Apinasta

typertynyt

Millainen on apina?
Kertokaa hyviä ja huonoja puolia ja kenen kanssa sopii yhteen.
Entä minkä merkkien kanssa ei tule lainkaan juttuun.

3

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu

      Apinan luonnekuvaus:

      Apina on viihdyttävä, huumorintajuinen kumppani, vapautta rakastava luonne ja verraton ystävä. Hän on yleensä koko ajan äänessä ja hän kekseliäs ja hyvä ratkaisemaan ongelmia. Hän on suvaitsevainen, järkkymätön ja hänellä on luova järjestelykyky. Apina hyväsydäminen, vaikka saattaa joskus vaikuttaa röyhkeältä. Hänen mielestään ei ole mitään pahaa päästellä joskus valkoisia valheita.
      Apina on myös utelias ja valmis kokeilemaan kaikkea. Apina antaa helposti periksi mielihaluilleen ja haluaa tehdä asiat tässä ja nyt.

      Rakkaus kukoistaa:

      Rotta
      Lohikäärme
      Apina
      Koira
      Sika/Villisika

      Ei tule niin hyvin toimeen:

      Tiikeri
      Jänis
      Käärme
      Hevonen
      Vuohi/Lammas
      Kukko
      Puhveli/Härkä

      Toivottavasti tämä tyydytti tiedonhalusi :)

      • itse olen

        ..apina(rapu) mutta mikä mun mies mahtaa olla? synt.24.10.1977(skorpioni)

        minusta tuo apinan luonnekuvaus osui ihan nappiin! nyt vain tuntuu et mies ei taida olla sieltä sopivammasta päästä kun ollaan NIIN erilaiset..vai täydentävätkö vastakohdat tässäkin toisiaan..?


      • Santtu
        itse olen kirjoitti:

        ..apina(rapu) mutta mikä mun mies mahtaa olla? synt.24.10.1977(skorpioni)

        minusta tuo apinan luonnekuvaus osui ihan nappiin! nyt vain tuntuu et mies ei taida olla sieltä sopivammasta päästä kun ollaan NIIN erilaiset..vai täydentävätkö vastakohdat tässäkin toisiaan..?

        Apina on todellakin Käärmeen vastakohta, mutta saattaa olla, että jos rakkautta riittää niin te pääsette minkä yli vain. vastakohdat saattaa vetää puoleensa toisiaan vahvastikkin. Käärme silti varmasti pitää Apinan huumorintujusta.

        Miehesi on tosiaan Käärme... Tässä luonnekuvaus:

        Käärmeen merkin alla syntynyt on lumoava, nokkelaälyinen, viisas ja kaunis. Hän nauttii mielenkiintoisista keskusteluista, on viehättävä ystävä ja houkutteleva kumppani. Käärme on myös erittäin omistushaluinen. Hän etsii turvallisuutta, on erittäin itsenäinen ja perusteellinen. Hänen sanoihinsa voi luottaa ja hän on huolehtiva ja suojeleva ystävä.Käärme on myös erittäin kultturelli ja älykäs. Hän haluaa olla ajan hermolla. Häntä pidetään vähän juoruilijana ja toisten asioita seuraavana, mutta ympäristön seuraaminen on hyödyksi työelämässä ja Käärme pärjääkin parhaiten kiihkeän talouselämän parissa.

        Oleppas hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      88
      6240
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2584
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      29
      2106
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1837
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe