mitä miehet nuolevat mieluiten?

merjamarja

-häpyhuulia
-pimppaa sisältä ja reunoilta
-klitorista
-peppureikää ulkopuolelta kielellä kutittaen
ja miltä se teistä miehet tuntuu???

-Entä nuoltaessa pimpan kiimainen tuoksu?

tahtoo tietää 40v tosi kiimainen suuseksin harrastaja!

Miksi miehet yleensäkin haluavat aina nuolla ennen rakastelua,tietenkin osaksi siksi,että saavat naiselta tulemaan,mutta mikä siinä pimpan nuolemisesasa niin on kiehtovaa???

Asiallisia vastauksia miehiltä,Kiitos!

47

12349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ph-mies

      noita kolmea ensimmäistä esittämääsi kohdetta, kielelläni, huulillani, koko suullani vuoron perään. Käsittääkseni ja huohotuspalautteesta päätellen mieluisin kohde naisilla on klitoris, toiset pitävät paljon sisimmäisten häpyhuulien imemisestä, ja monet koko toosan tehokkasta lärväilystä mukaan lukien koko vaginan ja ulkoiset häpyhuulet, se pistää naisen kuin naisen vähintään pyytämään lisää, toiset jopa kirkumaan. Tärkeintä on tehokas ja pitkäaikainen aktiviteetti, ainakin tunnin jopa parin verran, jos aikaa on. Enpä ole kokenut kenenkään naisistani, monien, moittivan mahdollisimman pitkää sessiota. Sekä väliin kehuja naisen anatomiasta ja uskallettuja puheita puolin ja toisin, se homma palkitsee tehokkaan pillualan ahertajan jatkossa. Olen saanut usein aikaan tosi ähäkkäät orkut, useammatkin. Siis tätä kaikkea ennen aktia. Sanalla sanoen: Itse pillu on naisen kruunu, sitä täytyy kunnioittaa ja siitä pitää, niin pilluhuolto ei ole koskaan vastenmielistä ainakaan minusta. Huonoja kokemuksia on vähän, lähinnä kireämoraalisten ja uskonnollisten naisten piirissä, jotka kokevat synniksi kaiken hauskan ja yli-intiimin.

      • merjamarja

        niin on aina käynyt,vaikka miten olisi aikaa,niin kun olen saanut yhden nuolemis orkun,niin joka ikinen mies on siirtynyt itse asiaan eli yhdyntään.

        En siis ole löytänyt sellaista miestä,joka olisi hoitanut vielä toisen orkun perään!

        Siksi tekstisi oli aivan ihanaa.

        Kunpa vielä kokisinkin sellaiset sähäkät nuolemis orkut,no aikaa on,olenhan vasta 40v.

        Sellaisia miehiä on kyllä,jotka kehuvat osaavansa kielihoidon,mutta se on vaan se yksi kerta ja sitten äkkiä pukin päälle.

        Nähtävästi sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan,mutta hyvää kannattaa aina odottaa...


      • kielellisesti suuntautunut
        merjamarja kirjoitti:

        niin on aina käynyt,vaikka miten olisi aikaa,niin kun olen saanut yhden nuolemis orkun,niin joka ikinen mies on siirtynyt itse asiaan eli yhdyntään.

        En siis ole löytänyt sellaista miestä,joka olisi hoitanut vielä toisen orkun perään!

        Siksi tekstisi oli aivan ihanaa.

        Kunpa vielä kokisinkin sellaiset sähäkät nuolemis orkut,no aikaa on,olenhan vasta 40v.

        Sellaisia miehiä on kyllä,jotka kehuvat osaavansa kielihoidon,mutta se on vaan se yksi kerta ja sitten äkkiä pukin päälle.

        Nähtävästi sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan,mutta hyvää kannattaa aina odottaa...

        Suurin unelmani on antaa naiselle vaikka kymmenen orkkua peräkkäin, kielellä. Tekisin mitä vaan, jotta hän nauttisi mahdollisimman paljon. Nuollessa upotan koko kasvoni naisen pimppiin, se antaa ihanan tuoksun kasvoille pitkäksi aikaa. Ei ole olemassakaan mitään niin kaunista ja ihanaa kuin naisen pimppi. Toivottavasti pääset nauttimaan kunnon kielihoidosta ja saat monta orkkua!


      • Pilluhuoltomies
        merjamarja kirjoitti:

        niin on aina käynyt,vaikka miten olisi aikaa,niin kun olen saanut yhden nuolemis orkun,niin joka ikinen mies on siirtynyt itse asiaan eli yhdyntään.

        En siis ole löytänyt sellaista miestä,joka olisi hoitanut vielä toisen orkun perään!

        Siksi tekstisi oli aivan ihanaa.

        Kunpa vielä kokisinkin sellaiset sähäkät nuolemis orkut,no aikaa on,olenhan vasta 40v.

        Sellaisia miehiä on kyllä,jotka kehuvat osaavansa kielihoidon,mutta se on vaan se yksi kerta ja sitten äkkiä pukin päälle.

        Nähtävästi sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan,mutta hyvää kannattaa aina odottaa...

        kunhan jaksat itse pyytää miehiäsi toimimaan oikein ja itsekin harjoitat tiheää suuseksiä. Nuo miehet, joista kerroit, ovat liian hätäisiä, sano se heille. Olet vielä nuori nainen, sinua odottaa sadat miehet innoissaan, tosi nuolijatkin, ainakin 30 vuotta on aktiiviaikaa, ja pillusi vain paranee sinä aikana hyvässä käytössä. Nauti, nainen, nauti! Olisin koska vaan valmis tuollaiselle typylle, merjamarja, rakas, rakkaani, tekstivaihtari. Todella; hyvää kannattaa odottaa, eikä sinun tarvitse odottaa kauan, koska olet noin avoin ja oppimishaluinenkin.


      • merjamarja

        jotta mies nauttii,nauttii ja nauttii.
        Villiinnyn yhä enenpi,kun huomaan,mitä kaikki hyväilyni saa miehessä aikaan ja osaan takuulla tyydyttää miehen suuseksin kanssa sekä yhdynnässä.

        Tekisin sitä suuseksiä vaikka kuinka paljon,upeinta on nähdä miehen kiemurtelevan ja ääntelevän käsittelyssäni,kun miestä kiusaan kielelläni,suullani ja hyväilyillä ja pyöritän peppuani hyväilyjen tahdissa ja annan samalla miehen ihailla vartaloani joka sopukkaa samalla.

        Niin kiihottunut ja kiimainen silloin olen,että odottaisin samanlaista hoitoa itsellenikin,mitä miehelle annan.

        Pidän pimpan nätisti ajeltuna aina,että häpykummun päällä on siisti ja kiihottava pieni kolmio ja muutenkin haluan olla aina mahdollisimman haluttava miehen silmissä ja se kiimaisuus näkyy aina minussa,silmissä,pimpassa,huulet raollaan ja viekoitteleva,härnäävä katse.

        Mutta ehkäpä saan joskus vielä kokea todellista räjähtävää suuseksiä.


      • nalle2
        merjamarja kirjoitti:

        niin on aina käynyt,vaikka miten olisi aikaa,niin kun olen saanut yhden nuolemis orkun,niin joka ikinen mies on siirtynyt itse asiaan eli yhdyntään.

        En siis ole löytänyt sellaista miestä,joka olisi hoitanut vielä toisen orkun perään!

        Siksi tekstisi oli aivan ihanaa.

        Kunpa vielä kokisinkin sellaiset sähäkät nuolemis orkut,no aikaa on,olenhan vasta 40v.

        Sellaisia miehiä on kyllä,jotka kehuvat osaavansa kielihoidon,mutta se on vaan se yksi kerta ja sitten äkkiä pukin päälle.

        Nähtävästi sellaista miestä ei ole tullut vielä vastaan,mutta hyvää kannattaa aina odottaa...

        Minä nuolen aina naiselle monta orkkua.Rakastan suuseksiä.


      • haluaisin

        Voi kun pääsisin käsittelyysi!!! :)


      • tiitu

        Lisää tuollaisia miehiä kehiin!


    • tämmöttis....

      -häpyhuulia
      kyllä ja imutellen myös
      -pimppaa sisältä ja reunoilta
      kyllä ja imutellen myös
      -klitorista
      kyllä ja hellästi imien myös
      -peppureikää ulkopuolelta kielellä kutittaen
      kyllä... edellyttäen hygieniaa
      ja miltä se teistä miehet tuntuu???
      -jos ei esim.karvoissa "kanelinkokkareita" niin nautinnon tuottaminen naiselle on tärkeintä ja lisää toki myös omaa kiihottumistani.

      -Entä nuoltaessa pimpan kiimainen tuoksu?
      erittäin kiihottavaa

      tahtoo tietää 40v tosi kiimainen suuseksin harrastaja!
      -vastaaja n.50v. mies ja myöskin suuseksin harrastaja... suorastaan hullu nuolemaan

      Miksi miehet yleensäkin haluavat aina nuolla ennen rakastelua,tietenkin osaksi siksi,että saavat naiselta tulemaan,mutta mikä siinä pimpan nuolemisesasa niin on kiehtovaa???
      -kaippa se on niin,että nuoleminen on naisen lämmittelyyn sopivin... ainakin minun mielestäni huomattavasti parempi kuin esim. sormin,jolloin tulee helposti oltua liian kovaotteinen. sormet ovat ehkä sitten myöhemmin ehkä mukana kolmatta, neljättä,viidettä tai useampaa orkkua tehdessä =:)


      Asiallisia vastauksia miehiltä,Kiitos!
      -ole hyvä! olikos nämä mielestäsi riitävän asiallisia???

    • alibabamustafa

      Mä nuolen mieluiten jätskiä, mut joskus tikkarikin on ihan ok.

    • nalle2

      Klitoris on paras ja koko pimppa.Puhdas pimppa tuoksuu tosi hyvälle ja nuoleminen on tosi kiihottavaa.

    • Kaikin keinoin

      Tahdon nuolla joka paikasta. Aloitan korvista jatkan niskaan, olkapäihin, tisseihin, napaan, takamuksen puolikkaat, ja sitten itse pimppi. Se on kertakaikkiaan hieno kun pimppi on märkä ja tuoksuu oikeesti pimpille, eikä saippualle.

      Pimppi saa sitte huulilla ja kielellä joka paikasta, uloimman ja sisemmät häpyhuulet, klitoris, ja niin syvälle kuin kieli ylettyy.

      Lopuksi nuolen hitaasti ja hellästi koko jalkojen välin pyllynreikä mukaan lukien oikein pitkin vedoin. Yleensä olen sitten saanut nussia pimppiäkin sen jälkeen joka päin ja nuollut vielä välilläkin edestä, takaa ja altapäin. Altapäin nuolenta on upeeta, kun pääsen kaikkiin pimpin kohtiin.

      Spermat voin sitten päästää vaikkapa johonkin pyyheliinaan, että tartte siten naisen hetkiin sen jälkeen liikahtaa pimppiä siivoamaan, vaan voidaan kaikessa rauhassa nukkua.

      En koskaan nuku niin hyvin kuin pitkän nuolennan ja nainnin jälkeen. Kun herään on vielä huulilla ja nenässä se upea pimpin tuoksu. En haluaisi pestä sitä pois.

      • lissilii

        onko noinkin kiimaisia miehiä suuseksin jälkeen???

        Oikein alkoi hyrrätä,kun luin kirjoitusta...


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        onko noinkin kiimaisia miehiä suuseksin jälkeen???

        Oikein alkoi hyrrätä,kun luin kirjoitusta...

        Uh, nyt haluaisin kirjottaa semmosia juttuja ja siten, että Sun hyrräys senkuin kiihtyis. Kiihtyis niin että Sun pimppis olis ihan märkä, etkä vois olla hivelemättä sitä sormilla.

        Olis hienoo olla mettässä Sun kanssa. Sua pissattais, ja kävisit kyykky pisulle. Kattelisin Sun pissaamista läheltä. Pissan jälkeen et nousekaan ylös vaan sanot että nuole NYT mun pimppi.

        Ja minä nuolen pimppiä altapäin kokonaan joka paikasta, imen Sun häpyhuulia ja klitorista. Levität jalkojasi enemmän painat mun päätä lujemmin Sun pillua päin ja käsket nuolla lisää ja takamuspuolikkaiden välistäkin.

        Mun kulli on kova kuin kanki, mun on pakko heittää housut pois. Tatti on ihan märkä sinipunanen. Käsket mun veteleen mulkun nahkat taakse ja hankaamaan paljasta tattia.

        Kysyn, että haluatko jo mulkun pilluusi, sanot että ei nyt mutta myöhemmin, haluat vain että Sun pillua nuollaan kauan ja näet kun runkkaan. Nuolen Sua ja runkkaan, kiihdyt yhä lisää, sanot että ruiski mulkun mälli sammalikkoon NYT kun Sullakin on tulossa taas.

        Kellahdamme sammalikkoon. Sinne meni mällit sammalikkoon ja ihana pillun maku suussa, ja kiimeisen pillun haju viiksissä.


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Uh, nyt haluaisin kirjottaa semmosia juttuja ja siten, että Sun hyrräys senkuin kiihtyis. Kiihtyis niin että Sun pimppis olis ihan märkä, etkä vois olla hivelemättä sitä sormilla.

        Olis hienoo olla mettässä Sun kanssa. Sua pissattais, ja kävisit kyykky pisulle. Kattelisin Sun pissaamista läheltä. Pissan jälkeen et nousekaan ylös vaan sanot että nuole NYT mun pimppi.

        Ja minä nuolen pimppiä altapäin kokonaan joka paikasta, imen Sun häpyhuulia ja klitorista. Levität jalkojasi enemmän painat mun päätä lujemmin Sun pillua päin ja käsket nuolla lisää ja takamuspuolikkaiden välistäkin.

        Mun kulli on kova kuin kanki, mun on pakko heittää housut pois. Tatti on ihan märkä sinipunanen. Käsket mun veteleen mulkun nahkat taakse ja hankaamaan paljasta tattia.

        Kysyn, että haluatko jo mulkun pilluusi, sanot että ei nyt mutta myöhemmin, haluat vain että Sun pillua nuollaan kauan ja näet kun runkkaan. Nuolen Sua ja runkkaan, kiihdyt yhä lisää, sanot että ruiski mulkun mälli sammalikkoon NYT kun Sullakin on tulossa taas.

        Kellahdamme sammalikkoon. Sinne meni mällit sammalikkoon ja ihana pillun maku suussa, ja kiimeisen pillun haju viiksissä.

        arvaa vain,saitko liukkaaksi ???

        nyt kun olisi ollutkin tilanne livenä,niin huhhuh.

        Ei naista saa noin kiusata!!!

        varmasti osaat tehdä suuseksillä hyvää ja tuntuu,että tykkäät tosissasi pimpasta! Upeeta!


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        arvaa vain,saitko liukkaaksi ???

        nyt kun olisi ollutkin tilanne livenä,niin huhhuh.

        Ei naista saa noin kiusata!!!

        varmasti osaat tehdä suuseksillä hyvää ja tuntuu,että tykkäät tosissasi pimpasta! Upeeta!

        Hui!

        Et kerro paljon, mutta arvaar että olit liukas. Ah, olisimpa ollu sen liukkaan paikan nuolemassa. Se maistuu silloin taivaalliselta. Ah, osaan vain kuvitella Sun märät pimpin huulet ja napukka suussani. Arvaapa Sä vedinkö mä terskan pään paljaaksi ja aatelin Sun kattovan kuin purskautan?

        Kyllä naisia saa, tai oikeestaan niitä pitää kiusata tällä tavoin. Haluasitko lukee, kuinka mä haluan naisen (naisten) kiusaavan mua?

        Joka tapauksessa oon ihan hulluna pimpin hyväilystä ja nuolennasta.


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Hui!

        Et kerro paljon, mutta arvaar että olit liukas. Ah, olisimpa ollu sen liukkaan paikan nuolemassa. Se maistuu silloin taivaalliselta. Ah, osaan vain kuvitella Sun märät pimpin huulet ja napukka suussani. Arvaapa Sä vedinkö mä terskan pään paljaaksi ja aatelin Sun kattovan kuin purskautan?

        Kyllä naisia saa, tai oikeestaan niitä pitää kiusata tällä tavoin. Haluasitko lukee, kuinka mä haluan naisen (naisten) kiusaavan mua?

        Joka tapauksessa oon ihan hulluna pimpin hyväilystä ja nuolennasta.

        naisen kiusaavan sua?

        Olisi kiva lukea,miten itse ja yleensä miehet toivovat naisen tekevän???

        Arvaan,että sulla tuli aika kuumat paikat,kub luit kirjoitusta,mutta minkäs sille voi,jos alkaa kiihottaa jo pelkkä tekstikin,Uuh...


      • fasdfasdfa
        lissilii kirjoitti:

        naisen kiusaavan sua?

        Olisi kiva lukea,miten itse ja yleensä miehet toivovat naisen tekevän???

        Arvaan,että sulla tuli aika kuumat paikat,kub luit kirjoitusta,mutta minkäs sille voi,jos alkaa kiihottaa jo pelkkä tekstikin,Uuh...

        ..toiselle sedälle. Käteenvetoa siellä =)


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        naisen kiusaavan sua?

        Olisi kiva lukea,miten itse ja yleensä miehet toivovat naisen tekevän???

        Arvaan,että sulla tuli aika kuumat paikat,kub luit kirjoitusta,mutta minkäs sille voi,jos alkaa kiihottaa jo pelkkä tekstikin,Uuh...

        Tuo "fasdfasdfa" on epäluuloinen, että miehetkö tässä keskustelee keskenään. En oikein usko että "lissilii" on mies ? Itte oon mies, enkä halua tähän juttuun miehiä. Mies ja nainen (naiset) on hyvä yhdistelmä. Oothan Sä "lissilii" nainen?


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Tuo "fasdfasdfa" on epäluuloinen, että miehetkö tässä keskustelee keskenään. En oikein usko että "lissilii" on mies ? Itte oon mies, enkä halua tähän juttuun miehiä. Mies ja nainen (naiset) on hyvä yhdistelmä. Oothan Sä "lissilii" nainen?

        olen nainen ja hyvin intohimoinen olenkin.
        Siksi kun luin kirjoituksia,tuli sellainen uuh elämys,mitä naisena voisin joskus kokeakin.

        Niinkuin ensi viestiin vastasin,todella on kysymys naisen näkökulmasta,miten mies haluaa antaa naiselle suuseksiä.

        Sedille on gaypalsta toisaalla,siellä voitte sedät keskenään kirjoittaa.

        Tässä onkin ollut hyvin mielenkiintoisia vastauksia ja kyllä olen todennut,rttä löytyy niitä miehiä,jotka todella osaavat kielihoidon.Eläköön!

        Naiset nauttikaa!!!


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        olen nainen ja hyvin intohimoinen olenkin.
        Siksi kun luin kirjoituksia,tuli sellainen uuh elämys,mitä naisena voisin joskus kokeakin.

        Niinkuin ensi viestiin vastasin,todella on kysymys naisen näkökulmasta,miten mies haluaa antaa naiselle suuseksiä.

        Sedille on gaypalsta toisaalla,siellä voitte sedät keskenään kirjoittaa.

        Tässä onkin ollut hyvin mielenkiintoisia vastauksia ja kyllä olen todennut,rttä löytyy niitä miehiä,jotka todella osaavat kielihoidon.Eläköön!

        Naiset nauttikaa!!!

        Lissilii,

        Juu antaa noitten epäillä mitä vaan. Mä tykkään kirjottaa intohimoiselle naiselle. En tiiä tuli mimmonen juttu tämän ”Suuseksi”-otsikon alle.

        Niin mehän tavattiin vasta kolmisen tuntia sitten siellä metsäreisussa. Asustelen siinä lähistöllä pienessä hotellissa. Tullaan mun kämpille, mä riisun itteni muitta mutkitta alasti ja meen suihkuun. Kun tulen suihkusta pyyhe päällä Sä istut toisella sängyllä, ja nappaat pyyhkeen pois. Hui, sanot Sä, miten sun pallit roikkuu noin alhaalla. No, aina ne roikkuu kuuman suihkun jälkeen, ja tuun Sun eteen ja heiluttelen munia sivuttain.

        Sanot että Säkin oot suihkun tarpeessa. Riisut itseäsi hitaasti, ensin T-paita ja tissiliivit, sitten se lyhyt hame. Sulla on enää valkoiset pikkuhousut jalassa. Tuut ihan mun eteen, napasi on 15 sentin päässä naamastani, vedät ensin pikkuhousut kireelle ylös, niin että ne painuu Sun pillun vakoon. Toisella kädellä ikään kuin pikku housuillasi pyyhit vielä pillua. Käännyt selin ja kumarrut ottamaan pikkuhousut pois. Ihana pyllistys ja näen vilauksen karvaisesta pillusta, ja heität sitten housut vastapäiselle sängylle ja sitten tissit ja peppu heiluen suihkuun.

        Istun siinä alasti sängyllä, Sun pikkuhousut vastapäisellä, ja Sä suihkussa. En voi olla ottamatta Sun pikkuhousuja, etsiä niistä se pillun paikka ja haistaa. Ah, mikä kiihottava haju, mun mulkku alkaa taas seistä, ja vasemmalla kädellä vetelen esinahkaa terskan yli. Suihkun ääni kuuluu vielä, mutta Sä kurkistat kylppärin ovelta, ja näet mitä teen. Otat suihkun pois päältä ja tuut alastoman ja märkänä huoneeseen.

        Jaa,a että sä täällä runkkailet mun housuilleni. Koitan peittää mulkun pyyhkeellä, mutta ei onnistu kun Sä otat sen pois. No, nousepa nyt seisomaan, ja anna itte mulkulles kyytiä kun mä katton. Siinä sitte alan vetää käteeni. Lujempaa, sanot Sä, roikkuvat pallit sen kuin lotkahtelee. Hui, lopeta, sanot, eikö ne pallit irtoo tommosessa kyydissa, ja sanot että haluat koittaa käsilläs munia.

        Asetat pikkuhoususi sängyn päälle ja sanot että meneppä polvilles lattialle, ja haista nyt noita housuja. Menen polvilleni, rinta sängyn reunalla ja haistan nyt sun pikkuhousujen pillunhajua Sun käskystä. Tunnen kuinka otat toisella kädellä takaapäin jalkojeni välistä roikkupalleista kiinni, tunnustelet tarkoin molemmat munat. Sanot, että ompas nää sun pallit aika pitkien johtojen varassa. Otat mulkusta juuresta kiinni kahdella sormella, etusormella ja peukalolla. Etenet mulkun vartta puristellen, ja pääset ihan tatin juureen. Vedät sormet tatin pään yli. Tää on ihan liukas, ja kova. Alat vääntää mulkkua taaksepäin, se luiskahtaa Sun otteesta, ja napsahtaa päin mahaani. Toistat tuota munan vääntöä ja luiskahdusta monta monta kertaa, ja sanot sun leveähelttianen tattis on niin märkä ettei se pysy otteessa.

        Lopetat, ja asetut polvilles vastapäisen sängyn reunalle, tissit sänkyyn ja peppu ihan pystyssä. Katoppa nyt mitä mulla täällä on, sanot mulle, ja levität oikean käden etu ja keskisormella pillua. Huh, minä polvillani lattialla, Sinä pylly pystyssä. Näen koko pillun komeuden, kampaan sormin vitunkarvat sivulle. Vittu on ihan märkä ja liukas, ja nuolaisen sen kaikki kiimaiset mehut napukasta pyllynreikään. Levitän edelleen ja otan vuorotellen pikkuhuulet huulieni väliin ja imen niitä. Kun imen napukkaa, nenäni painuu pilluusi. Otat pyllyn puolikkaistasi kiinni ja levität niitä, Tunnen että Sinusta tuntuu hyvälle kun työnnän kieleni niin syvälle kuin saan.

        Kuulet pienen napseen, kysyt, että runkkaanko samalla, sanon että joo. Kellahdat ensin kyljellesi, ja sitten asetat tyynyn selkäsi alle ja nojaat seinään, ja nostat levällään olevat jalkasi sängyn reunalle. Nyt pillu on ihan avoin mutta tosiin päin kuin äsken. Levitän pillun huulia, ja pistän kieleni syvälle samalla kun huulilla otan Sun koko nipukan seudun suuhuni, nuolen ja imen. Näen että silmäsi ovat kiinni. Sanon, että avaa silmäsi ja katso mua silmiin, kun Susta tuntuu oikeen hyvälle. Jatketaan, otat korvistani kiinni ja avaat silmäsi. Otat mun niskasta kiinni ja painat naamaani päin Sun pillua. Nuole, nuole, nuole, senkin runkkari, sanot. Näen jotain silmissäsi, jonkin vilauksen tai jotain, mutta katseesi muuttuu levollisemmaksi. Tiedän että olet saanut. Nuolen vielä, mutta nyt ihan hellästi ja ihan joka paikasta

        Käännyt sänkyyn pitkittäin kyljelleen, ja tulen viereesi, painan kovassa seisokissa oleva mulkkuni päin Sun navan seutua. Kysyn, että onko pillu nyt mulkun tarpeessa, pyörität päätäsi, ja sanot että seuraavalla kerralla. Samalla otat kivekset toiseen käteen ja mulkun toiseen. Puristelet kiveksiä ja runkkaat munaa välillä pelkää paljasta terskaa välillä koko mulkun pituudelta. Sanot mulle, että avaa silmäsi ja katso mua silmiin kun susta tuntuu, että spermat tulee. Nouset istuallesi ja annat mulkulle ja palleille kyytiä, apua Sä osaat sen homman. Avaan silmäni, Sinä tulet lähemmäs ja kohdistat katseeni suoraan silmiini. Tunnet kuinka takapuoleni jännittyy, mulkku tuleen hurjan kovaksi, apua, ja tunnet kuin sperma purskahtaa vatsalleni ja lentää kaulaan asti. En tiiä mitä näit katsoessas mua silmiin?

        Menin varmaan tajuttomaksi, tai nukahdin hetkeksi. Näen Sun varpaat ihan silmieni edessä. Kysyn ootko hereillä. Juu, sanot, nukahdettiin molemmat. Otan Sun ukkovarpaasta kiinni, sitten muista varpaista yksitellen. Sormeni hyväilevät varpaittesi välejä. Pikkuvarpaistasi pidän oikein hyvän huolen. Ollaan kyljellään minä Sinun takanasi pää Sinun jalkoihisi päin. Siirryn sormineni Sun nilkkoihin ja pohkeisiin. En hiero, kuljetan vain sormiani Sun iholla. Nostat ylemmän jalkasi siten että reitesi tulevat levälleen. Siirryn tunnustelemaan Sun reisiä molemmin käsin.

        Mun pää on sun takana selkäpuolella levällään olevien reisiesi välissä. Nyt taas näen koko pillun, ja näen kun itse katsot kiinnostuneena. Karvat ovat liimautuneet, ja pillu näyttää levolliselta. Nyt molemmin käsin hellästi levitän sen taas, ja nuolen kevyesti joka paikasta, ja katseemme kohtaavat, hymyilet. Kysyt että miltä siellä näyttää, mä sanon että näen elämäni parhaan maiseman. Kerrassaan upea. Sanot, että seuraavalla kerralla saat katsoa ja nuolla karvatonta ja karvattomalla mulkullas itse nussimaasi vittua. Huh.


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Lissilii,

        Juu antaa noitten epäillä mitä vaan. Mä tykkään kirjottaa intohimoiselle naiselle. En tiiä tuli mimmonen juttu tämän ”Suuseksi”-otsikon alle.

        Niin mehän tavattiin vasta kolmisen tuntia sitten siellä metsäreisussa. Asustelen siinä lähistöllä pienessä hotellissa. Tullaan mun kämpille, mä riisun itteni muitta mutkitta alasti ja meen suihkuun. Kun tulen suihkusta pyyhe päällä Sä istut toisella sängyllä, ja nappaat pyyhkeen pois. Hui, sanot Sä, miten sun pallit roikkuu noin alhaalla. No, aina ne roikkuu kuuman suihkun jälkeen, ja tuun Sun eteen ja heiluttelen munia sivuttain.

        Sanot että Säkin oot suihkun tarpeessa. Riisut itseäsi hitaasti, ensin T-paita ja tissiliivit, sitten se lyhyt hame. Sulla on enää valkoiset pikkuhousut jalassa. Tuut ihan mun eteen, napasi on 15 sentin päässä naamastani, vedät ensin pikkuhousut kireelle ylös, niin että ne painuu Sun pillun vakoon. Toisella kädellä ikään kuin pikku housuillasi pyyhit vielä pillua. Käännyt selin ja kumarrut ottamaan pikkuhousut pois. Ihana pyllistys ja näen vilauksen karvaisesta pillusta, ja heität sitten housut vastapäiselle sängylle ja sitten tissit ja peppu heiluen suihkuun.

        Istun siinä alasti sängyllä, Sun pikkuhousut vastapäisellä, ja Sä suihkussa. En voi olla ottamatta Sun pikkuhousuja, etsiä niistä se pillun paikka ja haistaa. Ah, mikä kiihottava haju, mun mulkku alkaa taas seistä, ja vasemmalla kädellä vetelen esinahkaa terskan yli. Suihkun ääni kuuluu vielä, mutta Sä kurkistat kylppärin ovelta, ja näet mitä teen. Otat suihkun pois päältä ja tuut alastoman ja märkänä huoneeseen.

        Jaa,a että sä täällä runkkailet mun housuilleni. Koitan peittää mulkun pyyhkeellä, mutta ei onnistu kun Sä otat sen pois. No, nousepa nyt seisomaan, ja anna itte mulkulles kyytiä kun mä katton. Siinä sitte alan vetää käteeni. Lujempaa, sanot Sä, roikkuvat pallit sen kuin lotkahtelee. Hui, lopeta, sanot, eikö ne pallit irtoo tommosessa kyydissa, ja sanot että haluat koittaa käsilläs munia.

        Asetat pikkuhoususi sängyn päälle ja sanot että meneppä polvilles lattialle, ja haista nyt noita housuja. Menen polvilleni, rinta sängyn reunalla ja haistan nyt sun pikkuhousujen pillunhajua Sun käskystä. Tunnen kuinka otat toisella kädellä takaapäin jalkojeni välistä roikkupalleista kiinni, tunnustelet tarkoin molemmat munat. Sanot, että ompas nää sun pallit aika pitkien johtojen varassa. Otat mulkusta juuresta kiinni kahdella sormella, etusormella ja peukalolla. Etenet mulkun vartta puristellen, ja pääset ihan tatin juureen. Vedät sormet tatin pään yli. Tää on ihan liukas, ja kova. Alat vääntää mulkkua taaksepäin, se luiskahtaa Sun otteesta, ja napsahtaa päin mahaani. Toistat tuota munan vääntöä ja luiskahdusta monta monta kertaa, ja sanot sun leveähelttianen tattis on niin märkä ettei se pysy otteessa.

        Lopetat, ja asetut polvilles vastapäisen sängyn reunalle, tissit sänkyyn ja peppu ihan pystyssä. Katoppa nyt mitä mulla täällä on, sanot mulle, ja levität oikean käden etu ja keskisormella pillua. Huh, minä polvillani lattialla, Sinä pylly pystyssä. Näen koko pillun komeuden, kampaan sormin vitunkarvat sivulle. Vittu on ihan märkä ja liukas, ja nuolaisen sen kaikki kiimaiset mehut napukasta pyllynreikään. Levitän edelleen ja otan vuorotellen pikkuhuulet huulieni väliin ja imen niitä. Kun imen napukkaa, nenäni painuu pilluusi. Otat pyllyn puolikkaistasi kiinni ja levität niitä, Tunnen että Sinusta tuntuu hyvälle kun työnnän kieleni niin syvälle kuin saan.

        Kuulet pienen napseen, kysyt, että runkkaanko samalla, sanon että joo. Kellahdat ensin kyljellesi, ja sitten asetat tyynyn selkäsi alle ja nojaat seinään, ja nostat levällään olevat jalkasi sängyn reunalle. Nyt pillu on ihan avoin mutta tosiin päin kuin äsken. Levitän pillun huulia, ja pistän kieleni syvälle samalla kun huulilla otan Sun koko nipukan seudun suuhuni, nuolen ja imen. Näen että silmäsi ovat kiinni. Sanon, että avaa silmäsi ja katso mua silmiin, kun Susta tuntuu oikeen hyvälle. Jatketaan, otat korvistani kiinni ja avaat silmäsi. Otat mun niskasta kiinni ja painat naamaani päin Sun pillua. Nuole, nuole, nuole, senkin runkkari, sanot. Näen jotain silmissäsi, jonkin vilauksen tai jotain, mutta katseesi muuttuu levollisemmaksi. Tiedän että olet saanut. Nuolen vielä, mutta nyt ihan hellästi ja ihan joka paikasta

        Käännyt sänkyyn pitkittäin kyljelleen, ja tulen viereesi, painan kovassa seisokissa oleva mulkkuni päin Sun navan seutua. Kysyn, että onko pillu nyt mulkun tarpeessa, pyörität päätäsi, ja sanot että seuraavalla kerralla. Samalla otat kivekset toiseen käteen ja mulkun toiseen. Puristelet kiveksiä ja runkkaat munaa välillä pelkää paljasta terskaa välillä koko mulkun pituudelta. Sanot mulle, että avaa silmäsi ja katso mua silmiin kun susta tuntuu, että spermat tulee. Nouset istuallesi ja annat mulkulle ja palleille kyytiä, apua Sä osaat sen homman. Avaan silmäni, Sinä tulet lähemmäs ja kohdistat katseeni suoraan silmiini. Tunnet kuinka takapuoleni jännittyy, mulkku tuleen hurjan kovaksi, apua, ja tunnet kuin sperma purskahtaa vatsalleni ja lentää kaulaan asti. En tiiä mitä näit katsoessas mua silmiin?

        Menin varmaan tajuttomaksi, tai nukahdin hetkeksi. Näen Sun varpaat ihan silmieni edessä. Kysyn ootko hereillä. Juu, sanot, nukahdettiin molemmat. Otan Sun ukkovarpaasta kiinni, sitten muista varpaista yksitellen. Sormeni hyväilevät varpaittesi välejä. Pikkuvarpaistasi pidän oikein hyvän huolen. Ollaan kyljellään minä Sinun takanasi pää Sinun jalkoihisi päin. Siirryn sormineni Sun nilkkoihin ja pohkeisiin. En hiero, kuljetan vain sormiani Sun iholla. Nostat ylemmän jalkasi siten että reitesi tulevat levälleen. Siirryn tunnustelemaan Sun reisiä molemmin käsin.

        Mun pää on sun takana selkäpuolella levällään olevien reisiesi välissä. Nyt taas näen koko pillun, ja näen kun itse katsot kiinnostuneena. Karvat ovat liimautuneet, ja pillu näyttää levolliselta. Nyt molemmin käsin hellästi levitän sen taas, ja nuolen kevyesti joka paikasta, ja katseemme kohtaavat, hymyilet. Kysyt että miltä siellä näyttää, mä sanon että näen elämäni parhaan maiseman. Kerrassaan upea. Sanot, että seuraavalla kerralla saat katsoa ja nuolla karvatonta ja karvattomalla mulkullas itse nussimaasi vittua. Huh.

        rakastan roikkuvia palleja,niitä on niin upeeta pyöritellä käsillä ja kielellä nuuhkaista.
        Olipa tekstiä,arvaat vain,miten pimppani kostui,kun luin sinun tekstiäsi.
        Pitäisi kai tehdä itselle pienet orkut,kun niin kirjoituksesi pisti kiiman pyörimään pimpassa.

        Kirjoita lisää ihania tuntemuksiasi,mitä haluat tehdä naiselle??? Uuh!


    • Miesihminen

      nuolen naisen jokaisella seksi-kerralla, en varmasti muuten itsekkään kiihottuisi riittävästi, meikäläinen kun pitää naisen nuolemista parhaana asiana koko seksissä.
      Joskus tulee nuoltua myös varpaat, mutta pillun&peppureijän nuolen aina ja teen sen himolla!
      Lempiasento minulla on 69 siten että nainen korkeintaan hieman kädellä runkkaa minua samalla kun minä nautiskelen nuoleskellen.
      Saadusta palautteesta päätellen jokainen nuolemani nainen on siitä nauttinut ja halunnut sitä aina uudelleen.

    • Tarja KK

      tosi herkulliselta ja kun itsekin tunnen sen tuoksun,tulen tosi kiimaiseksi ja arvaan,että mieskin saa aivan extra värinöitä siitä mausta ja tuoksusta,kun tuo kielensä ja nenänsä liki.

      • fafadsfa

        ...miehesi tykkää kalasta, halosen lohta..hahaa


    • lissilii

      meille naisille se kielihoito,ei sille mitään voi.
      tahtoo aina vaan lisää ja lisää,mutta jotkut miehet ei jaksa antaa,kuin sen yhden kerran vaan ja sitten pukille.

      Joten,lisää miehet nautintoa naiselle,saatte itsekin myös takuulla takaisin samaa.

      • Kaikin keinoin

        Luitko ton viestin 16.02?


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Luitko ton viestin 16.02?

        arvaa vain,tuliko tosi kiimainen olo!

        Rakastan pitkiä,riippuvia pusseja,niitä on ihana pidellä kädessä ja suussa.

        Kirjoituksesi aiheutti jälleen kerran pimpassa ihanaa kihelmöintiä,kunpa vain saisikin tuntea nyt kielen ja huulet siellä,uuh!

        Nyt on kyllä sellainen olo,että silmät kiinni ja ajatukset johonkin ihanaan kieleen,joka tekisi tosi hyvää mulle!

        Lisää tuollaista tekstiä!!!


      • Kaikin keinon
        lissilii kirjoitti:

        arvaa vain,tuliko tosi kiimainen olo!

        Rakastan pitkiä,riippuvia pusseja,niitä on ihana pidellä kädessä ja suussa.

        Kirjoituksesi aiheutti jälleen kerran pimpassa ihanaa kihelmöintiä,kunpa vain saisikin tuntea nyt kielen ja huulet siellä,uuh!

        Nyt on kyllä sellainen olo,että silmät kiinni ja ajatukset johonkin ihanaan kieleen,joka tekisi tosi hyvää mulle!

        Lisää tuollaista tekstiä!!!

        Voisiko tämä olla jotenkin avuksi? Toivottavasti ei haitaksi kumminkaan.

        Tee viipymättä se orkku itselles, äläkä tee mitään pieniä, tee oikeen isot orkut, ja annat itsesi nauttia mitään häpeämättä. Ajattele just niin kauniita tai irstaita ajatuksia kuin itse haluat, älä kahlitse itseäsi millään säännöllä ikävällä muistolla tai kokemuksella. Sulla ei taida olla nyt siinä semmosia apuvoimia lähistöllä, joilla olis ne enemmän tai vähemmän roikkuvat pallit? Mutta kait se tilapäisesti naisellekin auttaa omin käsinkin?, me miehet taidetaan olla useammin onnelassa omin käsin, eikä se kullin tehoo pudota, päinvastoin pitää vehkeet toimintakunnossa.

        Tuskinpa osaan tässä asiassa Sua neuvoo, mutta haluaisinpa koittaa, tai se on oikeestaan ehkä toive mitä haluaisin nähdä naisen tekevän ittelleen? Aatteleppa, että riisut ittees hiljakseen ilkiastomaksi ja peilin edessä, peilin joka alkaa lähes lattia tasosta. Kun tissit on paljaat koita ja puristele niitä, ja kun Sulla enää pikkuhousut jalassa, vedäpä ne tiukasti pillun vakoon, ja vähän hankaat pillua ylös alas niillä housuilla.

        Kun olet ilkialasti, ota semmonen matala palli. Istu siihen pallille peilin eteen selällä nojaten takaviistoon seinään, levitä jalkasi niin että näet koko mehevän pillun ja pyllyreiän peilistä. Vedä oikealla kädellä poikittain pillun huulien yli monta kertaa ensin hitaasti sitten kovemmin, ja tunnet kuinka se on märkä ja liukas. Kampaa sitten molemmin käsin pillunkarvat sivuille, niin että pikkuhuulet ja ”napukka” on hyvin esillä.

        Ota sitten vuoronperään vasemmalla käden peukalolla ja etusormella ne kauttaaltaan tummat pikkuhuulet käsittelyyn ihan niin kuin ne olisivat haluamasi miehen huulet. Venytä niitä huulia, ja oikealla etusormella koitat isojen ja pikkuhuulien välit aivan alhaalta ihan ylös asti. Tee sormillasi juuri mitä haluaisit miehen tekevän kielellä, huulilla ja nenällä.

        Huomaat että pillusi on aina vaan märempi ja liukkaampi. Ota sormella hiukan sitä mehevää pillun liukastetta, ja haista sitä. Se tuoksu on todella hyvä, ja siksi miehen tekee mieli nuolla ja imeä pillua vaikka kuinka kauan. Vedä sormella hitaasti pyllynreiästä saakka ihan ylös ”napukkaan” asti, ja monta kertaa kiihtyvällä vauhdilla. Huomaat, että pillun reikä on ihan auki ja isollaan (odottaa munaa). Miehen mielestä se on hieno näky. Sinne mahtuu monta sormea samaan aikaan. Koita kuinka monta mahtuu? Ota ulkokautta molemmilla käsilläsi pyllynpuolikkaista kiinni, levitä niitä ja näe koko komeus peilistä

        Pistäpä oikean käden etu ja keskisormi pilluun, ja paina peukalolla ”napukkaa” ja hankaa sillä vauhdilla kuin hyvälle tuntuu. Koita vasemman käden sormilla pillun huulia reiden takaa, ja pyllyn reikää, ja välilihaa, ja ..ja.. ja.. Ajattele, että haluamasi mies katsoisi Sun toimia antaisi Sun nauttia ihan loppuun asti. Voisit käskeä / pyytää häntä tekemään mulkulleen juuri niitä asioita kun oma mielikuvituksesi haluaa.

        Anna itsesi laueta kaikissa fantasioiden pauloissa, olivatpa ne ajatellut omat fantasiat (tai ehkäpä peiliin liimatun alastoman miehen kuva, jossa mulkku uljaana seisoo ja pallit ohkaisten johtojen varassa roikkuu) Kun se on ohi, katso itseäsi peilistä, olet hiukan hikinen, katso pilluasi ja tissejäsi. Ole ylpeä tietäen että olet tehnyt juuri sitä mikä on Sinulle luvallista, ja minkä lopputuloksen olet ansainnut, orgasmin. Hyvän mielen ja rauhallisen olon (siihen asti kun kiima taas yllättää, uudelleen tänään, huomenna tai viimeistään ylihuomenna).

        Kunpa tuon olisin livenä näkemässä!!


      • nana0
        Kaikin keinon kirjoitti:

        Voisiko tämä olla jotenkin avuksi? Toivottavasti ei haitaksi kumminkaan.

        Tee viipymättä se orkku itselles, äläkä tee mitään pieniä, tee oikeen isot orkut, ja annat itsesi nauttia mitään häpeämättä. Ajattele just niin kauniita tai irstaita ajatuksia kuin itse haluat, älä kahlitse itseäsi millään säännöllä ikävällä muistolla tai kokemuksella. Sulla ei taida olla nyt siinä semmosia apuvoimia lähistöllä, joilla olis ne enemmän tai vähemmän roikkuvat pallit? Mutta kait se tilapäisesti naisellekin auttaa omin käsinkin?, me miehet taidetaan olla useammin onnelassa omin käsin, eikä se kullin tehoo pudota, päinvastoin pitää vehkeet toimintakunnossa.

        Tuskinpa osaan tässä asiassa Sua neuvoo, mutta haluaisinpa koittaa, tai se on oikeestaan ehkä toive mitä haluaisin nähdä naisen tekevän ittelleen? Aatteleppa, että riisut ittees hiljakseen ilkiastomaksi ja peilin edessä, peilin joka alkaa lähes lattia tasosta. Kun tissit on paljaat koita ja puristele niitä, ja kun Sulla enää pikkuhousut jalassa, vedäpä ne tiukasti pillun vakoon, ja vähän hankaat pillua ylös alas niillä housuilla.

        Kun olet ilkialasti, ota semmonen matala palli. Istu siihen pallille peilin eteen selällä nojaten takaviistoon seinään, levitä jalkasi niin että näet koko mehevän pillun ja pyllyreiän peilistä. Vedä oikealla kädellä poikittain pillun huulien yli monta kertaa ensin hitaasti sitten kovemmin, ja tunnet kuinka se on märkä ja liukas. Kampaa sitten molemmin käsin pillunkarvat sivuille, niin että pikkuhuulet ja ”napukka” on hyvin esillä.

        Ota sitten vuoronperään vasemmalla käden peukalolla ja etusormella ne kauttaaltaan tummat pikkuhuulet käsittelyyn ihan niin kuin ne olisivat haluamasi miehen huulet. Venytä niitä huulia, ja oikealla etusormella koitat isojen ja pikkuhuulien välit aivan alhaalta ihan ylös asti. Tee sormillasi juuri mitä haluaisit miehen tekevän kielellä, huulilla ja nenällä.

        Huomaat että pillusi on aina vaan märempi ja liukkaampi. Ota sormella hiukan sitä mehevää pillun liukastetta, ja haista sitä. Se tuoksu on todella hyvä, ja siksi miehen tekee mieli nuolla ja imeä pillua vaikka kuinka kauan. Vedä sormella hitaasti pyllynreiästä saakka ihan ylös ”napukkaan” asti, ja monta kertaa kiihtyvällä vauhdilla. Huomaat, että pillun reikä on ihan auki ja isollaan (odottaa munaa). Miehen mielestä se on hieno näky. Sinne mahtuu monta sormea samaan aikaan. Koita kuinka monta mahtuu? Ota ulkokautta molemmilla käsilläsi pyllynpuolikkaista kiinni, levitä niitä ja näe koko komeus peilistä

        Pistäpä oikean käden etu ja keskisormi pilluun, ja paina peukalolla ”napukkaa” ja hankaa sillä vauhdilla kuin hyvälle tuntuu. Koita vasemman käden sormilla pillun huulia reiden takaa, ja pyllyn reikää, ja välilihaa, ja ..ja.. ja.. Ajattele, että haluamasi mies katsoisi Sun toimia antaisi Sun nauttia ihan loppuun asti. Voisit käskeä / pyytää häntä tekemään mulkulleen juuri niitä asioita kun oma mielikuvituksesi haluaa.

        Anna itsesi laueta kaikissa fantasioiden pauloissa, olivatpa ne ajatellut omat fantasiat (tai ehkäpä peiliin liimatun alastoman miehen kuva, jossa mulkku uljaana seisoo ja pallit ohkaisten johtojen varassa roikkuu) Kun se on ohi, katso itseäsi peilistä, olet hiukan hikinen, katso pilluasi ja tissejäsi. Ole ylpeä tietäen että olet tehnyt juuri sitä mikä on Sinulle luvallista, ja minkä lopputuloksen olet ansainnut, orgasmin. Hyvän mielen ja rauhallisen olon (siihen asti kun kiima taas yllättää, uudelleen tänään, huomenna tai viimeistään ylihuomenna).

        Kunpa tuon olisin livenä näkemässä!!

        Sivusta seuranneena, kylläpä kirjoitat ihania juttuja, ihanalla tavalla. Olipa mukava lukea pari iltasatua. Nyt voinkin sitten mennä peiton alle niitä miettimään...


      • lissilii
        Kaikin keinon kirjoitti:

        Voisiko tämä olla jotenkin avuksi? Toivottavasti ei haitaksi kumminkaan.

        Tee viipymättä se orkku itselles, äläkä tee mitään pieniä, tee oikeen isot orkut, ja annat itsesi nauttia mitään häpeämättä. Ajattele just niin kauniita tai irstaita ajatuksia kuin itse haluat, älä kahlitse itseäsi millään säännöllä ikävällä muistolla tai kokemuksella. Sulla ei taida olla nyt siinä semmosia apuvoimia lähistöllä, joilla olis ne enemmän tai vähemmän roikkuvat pallit? Mutta kait se tilapäisesti naisellekin auttaa omin käsinkin?, me miehet taidetaan olla useammin onnelassa omin käsin, eikä se kullin tehoo pudota, päinvastoin pitää vehkeet toimintakunnossa.

        Tuskinpa osaan tässä asiassa Sua neuvoo, mutta haluaisinpa koittaa, tai se on oikeestaan ehkä toive mitä haluaisin nähdä naisen tekevän ittelleen? Aatteleppa, että riisut ittees hiljakseen ilkiastomaksi ja peilin edessä, peilin joka alkaa lähes lattia tasosta. Kun tissit on paljaat koita ja puristele niitä, ja kun Sulla enää pikkuhousut jalassa, vedäpä ne tiukasti pillun vakoon, ja vähän hankaat pillua ylös alas niillä housuilla.

        Kun olet ilkialasti, ota semmonen matala palli. Istu siihen pallille peilin eteen selällä nojaten takaviistoon seinään, levitä jalkasi niin että näet koko mehevän pillun ja pyllyreiän peilistä. Vedä oikealla kädellä poikittain pillun huulien yli monta kertaa ensin hitaasti sitten kovemmin, ja tunnet kuinka se on märkä ja liukas. Kampaa sitten molemmin käsin pillunkarvat sivuille, niin että pikkuhuulet ja ”napukka” on hyvin esillä.

        Ota sitten vuoronperään vasemmalla käden peukalolla ja etusormella ne kauttaaltaan tummat pikkuhuulet käsittelyyn ihan niin kuin ne olisivat haluamasi miehen huulet. Venytä niitä huulia, ja oikealla etusormella koitat isojen ja pikkuhuulien välit aivan alhaalta ihan ylös asti. Tee sormillasi juuri mitä haluaisit miehen tekevän kielellä, huulilla ja nenällä.

        Huomaat että pillusi on aina vaan märempi ja liukkaampi. Ota sormella hiukan sitä mehevää pillun liukastetta, ja haista sitä. Se tuoksu on todella hyvä, ja siksi miehen tekee mieli nuolla ja imeä pillua vaikka kuinka kauan. Vedä sormella hitaasti pyllynreiästä saakka ihan ylös ”napukkaan” asti, ja monta kertaa kiihtyvällä vauhdilla. Huomaat, että pillun reikä on ihan auki ja isollaan (odottaa munaa). Miehen mielestä se on hieno näky. Sinne mahtuu monta sormea samaan aikaan. Koita kuinka monta mahtuu? Ota ulkokautta molemmilla käsilläsi pyllynpuolikkaista kiinni, levitä niitä ja näe koko komeus peilistä

        Pistäpä oikean käden etu ja keskisormi pilluun, ja paina peukalolla ”napukkaa” ja hankaa sillä vauhdilla kuin hyvälle tuntuu. Koita vasemman käden sormilla pillun huulia reiden takaa, ja pyllyn reikää, ja välilihaa, ja ..ja.. ja.. Ajattele, että haluamasi mies katsoisi Sun toimia antaisi Sun nauttia ihan loppuun asti. Voisit käskeä / pyytää häntä tekemään mulkulleen juuri niitä asioita kun oma mielikuvituksesi haluaa.

