Maunulalaiset muistelevat

pitkälettiä

kertokaa maunulalaiset Kirkan kaverit ja tutut muistosanoja rakkaalle suurelle laulajalle. kirka on Maunulan kuuluisin suomalainen. Mä muistan kun 14-vuotias pikku-Kirka hyppäsi Pohjois-Haagan räkälän lavalle ja heti oli sähinää. Pikkutytöt pyörtyilivät ja ahtautuivat aivan lavan eteen, josta he näpelöivät Kirkan vaatteita. Kun keikka oli ohi, häippäsi laulaja kuin tuhka tuuleen omille teilleen kohti kotiaan ja Maunulaa.

2

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistojakin

      Kirka oli heti tähti 13-vuotiaana.kaikki tiedettiin, että sen faija ei tykännyt yhtään, kun Kirka halusi ja lopetti koulun. ainaskin iltiksen valokuvaaja pentti koskinen oli sen loukkakaveri. no, Kirka nousi tavallaan heti toisiin sfääreihin. ulkonäkö, hulvaton tukka, tummuus ja ystävällisyys kaikkia kohtaan. silti jonkinasteinen uhmakkuus. Kirka itse tiedosti heti, missä mentiin.Aiona se jaksoi keskustella ja oli kiinnostunut meidän muiden asioista. supersankari lepää ikiunta. Masa

      • tekstejä

        herätys manselaiset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe