Käyrä!

Vehje..

Niin, ongelmani.. tai en tiedä onko se ongelma, en ole harrastanut seksiä eläissäni.

Kaluni on sellaiset 16-17cm ja paksuus viitisen senttiä. Ongelma on se, että kalu on käyrä sivuttaissuunnassa! En ole tälläistä nähnyt kuvissa enkä missään, en tiedä onko tuosta ongelmaa yhdynnässä. Lisäksi se on hieman alaspäin käyrä, mutta enemmän häiritsee se, että se mutkistuu ikään kuin vasempaan suuntaan. Itse olen siihen luonnollisesti tottunut, mutta en tiedä miten yhdynnässä, rupeaisikohan partneri nauramaan..

Onko kellään muulla samaa ongelmaa tai oletteko nähneet moista ihmekalua?

9

3182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelpo...

      ...peli se on, minulla on vähän samanlainen, eli alaspäin käyrä ja vähän oikeelle. Hyvin on naisille kelvannut ja sisään se kuitenkin tungetaan :D. Kukaan ei ole ikinä kommentoinut mitään negatiivista.

      Ei naisten pimpatkaan ole näöltään kaikki samanlaisia, aivan ihania silti kaikki.

      Hyvää jatkoa ja onnea seksin saralla !

      M41

      • EH64

        Ole huoleti olen saanut käyrää monesti ja ihana kalu se on siinä missä muutkin. On vain hyvä kun on erillaisia ja me naiset tykätään!!!


    • on pelit!

      kyl gimmat tykkää ku syöttää kierteisen.. ;)
      ja paksu,harvalla noin paksu!onko litteä malli, ymp mitta? tärkeetä on myös ettei oo vaan tyvestä paksu vaan koko matkalta iso terska!

    • Dr. apum.

      ies: Siittimen käyristymän leikkaushoito:

      Peyronien sairaus eli Induraatio penis, KGH20/N48.8; Curvatura penis congenita Q55.6

      Erektiossa yli 30 astetta käyristyvän siittimen leikkaushoito. Toimenpide tehdään selkäydinpuudutuksessa. Leikkausviilto tulee esinahan alueelle. Plikaatioleikkaus (mm. Klevmark, Nesbit) siitin suoristetaan kovettuman vastakkaiselta puolelta. Pelvicol-plastialeikkkaus kovettuma poistetaan (mikroskooppi tai luppi) ja defektin kohta paikataan Pelvicol-siirteellä. Potilas pääsee kotiin jokoleikkauspäivän iltana tai seuraavana päivänä.

      Toimenpidepaketin hinta (Plikaatio: Klevmark tai Nesbit): 1822 euroa (urologi 377€, anestesialääkäri 194€, laitos 1249€).
      Jos yön yli, sairaalamaksu: 404€/vrk.

      muuten jos on tuollaisia ongelmia kannattaa guuglata, eli hakea netistä asiaan kuuluvia sivustoja ja lukea, saa tietoa ja tieto on valtaa=?

      • ...

        Kalu on monesti vähän käyrä ilman tuota sairauttakin. Silloin mitään hoitoa ei tarvita eikä sitä edes saisikaan.


      • kallen mätitahna
        ... kirjoitti:

        Kalu on monesti vähän käyrä ilman tuota sairauttakin. Silloin mitään hoitoa ei tarvita eikä sitä edes saisikaan.

        Käyrällä kalulla ei tee mitään, se ei sovi yhdyntään. Römpsät ei ole käyriä. Leikkaa irti ja paista nuotiolla!


    • Neuvonpa sua

      Itselläni n. 20cm ja oikealle käyrä. Ei haittaa naisia. Kannattaa kokeilla kyljellään takaa päin. Saattaa hieroa hyvin naista.

      • Banaani

        Kai ne on kaikki pippelit johonkin suuntaan vinossa tai käyriä. Täysin suora on varmaan hieman epänormaalin näköinen. Sitten voi varmaan puhua, että on normaalia käyrempi, jos on niinkuin keskiverto banaani tai sitäkin käyrempi, tai jos siitä on itelle jotain kipuja. Ylöspäin käyrä on varmaan paras G-pisteeseen osuja, mutta jos on alaspäin käyrä, niin paneskelee takaapäin, niin osuu G-pisteeseen tai sitten jommalta kummalta sivulta päin. :)


    • Anonyymi

      Minulla oli käyrä sivulle nuorena ja sekös harmitti. Minä olin pitänyt sitä aina samassa lahkeessa, tuli ajatus jotta laitan ain toiseen lahkeeseennja pidän huolta että pysyy siellä. Aikaa myöten oikeni ja on suorassa vieläkin (ikää 70) ja en ole pitkään aikaan tarvinnut huolehtia missä lahkeessa on. Näin minulla, hyvin on mennyt, kaksi vaimoa on ollut, välissä oli yksin noin 10 vuotta, olen laskenut että naisia on ollut yhteensä noin 200. Eka liitossa olin muutaman muunkin kanssa, niin oli kyllä muijakin, toisen liiton elin uskollisena, nainen erosi silti, oli 13 vuotta minua nuorempi, 20 vuotta oltiin naimisissa. Hän kävi loppuajasta pakistilaisen kanssa pettämässä. Tämmöinen tarina.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe