Tein tässä presidenttiämme solvanneesta Julistajasta ilmiannon tuolla eräällä toisella palstalla, jossa kerroin totuuden Julistajasta ja hänen rasistisista mielipiteistään. Onneksi tällä palstalla sensuuri on sentään tehokkaampaa kun muilla Suomi24-palstoilla, jotka ovat oikeastaan täynnä pelkkiä asiattomuuksia ja toisiin kohdistuneita haukkumisia. En yhtään ihmettele sitä, miksi osa Julistajan kirjoituksista on poistettu tältä palstalta.
Tässä tämä tekemäni ilmianto Julistajasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=500000000000014&posting=22000000023604337
Julistajasta tehty ilmianto
4
746
Vastaukset 4
- Annon Ilmikö
Niin..ookko se Annon Ilmi, vai Mäen Anna
- Stasin arkipäivää
Punainen terrori iskee toisinajattelijoihin jotka uskaltavat kritisoida sosialismia ja Halosta!
- Stasin arkipäivää
Elämme täyttä stalinismia. "Tarjan sudenpennut" vainoavat toisinajattelijoita ja tekevät ilmiantoja syyttömistä lähimmäisistään. Mikä on stalinisti-ilmiantajien motiivi toiminnalleen? Minä kyllä tiedän, mutta tietävätkö he itse?
- vastaus!
Oikeistolaisessa Suomessa jotkut vähemmistökansantahot marmattavat presidentti Halosesta.
Mikä näitä muutamia ihmisiä vaivaa?
Julistaja on hölmö, mutta ei häntä tarvitse haastaa mihinkään oikeuteen.
Demokratia kestää haukkujat ja toisinajattelijat. Varsinkin ennen vaaleja. Voin kysellä Jykän vaalikoneistosta, mikä on homman nimi. Jyrki asuu tuossa naapurissa.
Sitkeällä työllä pidämme yhdessä palstan siistinä.
Menen nyt saunaan yöllä. Tule löylyyn, jos haluat. Olvia on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4602076- 1631367
- 761232
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881154- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695