Idols Arin ääni kuin Kirkalla

Arifani

Eikös ollutkin eilisen IdolsArin ääni kuin Kirkalla? Luulen, että tämä nuorukainen tulee pärjäämään!

8

1254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein, että

      loukkaat vasta edesmennyttä artistia?

      • Arifani

        Eipä niin ollutkaan! Vaan toivon, että Suomeen tulee lisää upeaäänisiä mieslaulajia, Arin ääni muistutti edesmennyttä Kirkan ääntä.


      • olen eri mieltä
        Arifani kirjoitti:

        Eipä niin ollutkaan! Vaan toivon, että Suomeen tulee lisää upeaäänisiä mieslaulajia, Arin ääni muistutti edesmennyttä Kirkan ääntä.

        Arin äänessä ei ollut mitään isompaa vikaa, mutta sävyltään se on kovin erilainen kuin Kirkalla. Sanoisin että "vaaleampi". Mutta siitä huolimatta uskon, että se kaveri pärjää.


      • juuso

        mielestäni hyvinkin vertailukelpoiset keskenään..Arihan on loistava laulaja..


      • olen sitä mieltä
        olen eri mieltä kirjoitti:

        Arin äänessä ei ollut mitään isompaa vikaa, mutta sävyltään se on kovin erilainen kuin Kirkalla. Sanoisin että "vaaleampi". Mutta siitä huolimatta uskon, että se kaveri pärjää.

        että kyllä arilla on samanlainen ääni kun nuorella kirkalla. ari paikkaa sitä ammottavaa aukkoa, minkä kirka jätti viihdemaailmaan


      • samaa mieltä
        Arifani kirjoitti:

        Eipä niin ollutkaan! Vaan toivon, että Suomeen tulee lisää upeaäänisiä mieslaulajia, Arin ääni muistutti edesmennyttä Kirkan ääntä.

        Todellakin näin on. Idols -kisan Arin äänestä todentotta löytyy vivahteita, jotka tuovat mieleen edesmennen rakastetun artistin Kirill "Kirka " Babitzinin ihan eittämättä. Itse ainakin olen näin havainnut. Enkä usko että tässä kun sanottiin että Arin ääni muistuttaa Kirkan ääntä olisi ollut tarkoitus häpäistä edesmenneen artistin Kirkan muistoa, ihan toteamushan tuo oli ja täysin totta, tämän sanon vain ihan omana mielipiteenäni. Eihän silti Kirkaa kukaan voi korvata, oli ääni sitten vaikka täysin samanlainen, sen jokainen varmasti ymmärtää. On ollut ja tulee aina olemaan vain yksi ja ainoa KIRKA, se tosiasia ei koskaan unohdu, eikä Kirka muistoistamme.


    • hille2

      Muistan, en tarkkaa vuotta, 1960-luvulla Kirkan laulaman "Hetki lyö" biisin, se oli täysin uutta sen aikaisessa suomitangokulttuurissa, olin aivan myyty POP-musiikille!
      Tässä Arissa on sama veto, mutta omalla tavallaan hienompi ääni. Olen aivan myyty nytkin ja nautin, että saan olla kuulemassa tätäkin artistia.

      • näin..

        Arissa on ainesta ja toivotaan sekä sinun että edellisten puolesta että Kirka saa seuraajansa. Myös asenne näyttäisi kaverilla olevan kohdallaan, kuten myös vaatimattomalla Kirkalla. Uskon Arin pärjäävän myös loppupeleissä; ainakin hyvän potkun saa uralleen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      424
      1839
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      189
      1491
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      163
      1372
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe