Misä windows vista asennus cd:n sisällön tiedostoista saa selvville vistan product keyn
vista ei ole waretettu vaan ostettu yksityiseltä ihmiseltä ja mukana ei ollut product keytä.
product key
11
2857
Vastaukset
- Ehkä vistan hankkija
... Joku yksityinen on ostanut Vistan, asentanut omalle koneelleen, ottanut koodin pois, ja käyttänyt sen ja myynyt koodittoman paketin sinulle.
Sinä olet tullut huijatuksi. Se Product Key on se Vista, CD on vain sen takia, että se olisi helpompi asentaa . . . ;)
- minä..
eikö product keytä näy vistan asennus cd:n tiedostoista.
minä.. kirjoitti:
eikö product keytä näy vistan asennus cd:n tiedostoista.
Ei tietenkään, kaikki levyt ovat identtisiä.
Jos sinulla olisi käyttämätön Product Key, mutta ei levyä, voisit lainata levyn kaverilta tai vaikka imuttaa piraattiversion netistä ja asentaa täysin toimivan ja laillisen Vistan vieraalla asennusmedialla.
- -vista-
Etkai maksanu täyttä hintaa tosta. mutta joudut ny vaan asentaa sen ilman product keytä ja käyttää crackkiä
- WinUnixPro
Käyhän pyytämässä saamaltasi ystävältäsi sitä productkeytä ... :)
- toimivaOEM
YDWYK-Q9HW2-JXCG9-GVYT2-DJRBK
home premium- 6t9p70påtyuhjrty
Kollimaattori kirjoitti:
Eipä tuo sitä vissiin enää yli kymmenen vuoden jälkeen tarvinne...
ei toi latvalaho ymmätää mitä vaa, se on 100 vaa nostaa aina vanha
- luesieltä
Sepä taitaa siellä rekiterissä eiku rekisterissä olevan.
- jellybean_löytää
Jellybean Keyfinder löytää product keyn käyttöjärjestelmästä.
Ei se ole edes mitään salaista tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2264795Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233530Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2682047Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,91929Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381257Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611219Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1061002- 31803
- 61767
- 176750