Idols Arin ääni kuin Kirkalla

Arifani

Eikös ollutkin eilisen IdolsArin ääni kuin Kirkalla? Luulen, että tämä nuorukainen tulee pärjäämään!

8

1373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein, että

loukkaat vasta edesmennyttä artistia?

• Arifani

Eipä niin ollutkaan! Vaan toivon, että Suomeen tulee lisää upeaäänisiä mieslaulajia, Arin ääni muistutti edesmennyttä Kirkan ääntä.

• olen eri mieltä
        Arifani kirjoitti:

Eipä niin ollutkaan! Vaan toivon, että Suomeen tulee lisää upeaäänisiä mieslaulajia, Arin ääni muistutti edesmennyttä Kirkan ääntä.

Arin äänessä ei ollut mitään isompaa vikaa, mutta sävyltään se on kovin erilainen kuin Kirkalla. Sanoisin että "vaaleampi". Mutta siitä huolimatta uskon, että se kaveri pärjää.

• juuso

mielestäni hyvinkin vertailukelpoiset keskenään..Arihan on loistava laulaja..

• olen sitä mieltä
        olen eri mieltä kirjoitti:

Arin äänessä ei ollut mitään isompaa vikaa, mutta sävyltään se on kovin erilainen kuin Kirkalla. Sanoisin että "vaaleampi". Mutta siitä huolimatta uskon, että se kaveri pärjää.

että kyllä arilla on samanlainen ääni kun nuorella kirkalla. ari paikkaa sitä ammottavaa aukkoa, minkä kirka jätti viihdemaailmaan

• samaa mieltä
        Arifani kirjoitti:

Todellakin näin on. Idols -kisan Arin äänestä todentotta löytyy vivahteita, jotka tuovat mieleen edesmennen rakastetun artistin Kirill "Kirka " Babitzinin ihan eittämättä. Itse ainakin olen näin havainnut. Enkä usko että tässä kun sanottiin että Arin ääni muistuttaa Kirkan ääntä olisi ollut tarkoitus häpäistä edesmenneen artistin Kirkan muistoa, ihan toteamushan tuo oli ja täysin totta, tämän sanon vain ihan omana mielipiteenäni. Eihän silti Kirkaa kukaan voi korvata, oli ääni sitten vaikka täysin samanlainen, sen jokainen varmasti ymmärtää. On ollut ja tulee aina olemaan vain yksi ja ainoa KIRKA, se tosiasia ei koskaan unohdu, eikä Kirka muistoistamme.

• hille2

Muistan, en tarkkaa vuotta, 1960-luvulla Kirkan laulaman "Hetki lyö" biisin, se oli täysin uutta sen aikaisessa suomitangokulttuurissa, olin aivan myyty POP-musiikille!
      Tässä Arissa on sama veto, mutta omalla tavallaan hienompi ääni. Olen aivan myyty nytkin ja nautin, että saan olla kuulemassa tätäkin artistia.

• näin..

Arissa on ainesta ja toivotaan sekä sinun että edellisten puolesta että Kirka saa seuraajansa. Myös asenne näyttäisi kaverilla olevan kohdallaan, kuten myös vaatimattomalla Kirkalla. Uskon Arin pärjäävän myös loppupeleissä; ainakin hyvän potkun saa uralleen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      139
      4402
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      54
      3327
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2443
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      23
      1663
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      228
      1594
    6. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      224
      1176
    7. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      24
      1125
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      158
      1099
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      71
      1093
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      62