        Anna itsesi laueta kaikissa fantasioiden pauloissa, olivatpa ne ajatellut omat fantasiat (tai ehkäpä peiliin liimatun alastoman miehen kuva, jossa mulkku uljaana seisoo ja pallit ohkaisten johtojen varassa roikkuu) Kun se on ohi, katso itseäsi peilistä, olet hiukan hikinen, katso pilluasi ja tissejäsi. Ole ylpeä tietäen että olet tehnyt juuri sitä mikä on Sinulle luvallista, ja minkä lopputuloksen olet ansainnut, orgasmin. Hyvän mielen ja rauhallisen olon (siihen asti kun kiima taas yllättää, uudelleen tänään, huomenna tai viimeistään ylihuomenna).

        Kunpa tuon olisin livenä näkemässä!!

        tuo äskeinen viesti.Oijoi,miten on taas kiimainen olo.

        Minkähänlaista se olisikin livenä?

        Olet saanut teksteilläsi näköjään monet muutkin naiset innostumaan,eikä syyttä,sinun tekstejäsi on aivan ihana lukea!

        Mikään ei ole ihanampaa,kuin miehen roikkuvat pallit,jo pelkkä niiden katselukin saa pimpan hyrräämään,saati jos niitä saisi käsillä ja huulilla,kielellä kosketella.

        Jatka vain tuota ihana kirjoittelua,uskon,että monet naiset täälläkin odottavat tekstejäsi.

        Onnellinen on se nainen,joka pääsee sinun kielihoitoon ja hyväiltäväksi!


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        tuo äskeinen viesti.Oijoi,miten on taas kiimainen olo.

        Minkähänlaista se olisikin livenä?

        Olet saanut teksteilläsi näköjään monet muutkin naiset innostumaan,eikä syyttä,sinun tekstejäsi on aivan ihana lukea!

        Mikään ei ole ihanampaa,kuin miehen roikkuvat pallit,jo pelkkä niiden katselukin saa pimpan hyrräämään,saati jos niitä saisi käsillä ja huulilla,kielellä kosketella.

        Jatka vain tuota ihana kirjoittelua,uskon,että monet naiset täälläkin odottavat tekstejäsi.

        Onnellinen on se nainen,joka pääsee sinun kielihoitoon ja hyväiltäväksi!

        Hienon aiheen oot merjamarja keksiny. Mun mielikuvitus laukkaa valtoimenaan, eikä meinaa loppua tulla. Kohdistan tätä tarinaa tuonne lissiliin suuntaan. Tämmösen tarinan mun mielikuvitus teetti eilen illalla. En tunnusta mitä tein sen aikana, en tunnusta, en tunnusta, arvatkaa itte.

        Karvaton,

        Tavattiin siinä Sokokselle tässä Tampereella. Kyselit kuulumisia, suorasanaisena naisena kysyit vielä että olenko runkannu ittekseni sitten viime näkemän. Uh, en tiiä mitä sanoo? Sano nyt, tiukkaat. No miksi, kysyn? Kerrot että olit toissa iltana tehny itteles sillai sormilla peilin edessä, oikeella kädellä napukasta hangaten ja vasemmalla kädellä reiden takaa pillun huulia hyväillen. Huh, juuri niin kun olin aatellu! Sanon sitten lopulta, että tein mäkin saman ja vasemmalla kädellä reiden takaa mulkkua runkaten, ei ollu kuvia aattelimpa vaan omiani.

        Satuttiin siinä paikkaan jossa myydään tukanleikkuukoneita ja partakoneita. Osoitit yhtä ladattavaa tukanleikkuukonetta, ja sanot, että ostapa tuo ja mennään sun asunnolle. Mulla on se hotellihuone tässä lähistöllä. Kylppärissä kaksi semmoista sentin paksuista pehmeetä solukumimattoo ja puolentoista metrinen penkki. Tykkäät että pitää sitä leikkuukonetta koittaa. Otan sen paketista, töpseli seinään, toimii.

        Kysymys on että kumpi ajellaan karvattomaksi ensin, Sinä vai minä: Heitämme siitä kruunaa ja klaavaa. Kruuna tuli, eli minut ajellaan ekaks. Levität ison pyyhkeen sängyn reunalle, ja sanot, että nyt housut pois ja hoitoon. Menen Sun selkäsi taakse ja riisun Sua hitaasti, ja koskettelen takaapäin paljasta ihoasi, olkapäiltä, tisseistä , navasta, mahasta, ja pikkuhousuja riisuessani käteni jostain syystä viivähtää ihan alavatsassa ennen kuin tunnustelen reisiä. Lopuksi annan Sun pepun puolikkaille pusut.

        Kun oot ilkialasti, menet mun selän taakse ja riisut mua hiiskatin hitaasti. Sun kädet koskettelee ja tissit hipaisee mun selkää vähän väliä. Kun olet saanut mut ihan alastomaksi, ohjaat mut sängyn reunalla olevan pyyhkeen päälle, jalat lattialle ja selälleen. Käyt itse lattialle polvillesi mun jalkojen väliin ja sanot, että levitä nyt jalkas ihan levälleen, että mä pääsen noihin roikkuviin muniin kiinni.

        Sinä otat leikkuukoneen oikeaan käteen, otat roikkupalleista vasemmalla kiinni, ja sanot että pidä tuo mulkku nyt pehmeänä, on parempi ajaa. Kun ne karvat on ajeltu, kysyt, miks toi tonen palli on paljon isompi. No kun, sanon, no kun, se isompi on pääpalli ja pienempi on apupalli, kait? Vedät pallit ylös niin että pääset ajelemaan karvat pois takaliston puolelta. Siitäkös se mulkku innostui. Sanot että pistä se nyt makuulle, tai annan tatille luunapin. Siitäkös se vielä enempi innostui, ja tatti sai luunapin. Sen jälkeen nouset ylös tulet hajareisin mun naaman päälle. Työnnät jäykkää mulkkua taaksepäin vasemmalla kädellä, taas se lipsahtaa muutaman kerran, ja alat ajaa yläkarvoja. Joudut vääntämään kovaa mulkkua paljon oikealle ja vasemmalle että saat juuren karvat ajeltua.

        Käteni ovat vapaat ja pepun puolikkaita levittämällä levitän myös pillua. Painat pilluasi vielä lähemmäksi, ja nyt nuolen Sun karvaisen pillun muutamalla pitkällä hitaalla nuolaisulla napukasta pyllyyn reikään. Sillä matkalla kieli käy syvällä Sun pillun vaossa. Se on ihan märkä, ja saan kaiken suuhuni. Pyydät, että pure hiljaa sitä Sun pillun napukkaa. Teen sen, ja huomaan, että siitä karvojen ajosta ei tahdo enää tulla mitään. Lopulta olen kuitenkin posliinipalli ja posliini mulkku. Tunnustelet kilkuttimiani joka paikasta että karvat on poissa vaikka pieni sänki on jäänyt.

        Nouset nyt ylös koska on vuoron vaihto. Sä käyt siihen sängyn reunalle istumaan pyyhkeelle jalat levällään lattialla. Minusta tuntuu mukavalle olla ihan karvaton, koitan pallejani ja mulkkua. Sä katot, ja kysyt, joko sä taas alat runkkaamaan. Mä sanon, että ei, mutta kun ja kun pitää vaan tunnustella uutta olomuotoo. Painan Sut tisseistä selällesi, nostan Sun jalat pystyyn kohti kattoa. Pidät jalkojasi pystyssä ja levällään. Otan leikkuukoneen, vasemmalla kädellä vedän Sun oikean pyllyn puolikkaan levälleen ja varovasti ajelen Sulta karvat pyllyn reiän ja pillun väliltä.

        Sitten seuraa se tarkka vaihe kun ajellaan ne karvat pillun sivuilta ja erikoisesti huulilta. Olen tarkkana etten vaan möhli. Hienosti meni. Se ylempi karvoitus on helppo homma, ja nyt on edessäni paljaaksi ajeltu pillu. Että se on hieno peli. Kysyt, voisitko sä sitä nyt nuolla. Sanon, että ei kun siinä on niin paljon irtokarvoja, mutta pestään se niin sitten KYLLÄ.

        Mennään kylppäriin, nostetaan se penkki keskelle, ja sen päälle se toinen solumuovimatto. Laitetaan se solumuovimatto penkin päähän lattialle, se on aika pehmee polville. Sä käyt makuulle mahalles siihen penkille, jalkaterät menee vähän yli, kädet roikkuu penkin reunan yli. Suihkutan Sun pään, selän, pyllyn ja jalat. Pesen Sun hiukset shamppoolla, ja sitten selän, takapuolen, takareidet, pohkeet ja varpaat. Kun oon Sut pessyt, hieron Sua joka paikasta sillai kun mulle on sanottu, että vedot sydämen suuntaan. Pistän sen suihkuhanan päästä se hierontatoiminnan päälle. Suihkuhieron Sua ja hieron sormin, ja tunnen että Sä tykkäät mun sormista.

        Nyt on etupuolen vuoro, ja käännyt selälles siihen penkille, peppu ihan penkin pään reunalle. Huseeraan siinä Sun sivuilla, penkin vieressä ja penkin päässä. Pistät kätes mahan päälle, ja levität jalat ihan levälleen. Suihkutan Sut tukasta, naamasta, tisseistä, käsistä, mahasta, pillusta, reisistä ja siitä alaspäin monta kertaa. Saippuoin Sut muuten joka paikasta mutta ei naamaa. Otan Sun oikeasta kädestä kiinni, nostan sen ylös ja pesen ja ja hieron kyynärvarret ja olkavarret, vedot sydämeen päin. Sama vasemmalle kädelle, tisseille, mahalle, reisille, pohkeille, nilkoille ja kaikille varpaille, erityisesti ja hieron kovemmin varpaita ja päkiöitä..

        Siirryn penkin päähän, sinne missä Sun pillu on odottanu pesua. Huuhtelen sun pillun, ja saippuoin karvattomat pillun huulet, muttei sisältä, ja suihkutan sen joka suunnasta. Pistän sen hierontatoimen suihkussa päälle ja suihkutan pillua molemmilta sivuilta, ja napukasta. Levität nyt sitä itse ja pyydät suihkuttamaan sitä napukkaa. Sanot, että auh, nuole sitä nyt. Ei tarvitse minua kahta kertaa pyytää, nuolen pyllyreiästä lähtien koko pillua joka paikasta. Kysyn, miksi tuo pillun reikä on noin auki. Sanot, että se tarvii nyt jäykkää munaa.

        Suihkutan kovana seisovan mulkkuni ja pallit pika pikaa. Nousen polvilleni, painan mulkun varren päin vittua, ja hankaan ees-taas muutaman kerran sillain että mulkku ei ole sisällä. Sitten pistän tatin siihen pilluun, vain tatin, ja hiljaa hankaan lyhyillä liikkeillä. Tatti koskettaa van pillun suuta ja napukkaa. Sanot uuuuh, et muuta. Sanon, että katso mua silmiin. Katseemme kohtaavat, painan mulkun hitaasti kokonaan sun vittuun. Katseesi on kiimaisen naaraan katse, työnnät itseäni minuun päin. Mulkku on niin syvällä kuin se voi olla. Liikutan mulkkua ees-taas ihan vähän kun se on syvällä. Sitten pitkin hitain vedoin vedän mulkkua koko pituudeltaan kiihtyvin vedoin. Mun pallit paukkuu sun takamukseen lujaa. Näen että Sinulle tekee hyvää. Hiljennän vauhtia, ja otan mulkun pois, sanon että mun on jarrutettava, ettei spermat vielä lennä.

        Sanot, että Sä voit pesaista mun tällä välin. Käyn selälleni takamus penkin reunalla jalat harallaan lattialla. Suihkutat mut päästä alkaen jalkoihin asti. Olet polvillasi mun jalkojen välissä. Punnitset munat, ja otat sen apupallin suuhusi hetkeksi, sitten sen pääpallin. Sanot, että on ihme, että ne on vielä kiinni kun äsken ne paukkui niin lujaa. Vedät mulkun nahkat kireelle niin että tatti menee ihan kallelleen. Otat tatin suuhusi, vain tatin, ja hiljaa imet sitä. Sanot että eihän sun tartte ottaa spermaa suuhun. Sanon, että Sun ei tartte tehdä yhtään mitään mitä et itte halua, tee vain se mitä TODELLA HALUAT.

        Sanot että pistä jalat yhteen, ja Sä tulet sitten mun päälle pystyssä, tissit minuun päin, jalat penkin molemmin puolin. Nostat kivikovan mulkun pystyyn, ja ohjaat tatin Sun vittuun. Hiljaa nouset ja lasket, niin että vain tatti kulkee vitun suulla. Sitten taas katsotaan toisiamme silmiin, ja lasket itsesi niin että mulkku on syvällä, niin syvällä kuin se voi olla. Liikutat itseäsi sivuttain niin, että mulkku taipuu vuoronperään oikealle ja vasemmalle. Nouset ylös ja käännyt toisin päin pylly minuun päin.

        Peruutat siten että Sun vittu on mun naaman päällä. Sanot, että nuole nyt sitä nussittua vittua altapäin. Nuolen, ja Sä painut vatsalles mun päälle, ja runkkaat munaa, ja vasemmalla kädelläs reiden takaa tunnustelet mun palleja. Mä otan Sun pyllyn puolikkaista kiinni, ja nuolen vittua koko pituudelta. Sun pää on mun reiden päällä naama mulkun suuntaan ja runkkaat mua pitkin vedoin. Auuuh, sanon, jarrutetaan taas. Sä sanot, nyt ei jarruteta, HALUAN runkata Sut loppuun näin samalla kun sä annat mulle suulla ja kielellä. Puristat mulkkua lujempaa ja lisäät vauhtia ja vedät kädellä tatin reunan ylikin. Sun takamuksessa tuntuu selvästi että jotain tapahtuu. Sä tunnet kuinka mun takamus jännittyy, ja spermat lentää Sun olkapään yli pitkälle Sun selälle monella ruiskauksella. Auh ja voih, silmissäni sumenee.

        Huh, tunnen kuinka oot koko painollasi mun päällä ihan velttona. Ollaan näin vähän aikaa. Uh ja huh, nyt on kyllä pussit ihan tyhjät.


      • lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Hienon aiheen oot merjamarja keksiny. Mun mielikuvitus laukkaa valtoimenaan, eikä meinaa loppua tulla. Kohdistan tätä tarinaa tuonne lissiliin suuntaan. Tämmösen tarinan mun mielikuvitus teetti eilen illalla. En tunnusta mitä tein sen aikana, en tunnusta, en tunnusta, arvatkaa itte.

        Karvaton,

        Tavattiin siinä Sokokselle tässä Tampereella. Kyselit kuulumisia, suorasanaisena naisena kysyit vielä että olenko runkannu ittekseni sitten viime näkemän. Uh, en tiiä mitä sanoo? Sano nyt, tiukkaat. No miksi, kysyn? Kerrot että olit toissa iltana tehny itteles sillai sormilla peilin edessä, oikeella kädellä napukasta hangaten ja vasemmalla kädellä reiden takaa pillun huulia hyväillen. Huh, juuri niin kun olin aatellu! Sanon sitten lopulta, että tein mäkin saman ja vasemmalla kädellä reiden takaa mulkkua runkaten, ei ollu kuvia aattelimpa vaan omiani.

        Satuttiin siinä paikkaan jossa myydään tukanleikkuukoneita ja partakoneita. Osoitit yhtä ladattavaa tukanleikkuukonetta, ja sanot, että ostapa tuo ja mennään sun asunnolle. Mulla on se hotellihuone tässä lähistöllä. Kylppärissä kaksi semmoista sentin paksuista pehmeetä solukumimattoo ja puolentoista metrinen penkki. Tykkäät että pitää sitä leikkuukonetta koittaa. Otan sen paketista, töpseli seinään, toimii.

        Kysymys on että kumpi ajellaan karvattomaksi ensin, Sinä vai minä: Heitämme siitä kruunaa ja klaavaa. Kruuna tuli, eli minut ajellaan ekaks. Levität ison pyyhkeen sängyn reunalle, ja sanot, että nyt housut pois ja hoitoon. Menen Sun selkäsi taakse ja riisun Sua hitaasti, ja koskettelen takaapäin paljasta ihoasi, olkapäiltä, tisseistä , navasta, mahasta, ja pikkuhousuja riisuessani käteni jostain syystä viivähtää ihan alavatsassa ennen kuin tunnustelen reisiä. Lopuksi annan Sun pepun puolikkaille pusut.

        Kun oot ilkialasti, menet mun selän taakse ja riisut mua hiiskatin hitaasti. Sun kädet koskettelee ja tissit hipaisee mun selkää vähän väliä. Kun olet saanut mut ihan alastomaksi, ohjaat mut sängyn reunalla olevan pyyhkeen päälle, jalat lattialle ja selälleen. Käyt itse lattialle polvillesi mun jalkojen väliin ja sanot, että levitä nyt jalkas ihan levälleen, että mä pääsen noihin roikkuviin muniin kiinni.

        Sinä otat leikkuukoneen oikeaan käteen, otat roikkupalleista vasemmalla kiinni, ja sanot että pidä tuo mulkku nyt pehmeänä, on parempi ajaa. Kun ne karvat on ajeltu, kysyt, miks toi tonen palli on paljon isompi. No kun, sanon, no kun, se isompi on pääpalli ja pienempi on apupalli, kait? Vedät pallit ylös niin että pääset ajelemaan karvat pois takaliston puolelta. Siitäkös se mulkku innostui. Sanot että pistä se nyt makuulle, tai annan tatille luunapin. Siitäkös se vielä enempi innostui, ja tatti sai luunapin. Sen jälkeen nouset ylös tulet hajareisin mun naaman päälle. Työnnät jäykkää mulkkua taaksepäin vasemmalla kädellä, taas se lipsahtaa muutaman kerran, ja alat ajaa yläkarvoja. Joudut vääntämään kovaa mulkkua paljon oikealle ja vasemmalle että saat juuren karvat ajeltua.

        Käteni ovat vapaat ja pepun puolikkaita levittämällä levitän myös pillua. Painat pilluasi vielä lähemmäksi, ja nyt nuolen Sun karvaisen pillun muutamalla pitkällä hitaalla nuolaisulla napukasta pyllyyn reikään. Sillä matkalla kieli käy syvällä Sun pillun vaossa. Se on ihan märkä, ja saan kaiken suuhuni. Pyydät, että pure hiljaa sitä Sun pillun napukkaa. Teen sen, ja huomaan, että siitä karvojen ajosta ei tahdo enää tulla mitään. Lopulta olen kuitenkin posliinipalli ja posliini mulkku. Tunnustelet kilkuttimiani joka paikasta että karvat on poissa vaikka pieni sänki on jäänyt.

        Nouset nyt ylös koska on vuoron vaihto. Sä käyt siihen sängyn reunalle istumaan pyyhkeelle jalat levällään lattialla. Minusta tuntuu mukavalle olla ihan karvaton, koitan pallejani ja mulkkua. Sä katot, ja kysyt, joko sä taas alat runkkaamaan. Mä sanon, että ei, mutta kun ja kun pitää vaan tunnustella uutta olomuotoo. Painan Sut tisseistä selällesi, nostan Sun jalat pystyyn kohti kattoa. Pidät jalkojasi pystyssä ja levällään. Otan leikkuukoneen, vasemmalla kädellä vedän Sun oikean pyllyn puolikkaan levälleen ja varovasti ajelen Sulta karvat pyllyn reiän ja pillun väliltä.

        Sitten seuraa se tarkka vaihe kun ajellaan ne karvat pillun sivuilta ja erikoisesti huulilta. Olen tarkkana etten vaan möhli. Hienosti meni. Se ylempi karvoitus on helppo homma, ja nyt on edessäni paljaaksi ajeltu pillu. Että se on hieno peli. Kysyt, voisitko sä sitä nyt nuolla. Sanon, että ei kun siinä on niin paljon irtokarvoja, mutta pestään se niin sitten KYLLÄ.

        Mennään kylppäriin, nostetaan se penkki keskelle, ja sen päälle se toinen solumuovimatto. Laitetaan se solumuovimatto penkin päähän lattialle, se on aika pehmee polville. Sä käyt makuulle mahalles siihen penkille, jalkaterät menee vähän yli, kädet roikkuu penkin reunan yli. Suihkutan Sun pään, selän, pyllyn ja jalat. Pesen Sun hiukset shamppoolla, ja sitten selän, takapuolen, takareidet, pohkeet ja varpaat. Kun oon Sut pessyt, hieron Sua joka paikasta sillai kun mulle on sanottu, että vedot sydämen suuntaan. Pistän sen suihkuhanan päästä se hierontatoiminnan päälle. Suihkuhieron Sua ja hieron sormin, ja tunnen että Sä tykkäät mun sormista.

        Nyt on etupuolen vuoro, ja käännyt selälles siihen penkille, peppu ihan penkin pään reunalle. Huseeraan siinä Sun sivuilla, penkin vieressä ja penkin päässä. Pistät kätes mahan päälle, ja levität jalat ihan levälleen. Suihkutan Sut tukasta, naamasta, tisseistä, käsistä, mahasta, pillusta, reisistä ja siitä alaspäin monta kertaa. Saippuoin Sut muuten joka paikasta mutta ei naamaa. Otan Sun oikeasta kädestä kiinni, nostan sen ylös ja pesen ja ja hieron kyynärvarret ja olkavarret, vedot sydämeen päin. Sama vasemmalle kädelle, tisseille, mahalle, reisille, pohkeille, nilkoille ja kaikille varpaille, erityisesti ja hieron kovemmin varpaita ja päkiöitä..

        Siirryn penkin päähän, sinne missä Sun pillu on odottanu pesua. Huuhtelen sun pillun, ja saippuoin karvattomat pillun huulet, muttei sisältä, ja suihkutan sen joka suunnasta. Pistän sen hierontatoimen suihkussa päälle ja suihkutan pillua molemmilta sivuilta, ja napukasta. Levität nyt sitä itse ja pyydät suihkuttamaan sitä napukkaa. Sanot, että auh, nuole sitä nyt. Ei tarvitse minua kahta kertaa pyytää, nuolen pyllyreiästä lähtien koko pillua joka paikasta. Kysyn, miksi tuo pillun reikä on noin auki. Sanot, että se tarvii nyt jäykkää munaa.

        Suihkutan kovana seisovan mulkkuni ja pallit pika pikaa. Nousen polvilleni, painan mulkun varren päin vittua, ja hankaan ees-taas muutaman kerran sillain että mulkku ei ole sisällä. Sitten pistän tatin siihen pilluun, vain tatin, ja hiljaa hankaan lyhyillä liikkeillä. Tatti koskettaa van pillun suuta ja napukkaa. Sanot uuuuh, et muuta. Sanon, että katso mua silmiin. Katseemme kohtaavat, painan mulkun hitaasti kokonaan sun vittuun. Katseesi on kiimaisen naaraan katse, työnnät itseäni minuun päin. Mulkku on niin syvällä kuin se voi olla. Liikutan mulkkua ees-taas ihan vähän kun se on syvällä. Sitten pitkin hitain vedoin vedän mulkkua koko pituudeltaan kiihtyvin vedoin. Mun pallit paukkuu sun takamukseen lujaa. Näen että Sinulle tekee hyvää. Hiljennän vauhtia, ja otan mulkun pois, sanon että mun on jarrutettava, ettei spermat vielä lennä.

        Sanot, että Sä voit pesaista mun tällä välin. Käyn selälleni takamus penkin reunalla jalat harallaan lattialla. Suihkutat mut päästä alkaen jalkoihin asti. Olet polvillasi mun jalkojen välissä. Punnitset munat, ja otat sen apupallin suuhusi hetkeksi, sitten sen pääpallin. Sanot, että on ihme, että ne on vielä kiinni kun äsken ne paukkui niin lujaa. Vedät mulkun nahkat kireelle niin että tatti menee ihan kallelleen. Otat tatin suuhusi, vain tatin, ja hiljaa imet sitä. Sanot että eihän sun tartte ottaa spermaa suuhun. Sanon, että Sun ei tartte tehdä yhtään mitään mitä et itte halua, tee vain se mitä TODELLA HALUAT.

        Sanot että pistä jalat yhteen, ja Sä tulet sitten mun päälle pystyssä, tissit minuun päin, jalat penkin molemmin puolin. Nostat kivikovan mulkun pystyyn, ja ohjaat tatin Sun vittuun. Hiljaa nouset ja lasket, niin että vain tatti kulkee vitun suulla. Sitten taas katsotaan toisiamme silmiin, ja lasket itsesi niin että mulkku on syvällä, niin syvällä kuin se voi olla. Liikutat itseäsi sivuttain niin, että mulkku taipuu vuoronperään oikealle ja vasemmalle. Nouset ylös ja käännyt toisin päin pylly minuun päin.

        Peruutat siten että Sun vittu on mun naaman päällä. Sanot, että nuole nyt sitä nussittua vittua altapäin. Nuolen, ja Sä painut vatsalles mun päälle, ja runkkaat munaa, ja vasemmalla kädelläs reiden takaa tunnustelet mun palleja. Mä otan Sun pyllyn puolikkaista kiinni, ja nuolen vittua koko pituudelta. Sun pää on mun reiden päällä naama mulkun suuntaan ja runkkaat mua pitkin vedoin. Auuuh, sanon, jarrutetaan taas. Sä sanot, nyt ei jarruteta, HALUAN runkata Sut loppuun näin samalla kun sä annat mulle suulla ja kielellä. Puristat mulkkua lujempaa ja lisäät vauhtia ja vedät kädellä tatin reunan ylikin. Sun takamuksessa tuntuu selvästi että jotain tapahtuu. Sä tunnet kuinka mun takamus jännittyy, ja spermat lentää Sun olkapään yli pitkälle Sun selälle monella ruiskauksella. Auh ja voih, silmissäni sumenee.

        Huh, tunnen kuinka oot koko painollasi mun päällä ihan velttona. Ollaan näin vähän aikaa. Uh ja huh, nyt on kyllä pussit ihan tyhjät.

        Ei voi kuin nauttia,kun luen ihania kirjoituksiasi.

        Tulee tässä mieleen,onko sinulla joku vakituinen nainen,kysyn siksi,kun uskon todella,että se sinun naisesi on varmasti tosi tyytyväinen sinun suuseksiin ja fantasiaasi,ei tuollaisia miehiä ole joka puun oksalla,joka noin taitavasti pitää naisen tyytyväisenä.

        Luen siis edelleen mielenkiinnolla,mitä kirjoitat ja täytyy taas sanoa,että kyllä tuli taas sellainen olo,kunpa saisikin tuollaisen käsittelyn,mitä kirjoitat!

        En varmasti ole ainoa nainen täällä,joka innolla lukee tekstiäsi,joten pistä taas mielikuvituksesi kehiin ja anna tull taas ihanaa fantasiaa tai sitten sitä,mitä oikeesti haluat naisellesi tehdä!

        Ihanaa,kertakaikkiaan!


      • Kaikin keinoin
        lissilii kirjoitti:

        Ei voi kuin nauttia,kun luen ihania kirjoituksiasi.

        Tulee tässä mieleen,onko sinulla joku vakituinen nainen,kysyn siksi,kun uskon todella,että se sinun naisesi on varmasti tosi tyytyväinen sinun suuseksiin ja fantasiaasi,ei tuollaisia miehiä ole joka puun oksalla,joka noin taitavasti pitää naisen tyytyväisenä.

        Luen siis edelleen mielenkiinnolla,mitä kirjoitat ja täytyy taas sanoa,että kyllä tuli taas sellainen olo,kunpa saisikin tuollaisen käsittelyn,mitä kirjoitat!

        En varmasti ole ainoa nainen täällä,joka innolla lukee tekstiäsi,joten pistä taas mielikuvituksesi kehiin ja anna tull taas ihanaa fantasiaa tai sitten sitä,mitä oikeesti haluat naisellesi tehdä!

        Ihanaa,kertakaikkiaan!

        Enpä nyt isosti raota tuota salaisuuden verhoa. Sen verran kumminkin, että nuo mun kirjotukset on pääasiassa todella koettuja. Kaikki ei oo tapahtunu ihan siinä järjestyksessä ja samalla kertaa, mutta omia kokemuksiani ovat. Jostain syystä mulla on ollu onni saada vain hyvää seksiä? ainakin itte oon kokenu sillai.

        Nyt saat Sä Lissilii (tai joku muu nainen, joka haluaa kertoa, siis TODELLA HALUAA) avata mulle niitä verhoja, että mitä Sun kokemuksia / ajatuksia teidän mielessä on, juukos? Ne vois virittää juttujani siten, että osuu juuri kohdalleen Sun toiveita aatellen. Jään oottamaan.

        Tai pitäskö siirtyä uuden otsikon alle, ettei tuon merjamarja:n ”siivellä” oltais. Vai tartteeko, sano Sä, merjamarja?. Samalla voisit valottaa kuuluuko miehen pallit suuseksiin, ja sitten, että miks ihmeessä mun pääpalli ja apupalli on niin erikokoset, heps?


      • Lissilii
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Enpä nyt isosti raota tuota salaisuuden verhoa. Sen verran kumminkin, että nuo mun kirjotukset on pääasiassa todella koettuja. Kaikki ei oo tapahtunu ihan siinä järjestyksessä ja samalla kertaa, mutta omia kokemuksiani ovat. Jostain syystä mulla on ollu onni saada vain hyvää seksiä? ainakin itte oon kokenu sillai.

        Nyt saat Sä Lissilii (tai joku muu nainen, joka haluaa kertoa, siis TODELLA HALUAA) avata mulle niitä verhoja, että mitä Sun kokemuksia / ajatuksia teidän mielessä on, juukos? Ne vois virittää juttujani siten, että osuu juuri kohdalleen Sun toiveita aatellen. Jään oottamaan.

        Tai pitäskö siirtyä uuden otsikon alle, ettei tuon merjamarja:n ”siivellä” oltais. Vai tartteeko, sano Sä, merjamarja?. Samalla voisit valottaa kuuluuko miehen pallit suuseksiin, ja sitten, että miks ihmeessä mun pääpalli ja apupalli on niin erikokoset, heps?

        On parempi,jos mennään uuteen palstaan tai aloitetaan ainakin uus kirjoitus juttu.

        Onko ehdotuksia,mihin?

        Kirjoittelen mielelläni sinun kanssa ja haluan vaihtaa ajatuksia,taidanpa jo sanoakin asian näin,odotan niitä kirjoituksiasi innolla.

        Ja kun pääsen vauhtiin,niin sinäkin odotat minun kirjoituksiani,odota vain!

        Tottakai pallit kuuluu suuseksiin,niitähän on mahtavaa imeä ja suukotella.Mitä roikkuvammat,sen parempi.

        Pallithan kuuluu kunnon suuseksissä ottaa suuhun ja hellästi imeskellä niitä,tottakai!

        Joten,jatketaanko asiaa etennpäin,missä,kun luet tämän?


      • merjamarja
        Kaikin keinoin kirjoitti:

        Enpä nyt isosti raota tuota salaisuuden verhoa. Sen verran kumminkin, että nuo mun kirjotukset on pääasiassa todella koettuja. Kaikki ei oo tapahtunu ihan siinä järjestyksessä ja samalla kertaa, mutta omia kokemuksiani ovat. Jostain syystä mulla on ollu onni saada vain hyvää seksiä? ainakin itte oon kokenu sillai.

        Nyt saat Sä Lissilii (tai joku muu nainen, joka haluaa kertoa, siis TODELLA HALUAA) avata mulle niitä verhoja, että mitä Sun kokemuksia / ajatuksia teidän mielessä on, juukos? Ne vois virittää juttujani siten, että osuu juuri kohdalleen Sun toiveita aatellen. Jään oottamaan.

        Tai pitäskö siirtyä uuden otsikon alle, ettei tuon merjamarja:n ”siivellä” oltais. Vai tartteeko, sano Sä, merjamarja?. Samalla voisit valottaa kuuluuko miehen pallit suuseksiin, ja sitten, että miks ihmeessä mun pääpalli ja apupalli on niin erikokoset, heps?

        tottahan toki,nehän ovat osa miehen nautinnon lähdettä,ei niitä sovi unohtaa suuseksissä.

        Pallit vuorotellen suuhun ja niitä imeskelee ja maistaa sitä kiimaista makua,joka niistä suuseksin aikana erittyy.

        Sehän on tosi seksikästä,kun pallit ovat pitkät ja roikkuvat,siis samaa mieltä Lissiliin kanssa,ei se mitään haittaa,jos toinen palleista on isompi ja roikkuvampi,kuin toinen,niitä on ilo silmällä katsoa!

        Usko huviksesi,mutta näin on.


      • Kaikin keinoin
        Lissilii kirjoitti:

        On parempi,jos mennään uuteen palstaan tai aloitetaan ainakin uus kirjoitus juttu.

        Onko ehdotuksia,mihin?

        Kirjoittelen mielelläni sinun kanssa ja haluan vaihtaa ajatuksia,taidanpa jo sanoakin asian näin,odotan niitä kirjoituksiasi innolla.

        Ja kun pääsen vauhtiin,niin sinäkin odotat minun kirjoituksiani,odota vain!

        Tottakai pallit kuuluu suuseksiin,niitähän on mahtavaa imeä ja suukotella.Mitä roikkuvammat,sen parempi.

        Pallithan kuuluu kunnon suuseksissä ottaa suuhun ja hellästi imeskellä niitä,tottakai!

        Joten,jatketaanko asiaa etennpäin,missä,kun luet tämän?

        Olin netin ulottumattomissa muutaman päivän. Aattelin, että mikä palsta ois hyvä hyvälle seksille. Pistin avauksen sivulle Seksi otsikolla Edestä Vai takaa. Mies/nainen tai toisinpäin taikka sitten vaikka miten päin, seksihän sisältää niin monenlaista, siis joka paikasta kaikin keinoin, niin atteelin yleisotsikon olevan hyvä?

        Kuitenkin, Edestä Vai takaa, ihan "viattomasti" ajattelin kattelevani Sun kauniina kesäpäivänä laskeutuvan alas semmosen vesitornin ulkokehällä olevia jyrkkiä rappuja alaspäin lyhyt hame päällä ilman pikkuhousuja. Ja juuri kun ollaan tulossa kohdakkain, niin tuuli heittää hameen ylös ja näen koko paljaaksi ajellut pillun. Mitähän siitä seuraa?

        Ja sitten ihan yhtä ”viattomasti” olet mun edellä kiipeämässä niitä samoja rappuja ylöspäin. Kun oon saanu Sut melkein kiinni, niin taas toi tuuli tekee saman, ja heittää hameen ylös, ja nyt näen sen pillun takaapäin ja ne pyllynpuolikkaat. Mitähän siitä seurais?

        Ootko muuten kattellu peiliä viimepäivinä? Sano nyt? Mutta nyt Sulle puheenvuoro.


    • merjamarja

      niitähän kelpaa lueskella,vaan kaipaan lisää kommentteja erilaisilta miehiltä,joten antakaa palaa vaan tekstejä tänne!

      • m43

        Suuseksi on taivaallista. Harrastamme rakkaani kanssa toistemme nuolemista /imemistä vuoron perään pitkin rakastelua. Se on mahtavaa kun näkee toisen nauttivan ja kun huomaa että toinen on tulollaan niin voi vaikka puhaltaa hiljaa rauhoittaakseen toista (ja vähän kiusatakseen). Joskus kun on minun vuoro laitan yhden sormen pimpsaa ja toisella sormella hyväilen peräaukkoa ja samalla kielellä lipsuttelen. Siitä rakkaani pitää. Ja minä. Minulle on tärkeää että saan nuolla ja tuntea pimpsan tuoksun sekä maun.
        Sitten kun rakkaallani on "pahat päivät" niin hän vaatii saada imeä sekä nuolla kaluani ja pusseja lähes joka ilta. Hän saa siitä oman orgasminsa silloin.
        Suuseksi on meille todella tärkeää.


    • Kaikin keinoin

      Lissilii lienee lähtenyt omille teilleen. Pistän tuon yhden jutun vielä, vaikka se on jo toisaalla.

      Taitaa tulla 10.000 lukijaa täyteen. Aika hyvän sarjan juttuja sait alkuun "merjamarja".

      Siis tää juttu;

      Siis, teimme tärskyt sinne vesitornille lauantaina iltapäivällä, heinäkuussa. Oli hieno ilma, lämpöö 22 astetta, hiukan tuuli, mutta todella miellyttävä pilvipoutainen ilma. Ajelin siihen autolla ja näin siinä jo Sun polkupyörän nojaamassa kierreportaiden kaiteeseen. Kaiteessa oli joku punainen nauha ja lappu ”Miehiä Työssä”, muttei se ollu sidottu kaiteisiin niin että estäis kulun.

      Lähdin kiipeämään rappuja ylös verryttelyhousut jalassani. Olit itse siinä välitasanteella, ja jatkoit matkaa minut nähtyäsi ja moikattuasi mua. Tulin Sun takana, muutaman askelman perässä. Sulla semmonen lyhyt vekkihame, ja hups, tuuli heitti helmat ylös. Ooh, Sulla ei ollu pikkuhousuja, ja näin Sun takamukset. En voinut olla laittamatta kättäni Sun takamukselle ja pitää vekkihametta ylhäällä sillä aikaa kun kiipesit etukenossa rappuja ylös. Näin koko liikkuvan takamuksesi ja osan ihan karvattomasta pillusta.

      Pääsimme ylös. Olihan siellä arkipäivinä ollu töissä maalari, kun oli maalipurkkeja, roskakoppa ja normaalilevyinen penkki, kuitenkin parikymmentä senttiä normaalia korkeampi kuin tavallinen penkki, siitä se maalari hyvin yltää pumppukopin räystääseen. Penkin pää oli ihan kaiteessa kiinni. Istuit siihen penkille, nostit itte sen vekkihameen etupuolen, ja levitit jalkasi. Siinä se edestäpäin se paljas ihanuus. Ouh, katsoit mua ilkikurisesti, ja näit verryttelyhousujen etumuksen heilahtavan. Laskin verryttelyhousut ja pikkuhousut alas ja tartuin muniin mulkun ja pallien ympäri, ja heiluttelin Sulle vastaukseksi. Silloin muistin, että niiden rappujen alapään punainen nauha ja varoitus lappu pitää virittää niin että se varottaa kulkemasta rapuille.

      Niinpä ryntäsin rapuille, alas ja nauha ja lappu paikalleen, ja takaisin ylös. Huh, vesitorni
      ainakin viistoista metriä korkee. Puuskutin kun olin päässyt takaisin ylös. Huh huh, ei olis tarvinnu
      pitää niin mahdotonta kiirettä. Nojailit kyynärpäilläsi siinä penkin vieressä kaiteeseen ja katselit maisemia. Menin siihen penkille selälleni, pää kaiteen viereen. Kehuit että järvi näkyy hienosti. Mä tuumasin, että ei tästä näy mitään maisemia. Sä sanoit, että sille asialle pitää tehdä jotain.

      Astuit toisen jalkasi penkin yli. Aah, mitkä maisemat, ihan karvaton pillu ja ihan mun nenässä kiinni. Levitit jalkojasi, nojasit kaiteeseen kyynärpäilläsi, katselit järvimaisemia ja painoit pillun mun suuta päin. Nuolin pillua altapäin, ja niitä tummia pikkuhuulia. Liikutit takamustasi hiukan taaksepäin, että yletyin suullani Sun napukkaan. Sanoit, että pure hiljaa ja katsele niitä maisemia, mä näen järven, mutta sen horisontti keinuu, uuh. Kiersin käteni reisiesi ympäri niin että sormeni koskettivat Sun napaa ja alavatsaa. Tunsin kuinka reitesi liikkuivat, ja kuinka ne värähtivät epäsäännöllisesti. Sanoit, että nyt ei näy järvee, eikä jalat ei enää tahdo oikeen pitää.

      Käännyit siinä yläpuolellani toisin päin niin että takamuksesi oli naamaani päin. Irrotit hameen
      hakaset, ja vedit hameen yläkautta pois. Painoit taas pillusi päin suutani. Sanoin, että upeet maisemat, mutta nyt nurinpäin. Kiersin käteni taas reisiesi ympäri, ja tartuin takamuksesi puolikkaista kiinni ja puristin niitä. Nuolin taas, vedin kielellä napukan päältä ja ihan välilihaan asti monta kertaa. Reitesi värähtivät taas. Koitit verryttelyhousujeni etumustaa, ja kovaa mulkkua housujen läpi. Tämä pitää nähdä, sanoit.

      Siirryit jalkojeni suuntaan, ja sitä mukaa riisuit mun verryttelyhousuja ja pikkuhousuja pois. Pikkuhousujen kuminauha jäi kiinni seisovaan mulkkuun, mulkku vääntyi kun vedit housut siitä yli ja mulkku napsahti päin mahaani. Nyt väänsit se pystyyn uudestaan ja päästit irti, ja taas napsahti. Sanoit, että tää napsauttelu on kivaa. Lopuksi lenkkikengät ja sukat, verryttelyhousut ja pikkuhousut. Katselin koko ajan noita Sun takamusmaisemia takaa päin. Olin Sun alla selälläni, Sä mun päällä jalat harallaan penkin molemmin puolin. Tutkit mulkkua, vedit terskan pään paljaaksi ja runkkasit hiljaa.

      Mulkku seisoi ja oli ihan kiinni navassani. Nostit mulkun pystyyn ja siirryit sitten siten että terska oli pillusi kohdalla. Ohjasit mulkun oikealla kädellä sisään ja painuit alemmaksi niin että mulkku oli pillussa koko pituudeltaan. Istuit hetken ihan hiljaa, mutta jollain lihaksilla pienin nykäyksin puristit munaa. Mä vastasin ja annoin Sun tuntea mulkun lisäjäykistämisen monta kertaa, sillain kun jännittää pussien alla jalkovälissä olevia lihaksia.

      Jatkettiin näin pitkän aikaa, välillä nousit ylemmäs, että mulkku lipsahti poiskin, mutta varmoin
      ottein ohjasit se aina sisään. Nojasit vasemmalla kädellä hiukan etunojassa penkin reunaan, ja oikealla kädellä tutkit molemmat munat, sillain ihan sormenpäillä ja yltympäriinsä. Välillä et kosketellut munia, mutta sormesi hipaisi mulkun vartta. Mä kysyin että hyväiletkö Sä itte sormin sitä pillua? Sanoit, että juu, niinhän Säkin teet ittelles aina joskus, vai? Mä sanoin, että mä haluan nähdä kun Sä tyydytät itseäsi sormin. Häh, kysyt, ajatuksesi oli jossain muualla. Joo sitten, mutta Sun pitää tehdä sama ittelles samaan aikaan.

      Sä käännyit toisin päin istuit mua vastapäätä, reidet harallaan, jalat penkin molemmin puolin. Nojasit hiukan taaksepäin ja tukeuduit penkin reunaan vasemmalla kädelläsi. Oikean käden etu ja keskisormella, hyväilit pillua, levitit sitä, vedit sormillas siitä pillun huulien yli poikittain. Mä istuin samalla lailla kun Säkin, ja nojauduin taaksepäin vasemman käden varaan. Oikealla kädellä runkkasin hitaasti ja pitkin vedoin. Välillä keskeytit pillun hyväilyn, ja koitit mulkkua. Sitten sanoit, että älä koske mulkkuus nyt, mä haluun kattoo sitä nyt näin. Siinä sitten istuin ja nojasin molemmin käsin taaksepäin mulkku pystyssä ja pussit melkein kiinni penkissä ja katsoin kun Sä levitit pillua oikean käden etusormella ja nimettömällä, ja hyväilit napukkaa keskisormella.

      Sanoit, että näin näkyy, että Sun mulkkus on aika paljon oikeelle väärä. Miks? Mä sanoin, että se
      on oikeesti vasemmalle väärä vaikka Sun suunnasta näyttää oikeelle, kait se on menny vasemmalle vääräks, kun mä oon runkannu oikeella kädellä? Huh, sanot Sä, ja kysyt, että näkyykö se, että tää tekee mulle hyvää? Juu, kyllä, entä miltä mä näytän Sun silmissäs. Sanot, että nyt näyttää hyvälle, ei niin vaaralliselta, kun Sä silloin seisoaltaan runkkasit, pelotti silloin että munat irtoo.
      Sanot, että nyt annettaan molemmat itte ittellemme omin käsin loppuun asti. Sanot että haluut nähdä kun mä runkkaan spermat pois pusseista, on ihana nähdä kun valkoinen sperma purskahtaa. Katsot mua välillä silmiin välillä mulkkuun, mä samalla tavalla Sua silmiin ja pilluun. Uuuh, sanot Sä ja näen Sun silmistäs että nyt tulee, ja auh sanon mä, kun ruiskaisen spermat mahani päälle.

      Sitten painutaan molemmat selälleen penkille, ja ollaan ihan hiljaa. Sä alat sitten liikkumaan, mä pidän silmäni vielä kiinni. Tunnen kun Sä jollain kankaalla pyyhit spermat pois mun mahan päältä, ja pyyhit tatin juuren, ja tulet takaperin mun naaman päälle. Sä painat taas pillun mun suutani päin, nuolen. Oo, ooh, on hienoo nuolla pillua, joka on saanut orgasmin Sun omilla naisen sormilla.

      Puetaan vaatteet päälle, mun pikkuhousut joilla pyyhit, pistetään maalarin roskakoppaan. Mua janottaa, ja Sua samoin. Niinpä vetäydytään alas vesitornista, otetaan varoituslaput pois, ja mennään siihen lähikahvilaan, jossa on oikeen pöytään palvelu. Tilataan juustovoileivät ja pitkät lasilliset appelsiinimehua, semmoista jossa on ne hedelmälihat mukana. Tarjoilijatyttö tuo annokset, ja asettaa pöydälle voileivät ja täydet mehulasit, samanlaiset kuin viinilasit, joissa on se jalka.

      Sä kattelet sitä omaa lasias ja kysyt tarjoilijalta, että eiks toi lasin jalka ole oikeelle väärä. Hups, aattelen mitäs Sä nyt. Tarjoilijatyttö sanoo ykskantaan että siinä on varmaan joku valuvika. Me molemmat pörskahdetään nauruun, tarjoilijatyttö kattoi meitä aikalailla vinoon, mikähän tuossa mehulasissa nyt niin naurattaa?. Hän lupaa tuoda mehun uudessa lasissa, mutta sanot että ei, ei tarvii, kyllä tää on oikein hyvä, se on oikeestaan hyvempi kuin ihan suora, siis lasi. Katson Sun ilmettäs, se on näkemisen arvoinen, Sä hymyilet ja mä hymyilen, vai valuvika?

      Mentiin mun hotellin kämpille, oli jo puoliyö. Molemmat oltiin väsyneitä, ja mentiin heti nukkumaan lakanoiden väliin ihan alasti molemmat. Oli suloista tuntea Sun läheisyys ja lämpö saman peiton alla. Nukahdettiin melkein heti. Heräsin yöllä, kello varmaan kolme, en tiiä kun oli valoisaa kuitenkin? Istuit vieressäni sängyssä kädet silmillä. Kysyin, mitä Sä itket? Sanoit, että et Sä mitään itke, vaan naurat sille mehulasin valuvialle.

      Otin vasemmalla kädellä Sun tissien kohdalta kiinni, molempien tissien, ja painan Sut hellästi makuuasentoon. Sun paljas takamus on minuun päin, ja Sun vasemman kainalon alta hyväilen hiljaa, hyvin hiljaa, sormenpäilläni Sun otsaa, kulmakarvoja, nenää, huulia, kaulaa, rintaa ja tissien nipukoita. Tunnen että Sun on hyvä olla, ja jatkan kunnes Sun hengityksestä tiedän, että nukut hyvää ja rauhallista unta.

    • censored1032

      Suuseksin antaminen on minulle todella tärkeää. Ilman sitä tuskin suostun seksiä harrastamaan, sillä saan itse nautinnon siitä kun toinen nauttii!

      -häpyhuulia
      Kyllä, mielelläni

      -pimppaa sisältä ja reunoilta
      Erittäin paljon

      -klitorista
      Tätä ja kahta ylempää sopivissa määrin, pyörivillä liikkeillä nopeutta vaihdellen

      -peppureikää ulkopuolelta kielellä kutittaen
      ja miltä se teistä miehet tuntuu???

      Peppureikää.. erittäin mielelläni. Parasta koko touhussa. Peppuaddiktina kiihotun kaikista eniten juuri pakaroiden katselemisesta ja peppuvaon ja reiän nuolemisesta. Joskus on kiva myös hieman laitta kieltä syvemmällekin.. Riippuu tietysti naisen hygieniasta, vaikka toisaalta eipä epäsiistejä naisia ole vastaan tullut! Ja miltä se tuntuu.. no erittäin hyvältä! On kiva myös huomata, että naiset kiihottuvat siitä todella paljon!


      -Entä nuoltaessa pimpan kiimainen tuoksu?
      Pimpan ja pepun tuoksut ovat yhdessä paras tuoksu maan päällä! Ne saavat veren virtaamaan ja peeniksen nousemaan todella todella pitkäksi aikaa!!!


      tahtoo tietää 40v tosi kiimainen suuseksin harrastaja!
      -Kertoo myös todella hartaasti ja pitkään suuseksiä harrastava 25-vuotias mies!

      Miksi miehet yleensäkin haluavat aina nuolla ennen rakastelua,tietenkin osaksi siksi,että saavat naiselta tulemaan,mutta mikä siinä pimpan nuolemisesasa niin on kiehtovaa???
      -Naisen nautinto. Se on se, mikä omaa mieltä ylentää siinä tilanteessa kaikista eniten!

      Asiallisia vastauksia miehiltä,Kiitos!
      -Ole hyvä :-)

    • Mike80

      ...on kaikkein mukavinta hellästi 'käsitellä', mutta myös häpyhuulia on kiva suukotella ja imeskellä.

      Kysymykseen 'miksi tahdon nuolla' vastaan yksinkertaisesti että se saa minut itsenikin kiihottumaan valtavasti kun saa katsella/kosketella/tunnustella pillua läheltä. Ns. mukava häärätä haarovälissä. :)

    • Anonyymi

      Naisten vitut haisee ja maistuu kauhealta!🤮🤮

    • Anonyymi

      En nuole. 🤮🤮🤮🤮🤮

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pillu on naisen herkullisin osa muutenkin ihanassa kehossa, en oikein osaa sanoa miksi pillu on niin syötävän näköinen, se vain nyt on niin. Enkä oikein tajua miks jotku äijät ei nokkaansa puolta metriä lähemmäs vie ja väittävät sitä limalompsaksi, haisee härskiltä silliltä yms. epämiellyttäviä juttuja joka rassaa naisen omaa kehonkuvaa ja itsetuntoa tarkoituksella niin että nainen luulee sitten olevan niin vastenmielinen kaikille miehille ja varsinkin sen pimppi, mutta toisaalta miesten miehillä ei oo ongelmia nylkyttää naista suuhun ja kakkoseen, jotkut äijät ovat vain jotenkin homovikaisia.

      - M70 -

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5839
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      510
      3668
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      177
      3486
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2694
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2469
    6. 276
      2106
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1553
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe