Mikä on teidän kulutusluoton marginaali% ?
Minulla on 20000EUR kulutusluotto Sampo pankista ja marginaali on nyt 12kk Euribor 1,5% eli yhteensä nyt noin 5,6%.
Oletteko saaneet jostakin pankista edullisemman kulutusluotan ja millaiselle marginaalilla ?
Mikä on teidän kulutusluoton marginaali% ?
8
2404
Vastaukset
- ole mitään toivoa
saada halvemmalla mistään, nehän jo maksavat 12 kk määräaikaiselle talletukselle 4.00%
- en.
olekkaan perillä sammon kulutusluotosta, niin epäilen että tuo olisi kulutusluotto, vaan tavallinen laina..
tosin mahdollistahan tuo saattaa olla, mutta menee korolta niin lähelle tavallista lainaa että vaikea uskoa tuota- velalline
No tuo on varmaankin Sammolta vakuudellinen (kämppä panttina tms) kulutusluotto.
Itse otin myös kulutusluottoa vakuudellisena Nordeasta 0,3% marginaalilla 5000e.
Tällä tosin ostin sitten sohvan ja jotain muuta irtosälää, mutta halpaa rahaa oli! - urkkik
velalline kirjoitti:
No tuo on varmaankin Sammolta vakuudellinen (kämppä panttina tms) kulutusluotto.
Itse otin myös kulutusluottoa vakuudellisena Nordeasta 0,3% marginaalilla 5000e.
Tällä tosin ostin sitten sohvan ja jotain muuta irtosälää, mutta halpaa rahaa oli!Olet saanut hyvillä ehdoilla, jos sait 0,3% 1kk Euribor lainaa ?
Minullakin vakuutena on asunto. - vellaline
urkkik kirjoitti:
Olet saanut hyvillä ehdoilla, jos sait 0,3% 1kk Euribor lainaa ?
Minullakin vakuutena on asunto.Ihan vapaasti 1/3/6/12 ja otin ton 6kk muistaakseni, maksuaikaa vuosi. Sinänsä ois kait voinu ottaa vaikka 3kk:lla niin olisi nyt toistaiseksi pysynyt pair kymmenystä alempana, mutta pieni tuo pääoma (5t) ja samoin laina-aika joten ei tuolla käytännön merkitystä varmaan tule olemaan..
- urkkik
Laina tämä on mutta kulutukseen. Esim. kodin elektroniikan ostoon.
Tämä ei ole siis asuntolaina. - ...
Sampo, Euribor 1kk 0,9% marginaali. Autolaina.
- urkkik
Hyviä vinkkejä teiltä.
Minulla on aivan liian korkea marginaali.
Asuntolainan marginaali minulla on 0,3%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884