Seksikysymys

...

Millaisesta seksistä te skorpioninaiset pidätte? Kuvaile muutamalla lauseella millaista mielestäsi on hyvä seksi? Tykkäätkö kovista otteista ja ehkä jostain kinky-jutuista?

19

5245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksiä...

Kyllä tämä skorpioni tykkää kovista otteista! Sitomisleikit ovat lähellä sydäntä. Poikaystävä tietää, että tykkään mm. tukistamisesta ja kevyestä piiskaamisesta. Toisaalta sellaiset rauhalliset ja hellät sessiot ovat välillä myös tosi ihania.

Hyvä seksi on sellaista, jossa kaksi toisistaan aidosti välittävää ihmistä haluavat antaa toisilleen hyvän olon ja hyvän mielen.

• Noita edellä mainittuja

voi kyllä harrastaa, mutta jos menee alistamisen puolelle niin sitten ei kiitos. Molemminpuoleinen kunnioitus myös seksissä.

• mari-anne83
        Noita edellä mainittuja kirjoitti:

voi kyllä harrastaa, mutta jos menee alistamisen puolelle niin sitten ei kiitos. Molemminpuoleinen kunnioitus myös seksissä.

Kyllä tämäkin skorpaari tykkää kovista otteista ja sitomisleikeistä. Mutta kyllä rauhallinen seksikin on hyvää.
        Yleensä tykkään itse ohjailla tahtia ja muutenkin olen aktiivisempi osapuoli..

• marmelaadi

"Hyvä seksi on sellaista, jossa kaksi toisistaan aidosti välittävää ihmistä haluavat antaa toisilleen hyvän olon ja hyvän mielen."

tässä asiassa mä oon ihan samaa mieltä.mistään piiskaamis ja alistamistouhuista en välitä.

• Tytyliini

Hihi toi kuulostaa aivan multa :D terv. skorpparityttö

• skorpparinainen

Tykkään monipuolisesta seksistä ja olen aina valmis kokeilemaan uutta, siis oman turvallisen kumppanini kanssa. Luotto pelaa ja siksi on helppo olla verbaalinen eli kertoa toiselle mistä pitää ja mitä on valmis toisen vuoksi tekemään. Molemmat haluamme tuottaa toiselle hyvän olon ja voimme puuhastella monta tuntia, välillä vain vähän huilaten.

• tykkää

olla "tahdittajana". En pidä sitomisesta enkä läiskimisestä ollenkaan. Tykkään kyllä kovastakin panosta ja rajusta seksistä, erilaisten välineiden käyttö on kivaa, mutta en tykkää yhtään alistamisesta.

• taasen

Pidän tärkeimpänä läheisyyttä, yleensä voisin köllöttää tuntikausia sylissä ja tuntea toisen lämmön ja tuoksun..Silitellä ja olla siliteltävänä. Hidas aloitus on paras, siis sisääntyöntyminen niin hitaasti kuin mahdollista.. huh. Välillä taas on upeaa kun ei tarvitse kuin katsoa tietyllä katseella niin on jo valmis.. ja sitten mennään... Suusexissä pidän siitä että minua ohjaillaan hiuksista pitämällä!

• tykkään

aloittaa hellin suudelmin ympäri vartaloa, kiusoitella. 69 on mahtavaa, päällä oleminen kun saa itse valita tahdin. toki alla oleminenkin on ihanaa kun mies odottelee ennen kuin tulee sisään. härnäystä niin että intohimo kasvaa ja sitten voi antaa kaikkensa. joskus on kiva ottaa pikapano. ei mitään alistusta mutta leluja voi toki käyttää, käsiraudat on aika makeet.. oikea kumppani kruunaa kaiken, rakkautta. mutta olen kyllä harrastanut myös yhdenillan juttuja, eikä se hidasta menoa.

• skorppionitar*

pidän kinkystä pukeutumisesta ja rauhallisesta toisenkin toiveet huomioon ottavasta seksistä.

• ScoGirl

naisista. Nuorempana, ja jossain mielentilassa vieläkin mieskin voi viehättää. En mielelläni määrittele itseäni, mut tilanteen mukaan :). Mitenköhän paljon skoripiooneissa on bi-seksuaaleja tai ei-pelkästään-heteroseksuaaleja?

• linjoilla
        ScoGirl kirjoitti:

naisista. Nuorempana, ja jossain mielentilassa vieläkin mieskin voi viehättää. En mielelläni määrittele itseäni, mut tilanteen mukaan :). Mitenköhän paljon skoripiooneissa on bi-seksuaaleja tai ei-pelkästään-heteroseksuaaleja?

Hmm, pitäisi ehkä seurustella oman horoskooppi merkin kanssa. Vaikuttaa olevan nämä asiat samalla aaltopituudella. =o) Mitenköhän se muu elämä sujuisi?

• nainen 38

Hellästä ja rajusta seksistä ! Ottavasta ja antavasta. Suuseksistä! Eri asentoja ja eri paikoissa. Mielikuvitusta ! Pelkkää panoo ja tunne seksii. Live ja netti ja puhelin seksii! Paljon ja usein !!!!!!!

• tuossa

..se tulikin...
        skopu tosin innostuu vain jos diggaa

• siis ihan
        tuossa kirjoitti:

..se tulikin...
        skopu tosin innostuu vain jos diggaa

oikeesti.
        Ilman sitä ei toisesta saa irti mitään.

• .........................
        siis ihan kirjoitti:

oikeesti.
        Ilman sitä ei toisesta saa irti mitään.

teknistä kommunikointia

• mmm

"Kyllä tämä skorpioni tykkää kovista otteista! Sitomisleikit ovat lähellä sydäntä. Poikaystävä tietää, että tykkään mm. tukistamisesta ja kevyestä piiskaamisesta. Toisaalta sellaiset rauhalliset ja hellät sessiot ovat välillä myös tosi ihania.

Hyvä seksi on sellaista, jossa kaksi toisistaan aidosti välittävää ihmistä haluavat antaa toisilleen hyvän olon ja hyvän mielen."

Allekirjoitan tän täysin.

• leena***

"Hyvä seksi on sellaista, jossa kaksi toisistaan aidosti välittävää ihmistä haluavat antaa toisilleen hyvän olon ja hyvän mielen."

Jep, mut miten se tapahtuu, vaatii kumppanilta osaavuutta.

• eikä mitään hempeilyä

tätä mieltä skorpparinainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe