tietenkin, mitä mää Chrissestä viinipäissään höpäjän. Mulla oli pillifarkut, rakkautta kaikillen jakaa, monta poikaystävää ja elämä edessä. Ja kyllä se oli aikaa se! Vieläkin pidän pillifarkuista, mutta niin montaa miesystävää en tahdo enää, harmia siitä tuli kaikille. Voi sitä nuoruuden paloa kuitenkin.

...muistella niitä nuoruuden poikaystäviä ;)

En tiedä olisiko aihe syvällinen vaiko SYVÄLTÄ?

*naur*

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

Mitä syvällisiä jutellaan laulujen lomassa?

*HALIRUTTAUS SULLEKIN*

...haliruttauksesta. Niin, mitäpä me juteltaisiin? Tänään minulla ainakin oli riitaa miesystäväni kanssa ihan tyhjänpäiväisestä asiasta ja huomasin taas tekeväni sen saman eli vetäydyn muka mykkyyteen.

Mutta onneksi olit saunassa, mie sillävälin toin tuntojain esille. Kun enhän minä sellaista hiljaisuutta kauaa kestä ja asiat on puhuttava kuitenkin.

Joteskin vaan pännii tää suhteettoman pitkä sairasloma ja tulosssa olevat leikkaukset sun muut. Ääh, luoja varjele minua palstatunnustuksilta ja palstasääliltä.

Puhutaanko miehistä? Ja niitten vajavaisuuksista?

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

...haliruttauksesta. Niin, mitäpä me juteltaisiin? Tänään minulla ainakin oli riitaa miesystäväni kanssa ihan tyhjänpäiväisestä asiasta ja huomasin taas tekeväni sen saman eli vetäydyn muka mykkyyteen.

Mutta onneksi olit saunassa, mie sillävälin toin tuntojain esille. Kun enhän minä sellaista hiljaisuutta kauaa kestä ja asiat on puhuttava kuitenkin.

Joteskin vaan pännii tää suhteettoman pitkä sairasloma ja tulosssa olevat leikkaukset sun muut. Ääh, luoja varjele minua palstatunnustuksilta ja palstasääliltä.

Mutta saathan sinä puhua miehistä/miehestä/miehen vajavaisuuksista, jos haluat. Oletko sinä kipiä, kun joudut leikkaukseen?

*säälii vaikkei saisikaan*

Miksei täällä saisi palstatunnustaa?

• Pumpulipaj
        Pumpulipaj kirjoitti:

Mutta saathan sinä puhua miehistä/miehestä/miehen vajavaisuuksista, jos haluat. Oletko sinä kipiä, kun joudut leikkaukseen?

*säälii vaikkei saisikaan*

Miksei täällä saisi palstatunnustaa?

Minä olen löytänyt täydellisen miehen, niin että en voi puhua miesten vajavaisuuksista ;)

• hurlumi kirjoitti:

Heh:)

Pillifarkut taisivat olla silloin juuri muodissa. Ainakin hämärä muistikuva, että minulla oli samanlaiset. Tässä kun herkutellaan muistikuvilla, niin sanottakoon tässä yhteydessä noihin aikoin tuli harrastettua alkeellista raggari meininkiä. Autona minulla oli silloin Mercuru Comet jolla porukoiden kanssa pyörittiin tanssilavoja naisia narraamassa. Ei me discoissa käyty, oltiin olevinaan kovia jätkiä:))

Jälkeen päin naurattaa kuinka tosissaan silloin liikuttiin. Auton piti silloin olla joku amerikan laiva, ei sitä muuten kehdanut liikkua:))

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Pillifarkut taisivat olla silloin juuri muodissa. Ainakin hämärä muistikuva, että minulla oli samanlaiset. Tässä kun herkutellaan muistikuvilla, niin sanottakoon tässä yhteydessä noihin aikoin tuli harrastettua alkeellista raggari meininkiä. Autona minulla oli silloin Mercuru Comet jolla porukoiden kanssa pyörittiin tanssilavoja naisia narraamassa. Ei me discoissa käyty, oltiin olevinaan kovia jätkiä:))

Jälkeen päin naurattaa kuinka tosissaan silloin liikuttiin. Auton piti silloin olla joku amerikan laiva, ei sitä muuten kehdanut liikkua:))

Ameriikanraudaas naisia narraamaas ;)

Ja minä kävin poikia riiaamaas pappatunturilla :)))

• Pumpulipaj kirjoitti:

En tiennytkään olevani NOIN vahva?!

Mitäs muta olet Waffen oppinut? Siis, mistä virheistä olet oppinut eniten?

Heitit aika vaikean kyssärin.

Kerran olen pettänyt ystäväni ja sitä kaduin pitkään. Olen kyllä sitä virhettä yrittänyt paikata moneen kertaan ja vaikka asia on jo sovittu niin kummasti se taustalla kummittelee. Ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja vanhemmiten ne alkavat tuntua aina vain tärkeämmiltä. Ehkäpä niistä haluaa pitää tiukemmin kiinni, kuin nuorempana.

