moikka! (: etsin karkkilan seudulta tallipaikkoja pian tulevalle hevoselleni. asun itse karkkilan tuorilassa joten etsin siitä noin 10 km etäisyydeltä tallipaikkaa. En etsi mitään (täydellistä) tallia. Ei ole tarvetta srl:hyväksymään talliin. Olisi kiva jos talli sisältäisi tilavan tallin, mieluusti lämmitetyn satulahuoneen. Kenttä pakkoa ei ole. eikä tietysti maneesia. Kenttä voi hyvin olla pelto/että tarha. Kirjoittakaapas minulle takaisin postia niin katsellaan mikä on tilanne (: kiitos jo etukäteen! moikka! :)
tallipaikkoja KARKKILASTA
7
2171
Vastaukset
- horsegirlllll
Hevoslaakson tallilta voi kysyä.
- ex karkkilalainen
Ennemmin suosittelen Hiekkamäen tallia, porintien toisella puolella, tuorilasta suunnilleen 3km. Kenttä, maneesi, mahtava ilmapiiri, ihana omistaja ja mukavat hevoset. Kävin itse tunneilla sielä vuosi sitten ja suosittelen, jos johonkin karkkilassa hevosen laittaisin niin sinne. sielä pelaa kyllä kaikki. Tuuli Rane on tallin omistaja.
Hevoslaakson talli on toinen, n.10-15km päässä tuorilasta, iso kenttä mutta erittäin pieni ja ahdas maneesi. Monta karsinapaikkaa mutta en tiedä montako on vapaana. Myös mukava omistaja. Hieman pienet ovat osa karsinoista ja kannattaa olla tarkka että ne ovat kunnollisia.- Anonyymi
Hiekkamäen talli on todella kiva talli. Siellä on ihania hevosia. Olen käynyt siellä pari kertaa.
- Anonyymi
Suosittelen itsekkin hiekkamäen tallia.
- Anonyymi
Hiekkamäen talli lämmittetty satulahuonen tilaa on pystyy saamaan ruuat ja karsina paikan todella halvalla
- Anonyymi
No siis hiekkamäen tallia suosittelisin kans, mutta ilmapiiri nykyään ihan väärän lainen(toksinen) ja tallinomistaja raivoaa.
- Anonyymi
Kuka mahdat olla, kun puhut tuollaista Tuulista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962200Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882090- 981802
- 4431752
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1121320- 2231025
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9916Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72860Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41832