Oletteko käyttäneet isolla ponilla (säkä. 146) Full kokosia satulahuopia?Onko cob kokoset liian pieniä?
Ponilla on vielä koulusatula.
Satulahuovasta
5
3799
Vastaukset
- heplukaa
Minun mielestäni cob kokoinen satulahuopa on sopiva . Full taitaa olla liian iso. Muista katsoa, että satulahuopa on sopiva satulaan. :D Meinaan estesatulaan estehupa, yleissatulaan yleishuopa. :D
- Dirlandaa
Eli siis onko minun pakko ostaa koulusatulaan kouluhuopia, ettei yleishuovat käy?Meneekö satulan siipi sitten yli siitä huovasta, jos se on yleishuopa.
- agrologi
Satulahuovan tehtävä on suojata satulaa hevosen hieltä ja mahdollisesti karvoihin harjauksesta huolimatta jääneeltä lialta.
Satulahuopa on sopivan kokoinen kun kun se suojaa koko satulaa eli huopa on isompi kuin satula kaikista suunnista. Pikkuisen liian isosta huovasta ei ole haittaa, mutta huomattavan ison huovan kanssa on oltava tarkkana, että se asettuu satulan alle niin ettei siihen jää ryppyjä. Liian pieni huopa taas ei suojaa satulaa ja satuloitaessa on vaikea nostaa huopaan ilmatunnelia satulan ilmatunnelin kohdalle.
On ihan sama valitsetko "koulu-, yleis-, vai estehuovan", kunhan se peittää satulan. Tosin moni estesatulan alle suunniteltu huopa ei oikein istu koulusatulan kanssa ja päinvastoin.
Jos Full kokoinen huopa istuu hyvin satulan alla, kannatta suosia sitä kokoa. jos huopaa taas joutuu asettelemaan paljon satuloidessa, voi toisen valmistajan tekemä huopa tai pienempi kokoinen huopa istua paremmin. - Anonyymi
onko poni kokoinen satulahuopa liian iso welshille?
- Anonyymi
en usko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353525Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1312455Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v261955Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen101559Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.761546Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma551340- 641204
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen671170Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e541156- 661097