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

Haluuta, joko sitä nukutaan?

*kukkuu*?

Jos haluat puhua miesten vajavaisuudesta, niin puhutaan sitten pois....

Hurlumiiiii????

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Heitit aika vaikean kyssärin.

Kerran olen pettänyt ystäväni ja sitä kaduin pitkään. Olen kyllä sitä virhettä yrittänyt paikata moneen kertaan ja vaikka asia on jo sovittu niin kummasti se taustalla kummittelee. Ystäviä ei ole koskaan liikaa, ja vanhemmiten ne alkavat tuntua aina vain tärkeämmiltä. Ehkäpä niistä haluaa pitää tiukemmin kiinni, kuin nuorempana.

...hevillä, ainakaan. Mutta jos ystäväsi rakastaa sinua, niin varmaan hän sitten antaa/antoi anteeksikin.

Anteeksi antaminen on kyllä vaikeaa, pyytäminen taitaa olla vielä vaikeampaa?

Minäkin petin kerran 12v yhden ystäväni, ja kadun sitä edelleen, -pittäisköhän jo unohtaa sekin juttu?

• Pumpulipaj kirjoitti:

...hevillä, ainakaan. Mutta jos ystäväsi rakastaa sinua, niin varmaan hän sitten antaa/antoi anteeksikin.

Anteeksi antaminen on kyllä vaikeaa, pyytäminen taitaa olla vielä vaikeampaa?

Minäkin petin kerran 12v yhden ystäväni, ja kadun sitä edelleen, -pittäisköhän jo unohtaa sekin juttu?

Tässä tapauksessa anteeksi antaminen ja pyytäminen oli varmasti yhtä vaikeaa. Sovinto tehtiin, mutta silti epätietoisuus jäi kalvamaan oliko vastapuoli täydestä sydämestä mukana. Kertoi olevansa vilpitön, mutta kun toisen tuntee hyvin, niin tokihan sitä osaa epäillä.

Noin vanhan jutun voit huolella unohtaa. Ainakin minä tekisin niin, tai yrittäisin ainakin.

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Tässä tapauksessa anteeksi antaminen ja pyytäminen oli varmasti yhtä vaikeaa. Sovinto tehtiin, mutta silti epätietoisuus jäi kalvamaan oliko vastapuoli täydestä sydämestä mukana. Kertoi olevansa vilpitön, mutta kun toisen tuntee hyvin, niin tokihan sitä osaa epäillä.

Noin vanhan jutun voit huolella unohtaa. Ainakin minä tekisin niin, tai yrittäisin ainakin.

...ihan kaksikymppisenä :))

Kummasti se vaan kaivelee aina joskus, en saanut koskaan tilaisuutta pyytää anteeksi, sehän siinä kai oli niin ikävää.

Minua huolestuttaa eniten se, että en huomaa omia virheitäni, olen varmasti sokea niille.

• Pumpulipaj kirjoitti:

...ihan kaksikymppisenä :))

Kummasti se vaan kaivelee aina joskus, en saanut koskaan tilaisuutta pyytää anteeksi, sehän siinä kai oli niin ikävää.

Minua huolestuttaa eniten se, että en huomaa omia virheitäni, olen varmasti sokea niille.

Täytyy myöntää että luulen useimpien täällä olevan 40 plus ikäisiä. Luulen että sinä kuulut myös samaan ikäryhmään.

• hurlumi
        Waffen-ss kirjoitti:

en mä niin kauheesti ollut moksiskaan, minkämerkkinen auto kaverilla oli/ei ollut. Mä taisin olla niin vasemmistolaista, ettei edes pienimmän kotteron omistaminen olisi tullut mieleenikään. Vanhalla istuttiin ja parannnettiin maailmaa ja sieltä sitten discoon kuuntelemaan ja tanssimaan Cissen ihanaa lällymusaa, kun ei ne argetiinalaiset musissoinnit jaksaneet kännin kanssa kauaksi tunnetasolla vetää. Mutta tosissaan oltiin, juu.

Oi aikoja, oi.

• Pumpulipaj
        Waffen-ss kirjoitti:

Täytyy myöntää että luulen useimpien täällä olevan 40 plus ikäisiä. Luulen että sinä kuulut myös samaan ikäryhmään.

Kyllähän se paljon kertoo, jos on muistoja useammaltakin vuosikymmeneltä, pillifarkutkaan eivät ole ihan viime aikojen muotia.

Huomenna on aika aikainen herätys, pitää mennä unosille että jaksaa vaille seitsemän herätä.

Hyvää yötä sinulle, oli oikein piristävää nähdä sinua taas pitkästä aikaa :)

• Pumpulipaj
        hurlumi kirjoitti:

en mä niin kauheesti ollut moksiskaan, minkämerkkinen auto kaverilla oli/ei ollut. Mä taisin olla niin vasemmistolaista, ettei edes pienimmän kotteron omistaminen olisi tullut mieleenikään. Vanhalla istuttiin ja parannnettiin maailmaa ja sieltä sitten discoon kuuntelemaan ja tanssimaan Cissen ihanaa lällymusaa, kun ei ne argetiinalaiset musissoinnit jaksaneet kännin kanssa kauaksi tunnetasolla vetää. Mutta tosissaan oltiin, juu.

Oi aikoja, oi.

Minä istuin perähikiällä lumipenkassa sillä aikaa :)

No jaa, olihan se silti ihan hyvää aikaa :))

Pitää mennä nukkumaan, aamulla on aikainen herätys.

Hyvää yötä ja oli mukava herkistellä kanssasi!

• Pumpulipaj kirjoitti:

Kyllähän se paljon kertoo, jos on muistoja useammaltakin vuosikymmeneltä, pillifarkutkaan eivät ole ihan viime aikojen muotia.

Huomenna on aika aikainen herätys, pitää mennä unosille että jaksaa vaille seitsemän herätä.

Hyvää yötä sinulle, oli oikein piristävää nähdä sinua taas pitkästä aikaa :)

Hyvää yötä myös sinulle:)

Ps: Ainahan minä täällä olen, vaikka ei aina tekstiä ruudulla näy.

• hurlumi
        Pumpulipaj kirjoitti:

Minä istuin perähikiällä lumipenkassa sillä aikaa :)

No jaa, olihan se silti ihan hyvää aikaa :))

Pitää mennä nukkumaan, aamulla on aikainen herätys.

Hyvää yötä ja oli mukava herkistellä kanssasi!

sleep tight. Kiitti rupattelutuokiosta ja palaillaan.

• hurlumi kirjoitti:

Oi aikoja, oi.

Iki ihana Che paita, sellainen punainen, ja ne pillifarkut. Äkkijyrkemmät ja enemmän tosissaan olevat kuuntelivat Tom Robinson bandia ja polttivat Camelia. Siltä se vasemistolaisuus silloin näytti.

En kyllä ehtinyt haksahtaa moiseen, mitä näin jälkeenpäin pidän pienoisena kokemuksen puutteena. Kotikasvatus mummon puolelta oli aika toisen suuntainen, ja kai se jälkensä minuun jätti.

• hurlumi
        Waffen-ss kirjoitti:

Iki ihana Che paita, sellainen punainen, ja ne pillifarkut. Äkkijyrkemmät ja enemmän tosissaan olevat kuuntelivat Tom Robinson bandia ja polttivat Camelia. Siltä se vasemistolaisuus silloin näytti.

En kyllä ehtinyt haksahtaa moiseen, mitä näin jälkeenpäin pidän pienoisena kokemuksen puutteena. Kotikasvatus mummon puolelta oli aika toisen suuntainen, ja kai se jälkensä minuun jätti.

mulla löytyy vieläkin Chen paita. Mun vanhemmat olivat tietysti kauhuissaan ja ehkäpä se kapinallisuus oli osa jännitystä. Mutta se oli niitä aikoja, jolloin sentään aloin ikään päästyäni kuulua puolueeseenkin, mitä en nykyisin tee.

Kyllä mä hoilasin ihan tosissaan vappumarsseilla niitä työväenlauluja. Halusin olla loppuun saakka yksinäisten miesten/naisten, asunnnottomien, työkyvyttömien, työttömien ja mielisairaiden puolella. Luulen sen edelleenkin löytyvän minusta, ehkä ei ihan niin radikaalina kuitenkaan.

Hyvää yötä, sinä pillifarkkuinen. Oli kiva jutustella taas.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      40
      1933
    2. Elokapinan mielenosoitussarja alkaa

Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,
      Maailman menoa
      404
      1633
    3. Vaskikello osaa asiakaspalvelun

Uskaltaako vaskikellolla asioida enää vai tuleeko turpaan, jos sinne menee? Täytyypä jatkossa hoitaa kaikki asiointi abc
      Pyhäjärvi
      49
      1593
    4. Eipäs sitten ryypätä kesälomalla

Työnantaja voi antaa potkut, vaikka olisi ryypännyt 2-4 viikkoa sitten. Vaikka olenkin raivoraitis, niin en kannata tuo
      Maailman menoa
      110
      1301
    5. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      8
      1265
    6. Pysyä yhdessä vai ei

En tiedä, ollaan asuttu samassa asunnossa kohta joku 5 vuotta. Olisi sanomista vähän kaikesta mutta eniten itseä ottaa p
      Parisuhde
      56
      901
    7. Marinin hallitus onnistui työllisyystoimissa

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/marinin-hallitus-saavutti-tavoitteensa-merkittava-onnistuminen-tyollisyydessa-tuore-m
      Maailman menoa
      224
      885
    8. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      60
      842
    9. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      32
      807
    10. En halua sua enää

joten ihan turhaan tulet "esiintymään" mun näkö- ja kuulopiiriin. Ärsyttää vain kun omat tekemiset häiriintyy, kun en ha
      Ikävä
      37
      648
    Aihe