TÄMÄ ON TESTI!!! Laskekaa sekunteja. Kuinka kauan menee että tämä aloite sensuroidaan.
Leena Huovinen
19
1932
Vastaukset
- wapaa-ajattelija
...kun viesti vielä kehissä. Lesbojen vihkiminen saa hiljaisen hyväksynnän omienkin joukossa näemmä.
- kummastelija
miksi kyseinen naispappi lipesi omiensa joukosta ja vihki lesbot?!?
- peksujeff joomiehen pioka
Luen mielelläni aidon Leena Huovisen vl-aliotuksia/keskusteluja. Olen päässyt vapauteen vl-ahdistuksestani hänen kirjoituksiensa kautta.
Kiitos Leena sinulle.... olet vl-taakkaani siedettäväksi keventänyt..- Näkinkenkä
Olen kokent samaa luettuani jo pitemmän aikaa Leenan kirjoituksia. Niistä säteilee ihmeellinen levollisuus ja rauha. Siitä huolimatta mistä hän lie joutunut kokemaan, taistelemaan.
Kaikkea hyvää sinulle Leena, ja siunatkoon Taivaan Isä sinua. - kyselijä
Leena Huovinen todella vanhoillislestadiolainen? Jos on niin ompas naisella uskallusta.
- perustan kannattaja
kyselijä kirjoitti:
Leena Huovinen todella vanhoillislestadiolainen? Jos on niin ompas naisella uskallusta.
...ei toteudu noissa teoissa.
- Ei ole sama kuin täällä
Tällä palstalla kirjoittava, asiantunteva LH on toinen henkilö kuin helsinkiläinen pappi. Piispa Eero Huovinen ei ole sukua kummallekaan. Kirjailija Veikko Huovisesta en tiedä.
- mr darcy
Ei ole sama kuin täällä kirjoitti:
Tällä palstalla kirjoittava, asiantunteva LH on toinen henkilö kuin helsinkiläinen pappi. Piispa Eero Huovinen ei ole sukua kummallekaan. Kirjailija Veikko Huovisesta en tiedä.
tämähän onkin vain sen testaamista, kuinka kauan kestää että nämä viestit poistetaan.
tottakai Helsingin Leena Huovinen on eri henkilö, mutta koska vl:lle on kiusallista että lesbot vihkinyt pappi yhdistetään lestadiolaiseen pappiin, on mielenkiintoista katsoa kuinka kauan kestää että sensuuri iskee.
onko tämä ilkeää? ei ole, sillä tässä puolustetaan nyt sananvapautta! - mr darcy
mr darcy kirjoitti:
tämähän onkin vain sen testaamista, kuinka kauan kestää että nämä viestit poistetaan.
tottakai Helsingin Leena Huovinen on eri henkilö, mutta koska vl:lle on kiusallista että lesbot vihkinyt pappi yhdistetään lestadiolaiseen pappiin, on mielenkiintoista katsoa kuinka kauan kestää että sensuuri iskee.
onko tämä ilkeää? ei ole, sillä tässä puolustetaan nyt sananvapautta!lestadiolainen Leena Huovinen ei tietenkään voi olla pappi koska vl ei hyväksy naispappeja.
pahoittelen hetkellistä herpaantumistani - Ihmisoikeusjuristi
mr darcy kirjoitti:
onko tämä ilkeää? ei ole, sillä tässä puolustetaan nyt sananvapautta!En pidä oikeana että todellisen, yksityisen henkilön nimieä täällä toistellaan. Ei edes testimielessä. Palstalle omalla nimellään kirjoittava LH haluaa varmaan itse valitä milloin ja mihin tarkoitukseen hänen nimeään käytetään julkisuudessa. Hänellä on oikeus yhtäläiseen yksityisyyden suojaan kuin meillä jokaisella, jotka emme ole poliitikkoja emmekä muutoinkaan merkittävässä julkisessa tehtävässä.
Hiljattain saatiin nettipalstoilal toista nimeltä herjanneelle tuomio. Ennakkotapaus. - Leena Huovinen
Ei ole sama kuin täällä kirjoitti:
ellei kissa itse: Eero Huovinen on kaukainen sukulaiseni, mikäli tätini Helmi Lagerroos o.s. Huovinen puhui eläessään totta. Hän oli selvitellyt sukujuuriamme yhdessä Eeron isän tuomiorovasti Lauri Huovisen kanssa aikoinaan Turussa. Tätini ei koskaan ollut vl, vaan enemmänkin evankelisuuden ja viidesläisyyden värittämä "kirkkouskovainen", joka puhui ihan kirkon pöntöstä, hänellä kun oli ns. saarnalupa jollainen entisaikaan maallikoilta edellytettiin. Tätini kertoi minulle, että nuoruudessaan hän aina halusi mennä kirkkoon kymmenien kilometrien päähän, vaikka se oli kuinka vaikeaa. Siksi häntä sanottiin kirkko-Helmiksi. Minussa taitaa olla samaa sukuvikaa, koska haluaisin aina olla kirkossa. Olen kuitenkin nykyaikainen kirkko-Leena, jolle ei ole olemassa kirkkoa, jossa haluaisin olla.
Niin että en tiedä, puhuiko tätini totta kun ei ollut vl. Kallistun itse sille kannalle että juuri siksi puhuikin totta. Toisaalta palstalla minua monet pitävät valehtelijana, niin että miten koko jutun laita lienee.
Mutta osallistuinpahan taas keskusteluun vanhoillislestadiolaisuudesta siten kuin se tällä palstalla näytään ymmärrettävän.
Kiitos aloittajalle! Ehkä ylläpito nyt poistaa aktiivisuutemme tuotokset.
- Leena Huovinen
Kun televisiossa aikanaan pyöri filmisarja "Ylpeys ja ennakkoluulo", lähes rakastuin sen Mr. Darcyyn. Hän oli NIIN IHANA!
- Kempelainen
Leena. Luin aina sinun juttusi, mutta kun tuo lesdoparin vihkiminen tuli, meni minulla sormi suuhun. Piti ottaa aika lisä, Time Out. Ne ajatukset, jotka mielessäni pyörivät, tai paremminkin myllersivät, olivat seuraavia:
- Pitääkö minun suuttua sinulle, koska teit hyvin radikaalin tempun.
- Pitääkö minun antaa sinulle anteeksi, juuri siksi, kun olit jo kärsinyt niin paljon VL- liikkeessä.
- Enhän minä ole edes oikea Kristitty, kun en anna tuomiota noin selvässä asiassa.
- Saakohan Leena Huovinen riittävän tuomion Dominii gapitulilta????
- Jne, jne...... Invaliidia olisi helppo potkaista, sakin mukana.
Siinä sitä oli purtavaa. Purin pari viikkoa, ja minulta kysyttiin, ei palstalla, vaan fonettisesti tuomioni suuruutta. Tiedätkö Leena miten kävi? Muutaman ensimmäisenä kertana olin suostuvaisen myötämielinen katsomaan sinut hieman "paskaksi", joten voihan paska.
Sitten koitti aika, kun jouduin vastaamaan ihmiselle, jolle anatamani vastaus oli laki. Hän muodosti oman sydämmensä tilan juuri niin kun halusin hänelle viestittää. Joten mitä tein. Olin todella hukassa ja oli pakko mennä, ryömien Golgatan ristin juurelle. Mitä sanon, se vain kiersi päässäni, ja kun en tiennyt annoin asian Herralle, ja päädyin seuraavaan johtopäätökseen.
- Tiedän, että olet varmasti hyvä pappi, olet ylhäältä uudestisyntynyt, ja Pyhällä Hengellä täyttynyt. Mutta minä en olisi pystynyt tuota temppua tekemään, siis siunausta tekemään, ja jos Jumala sen synniksi katsoo, se on synti, mutta kun synnillä ei ole mittaa, se on juuri samankokoinen, kun hiustesi sävyttäminen. Tuomio ei ole minun. Minäkin olen tehnyt syntiä, jopa tieten tahtoen, jos käyttää Jääkiekkotermiä, olen mennyt tahalliseen paitsioon, mutta siitä selviää oman pään aloituksella, ja sinä, mikset juuri sinä, jos se on synti, ja kai onkin, saa sitä anteeksi. Saat sata prosenttisesti.
Mitä Jeesus sanoi Syyrakin kaivolla sille huonotapiselle vaimolle, mene ja älä enään syntiä tee. Se oli sillä selvä, ei siinä kerinnyt yhtään Lesdatiolaista käydä juttusilla. Saman sanon sunullekkin, jos koet, että se oli väärin, älä enään syntiä tee. Mutta minä en ole tuomarisi.
Miksi sitten minä kirjoitan näin pitkään ja vaikeasti, juuri siksi, kun se oli minulle tulla synniksi, tuomion synniksi. Mutta menettelin sen entisen miehen tavalla. Istahdin kannolle ja mietin mitä Jeesus tässä tapauksessa tekisi, ja sain tuon edellä mainitun sanan, tämä vapautti minut, kuten myös ne kysyjät, ja sinut.
Se miten siunasit, on minulle outoa, mutta ihmisä pitää siunata, ja ne ihmiset, jotka ovat ahtaita, näkevät, että ei lesboparit voi yksin maailmaa jatkaa, ei todellakaan, mutta pitää muistaa, ettei myöskään lesdatiolaisparit, sillä naidaan vain samoista suvuista, Jumala lopettaa sellaisen Raamatun vastisen menettelyn, siihen on jo hyvät eväät, satoja lapsia on syntynyt hieman sisäsiittosina, samoin kun lesboparitkin, hae vaimosi toisesta maasta, sanoo sana. minulla se on Ranskasta.
Joten summa summarum. Olit tietyllä tavalla opettajani, minun oli pakko "työstää" tämä kysmys Jeesusken kanssa ja tiedän, että sinua vihataan, mutta minäpä sanon. > SINUN SYNTISI ON ANTEEKSI ANNETTU, VITIVALKOISIKSI, JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN, AMEN. leena olet vapaa synnistä, äläkä sitä enään tee.
Siunausta. - Devout.
Kempelainen kirjoitti:
Leena. Luin aina sinun juttusi, mutta kun tuo lesdoparin vihkiminen tuli, meni minulla sormi suuhun. Piti ottaa aika lisä, Time Out. Ne ajatukset, jotka mielessäni pyörivät, tai paremminkin myllersivät, olivat seuraavia:
- Pitääkö minun antaa sinulle anteeksi, juuri siksi, kun olit jo kärsinyt niin paljon VL- liikkeessä.
- Enhän minä ole edes oikea Kristitty, kun en anna tuomiota noin selvässä asiassa.
Siinä sitä oli purtavaa. Purin pari viikkoa, ja minulta kysyttiin, ei palstalla, vaan fonettisesti tuomioni suuruutta. Tiedätkö Leena miten kävi? Muutaman ensimmäisenä kertana olin suostuvaisen myötämielinen katsomaan sinut hieman "paskaksi", joten voihan paska.
Sitten koitti aika, kun jouduin vastaamaan ihmiselle, jolle anatamani vastaus oli laki. Hän muodosti oman sydämmensä tilan juuri niin kun halusin hänelle viestittää. Joten mitä tein. Olin todella hukassa ja oli pakko mennä, ryömien Golgatan ristin juurelle. Mitä sanon, se vain kiersi päässäni, ja kun en tiennyt annoin asian Herralle, ja päädyin seuraavaan johtopäätökseen.
- Tiedän, että olet varmasti hyvä pappi, olet ylhäältä uudestisyntynyt, ja Pyhällä Hengellä täyttynyt. Mutta minä en olisi pystynyt tuota temppua tekemään, siis siunausta tekemään, ja jos Jumala sen synniksi katsoo, se on synti, mutta kun synnillä ei ole mittaa, se on juuri samankokoinen, kun hiustesi sävyttäminen. Tuomio ei ole minun. Minäkin olen tehnyt syntiä, jopa tieten tahtoen, jos käyttää Jääkiekkotermiä, olen mennyt tahalliseen paitsioon, mutta siitä selviää oman pään aloituksella, ja sinä, mikset juuri sinä, jos se on synti, ja kai onkin, saa sitä anteeksi. Saat sata prosenttisesti.
Mitä Jeesus sanoi Syyrakin kaivolla sille huonotapiselle vaimolle, mene ja älä enään syntiä tee. Se oli sillä selvä, ei siinä kerinnyt yhtään Lesdatiolaista käydä juttusilla. Saman sanon sunullekkin, jos koet, että se oli väärin, älä enään syntiä tee. Mutta minä en ole tuomarisi.
Miksi sitten minä kirjoitan näin pitkään ja vaikeasti, juuri siksi, kun se oli minulle tulla synniksi, tuomion synniksi. Mutta menettelin sen entisen miehen tavalla. Istahdin kannolle ja mietin mitä Jeesus tässä tapauksessa tekisi, ja sain tuon edellä mainitun sanan, tämä vapautti minut, kuten myös ne kysyjät, ja sinut.
Se miten siunasit, on minulle outoa, mutta ihmisä pitää siunata, ja ne ihmiset, jotka ovat ahtaita, näkevät, että ei lesboparit voi yksin maailmaa jatkaa, ei todellakaan, mutta pitää muistaa, ettei myöskään lesdatiolaisparit, sillä naidaan vain samoista suvuista, Jumala lopettaa sellaisen Raamatun vastisen menettelyn, siihen on jo hyvät eväät, satoja lapsia on syntynyt hieman sisäsiittosina, samoin kun lesboparitkin, hae vaimosi toisesta maasta, sanoo sana. minulla se on Ranskasta.
Joten summa summarum. Olit tietyllä tavalla opettajani, minun oli pakko "työstää" tämä kysmys Jeesusken kanssa ja tiedän, että sinua vihataan, mutta minäpä sanon. > SINUN SYNTISI ON ANTEEKSI ANNETTU, VITIVALKOISIKSI, JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMEEN, AMEN. leena olet vapaa synnistä, äläkä sitä enään tee.
Siunausta.Kyseessä ei ole, sama Leena, joka palstalle kirjoittelee..
- Kempelainen
Devout. kirjoitti:
Kyseessä ei ole, sama Leena, joka palstalle kirjoittelee..
mutta kuitenkin. Kiitos.
- Leena Huovinen
Kempelainen kirjoitti:
Siunausta.Ihmeellistä että olento Leena Huovinen on Sinut noin perin pohjin myllertänyt. Jumalan koulu on tosiaan omalaatuinen välillä.
Etkö Sinä tosiaan tiennyt, että se on eri Leena H? No, Jumalan Hengen suorittama syväkairaus sisimmässäsi ei mene hukkaan. Sillä on merkityksensä. Kiitos Taivaan Isälle, että Hän tekee noinkin oudolla tavalla työtään! - Kempelainen
Leena Huovinen kirjoitti:
Ihmeellistä että olento Leena Huovinen on Sinut noin perin pohjin myllertänyt. Jumalan koulu on tosiaan omalaatuinen välillä.
Etkö Sinä tosiaan tiennyt, että se on eri Leena H? No, Jumalan Hengen suorittama syväkairaus sisimmässäsi ei mene hukkaan. Sillä on merkityksensä. Kiitos Taivaan Isälle, että Hän tekee noinkin oudolla tavalla työtään!Tuo Jumalan sana on sama kenelle sitä lähettää. Lähettääkö Leena huoviselle tai sitten leena Huoviselle.
Jos luiot ajatuskella, siellä oli juoni, kansanomaisesti, ja synti, sekä evankeliumi. Juossa minä sain näin itseni ja Jeesuksen kanssa kamppailla sitä vahaa Erkkiä vastaan, kuten pitää ja se oli minulle helpotus.
Jospa se jollekkin opetti jotain, ainakin minulle.
Siunausta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951660
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151531- 1361422
- 981420
- 761326
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2651075- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947