skorpioni ja leijona????

pipsa_

Seurustelen leijona miehen kanssa ja itse olen skorpioni ja olen horoskoopin mukaan näitä asioita: Tämä äärimmäisen herkkä ja intuitiivinen tähtitaivaan yksinäinen susi päästää lähelleen vain harvat ja valitut - eivätkä hekään pääse perille kuin siitä, mitä Skorpioni itse päättää paljastaa.
Hän pitää tyynen pinnan alla tulisen ja kiihkeän luonteensa - eikä ehkä siksi itse ole valmis uskomaan toisista ihmisistä tai asioista pelkkää pintaa. Hän haluaa päästä syvemmälle - ja pääsee myös. Luonteeltaan hän on ehdottomasti lähempänä kyynikkoa kuin idealistia.Skorpioni on äärimmäisen lojaali ystävä, joka on läheistensä puolesta valmis menemään äärimmäisyyksiin. Hänen pinnansa on pitkä, mutta kun se katkeaa, ei kenenkään ole turvallista olla lähietäisyydellä. Hän on ehdoton mielipiteissään ja vihaa epäoikeudenmukaisuutta sydämensä pohjasta. Vaikka tunteiden ilmaiseminen on Skorpionille hyvinkin vaikeaa, hän on erittäin voimakastahtoinen, ylpeä ja rohkea rämäpää joka tekee juuri niin kuin itse haluaa.

Edustan lähinnä noita asioita!!
Sovitaanko yhteen leijona mieheni kanssa??????????????

9

2513

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rosew

      olen itsekin skorpparinainen ja takana on kohta kahdeksan vuoden suhde leijona-miehen kanssa. Saman katon alle emme ole koskaan sopineet, mutta intohimo ja valtava veto toisiimme on pitänyt yhdessä kaikki nämä vuodet. Helppo ei suhde aina ole, koska molemmat ovat vahvoja ja voimakastunteisia, mutta en silti vaihtaisi leijonaani kehenkään muuhun. Onnea matkaan!

      • en leijonaa

        vaihtaisi mihinkään. Useinhan horoskoopit sanoo, ettei tämä yhdistelmä ole kovin hyvä, mutta itse skorpionina rakastan leijonia: niin ystävinä kuin sitten kumppaninakin.


      • on hyvä
        en leijonaa kirjoitti:

        vaihtaisi mihinkään. Useinhan horoskoopit sanoo, ettei tämä yhdistelmä ole kovin hyvä, mutta itse skorpionina rakastan leijonia: niin ystävinä kuin sitten kumppaninakin.

        olla sama kai se roskooppi merkeille'


      • Jellis
        on hyvä kirjoitti:

        olla sama kai se roskooppi merkeille'

        Niin kauan kuin meillä on ollut tähdet niin myös viehätys tähtitieteeseen eli astrologiaan. Horoskoopit on astrologian kiva ilmentymä. Aina ei pidä olla niin rationaalinen, että uskoo vain järkeensä. Välillä on kiva olla vietävänä. Uskonnot on vanha juttu. Horoskoopit vanhempi. Minä olen nuori ja hetkellinen. Peilaamalla itseäni on todettava, että leijonana tule scorpionien kanssa parhaiten toimeen niin hyvässä kuin pahassakin.

        Slut och punkt


    • meijuuu

      Skorpioni on tarrautuva ja laheisyydenhaluinen.
      Leijona on itsenainen ja ihailun tarpeessa.

      Skorpioni helposti antaa leijonalle taman tarvitsemaa ihailua, ja skorpionin luontainen vetovoima viehattaa leijonaa.

      Mustasukkaisuus on vahvaa puolin ja toisin. Skorpioni herkasti joutuu karsimaan, silla han on omistushaluinen eika voi omistaa leijonaa, joka on hyvin itsenainen.

      Laita kypara paahan ja se on menoksi. Kiihkeytta on luvassa runsain mitoin, mutta arki voi olla haasteellista. Ala ainakaan ole kateellinen leijonastasi, nimittain silla tavalla menetat hanet nopeasti. Anna leijonalle tilaa olla ja saa hanet ymmartamaan, etta han merkitsee sinulle paljon.

    • Nimetön

      en tiiä sovitteko..ite oon leijona ja ihastunut skorpparinaiseen...hyvin hienovaraisesti viekottelevaan ja pelkkää hyvää sanottavana..muutanat treffit takana..mut hiukan pelottaa skorpparin voimakkuus...vaikka ei vielä oo näkyny..mut sit ku se tulee esiin..?? ehkä skorpparitkin kaipaa voimakasta rinnalle..ku heikommat musertuis heti kättelyssä:) tulista ja kiihkeää suhdetta odotan..vaikka molemmat ollaan päällepäin tosi tyyniä ja rauhallisia..:)

      • todella

        kaipaa sellaista miestä josta on vastusta, eikä ole pelkkä joojoo-mies jota voi talutella.

        Itse en ole omistushaluinen... Mutta hyvin uskollinen ja rakastava jos vain mies sen ansaitsee ja osoittaa että välittää minusta.

        Niin kauan kuin mies ei osoita olevansa kiinnostunut pystyn pitämään omat tunteeni tiukasti hallinnassa.

        juu, ja lätkässä olen Leijona-urokseen, joka ei tiedä haluaako hän minut, vain jonkun muun vai peräti jonkun kolmannen.

        Tosin olen pistänyt omassa päässäni määräajan, ja jos siihen mennessä ei tapahdu mitään edistystä... Niin se on heihei... Vaikka olisi kuinka ihana Leijona-uros :)


      • onko
        todella kirjoitti:

        kaipaa sellaista miestä josta on vastusta, eikä ole pelkkä joojoo-mies jota voi talutella.

        Itse en ole omistushaluinen... Mutta hyvin uskollinen ja rakastava jos vain mies sen ansaitsee ja osoittaa että välittää minusta.

        Niin kauan kuin mies ei osoita olevansa kiinnostunut pystyn pitämään omat tunteeni tiukasti hallinnassa.

        juu, ja lätkässä olen Leijona-urokseen, joka ei tiedä haluaako hän minut, vain jonkun muun vai peräti jonkun kolmannen.

        Tosin olen pistänyt omassa päässäni määräajan, ja jos siihen mennessä ei tapahdu mitään edistystä... Niin se on heihei... Vaikka olisi kuinka ihana Leijona-uros :)

        se sitten skorpionin omistushalua vai mitä, mutta meillä leijonamiehen ja skorpioninaisen yhteiselossa tökkii pahasti tuo leijonan vapaudenkaipuu. Miehellä kun on tapana vähätellä minua ja oikein leuhkia välillä sillä, miten hän ei ketään tarvitse. Kuitenkin kun olemme yhdessä, hän on ihanan hellä ja huomaavainen ja seksi on parasta mitä ikinä. Sitten kun menee oikein hyvin, hän yhtäkkiä alkaa löytämään minusta vaikka mitä vikoja ja välttelemään läheisyyttä. Siinä kohtaa sitten minä hermostun... ja seurauksena on leijonan täydellinen vetäytyminen, ei vastaa edes puhelimeen viikkokausiin. Näitä pitkiä taukoja on ollut jo useita ja luulenpa, että tämä on viimeinen, alkaa jo riittää skorpionillekin!


      • ole, me vaan ollaan
        onko kirjoitti:

        se sitten skorpionin omistushalua vai mitä, mutta meillä leijonamiehen ja skorpioninaisen yhteiselossa tökkii pahasti tuo leijonan vapaudenkaipuu. Miehellä kun on tapana vähätellä minua ja oikein leuhkia välillä sillä, miten hän ei ketään tarvitse. Kuitenkin kun olemme yhdessä, hän on ihanan hellä ja huomaavainen ja seksi on parasta mitä ikinä. Sitten kun menee oikein hyvin, hän yhtäkkiä alkaa löytämään minusta vaikka mitä vikoja ja välttelemään läheisyyttä. Siinä kohtaa sitten minä hermostun... ja seurauksena on leijonan täydellinen vetäytyminen, ei vastaa edes puhelimeen viikkokausiin. Näitä pitkiä taukoja on ollut jo useita ja luulenpa, että tämä on viimeinen, alkaa jo riittää skorpionillekin!

        voimakkaita luonteita Leijonat ja Skorpionit

        Sekin kumma itse seurustellut kahden Leijonan kanssa ja molemmissa on tuo jokin perusluonne...

        mutta kuitenkin toinen sanoi aina että Skorpionina, minä olen se voimakkaampi ja arvosti minua, sanoi usein että Skorpioni pistää piikillään Leijonan "kuoliaaksi"

        No, tää nykyinen Leijona taas vähättelee mielellään minua, en ole sitä, enkä ole tätä yms... Ja pitää itseään vahvempana, sanoo että Leijona voi puraista Skorpionin "hengiltä".

        Siis vertauskuvallisesti tietenkin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2164
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      49
      1707
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      33
      1528
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1446
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe