Geishakuulien paino?

Onneton palloilija..

Hankin kuulat noin puoli vuotta sitten. Ne painavat noin 70-80 grammaa ja niiden läpimitta on noin 3mm. Ja sitten asiaan, joka minua kovasti askarruttaa! Nimittäin, joskus pallot pysyvät sisällä tuntikausia, joskus saan ne pysymään vain ehkä noin puoli tuntia. Olenko siis niin väljä, pallot liian raskaat vai missä vika?? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Yksi selitys voisi tietysti olla se, että kierukan käyttäjänä olen aina aika kostea.. Ja pliis, asiallisia vastauksia.. kiitos!

18

5052

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meitsi

      Minulla on geishapallot, siis kaksi palloa narussa toisissaan. Piti ihan mitata se halkaisija ja sain n. 34mm. Sinun kuulat 3mm?? Sitten nämä painavat yhteensä 60g.
      Hieman samoja kokemuksia: ollessani kiihoittunut pallojen sisällä pysyminen vaikeaa. Johtuu kait liukkaudesta, vaikka muutoinkin käytän Glidiä sisäänlaittaessa. Nyt kun lihakset alkavat pallojen käytössä supistella, homma tuntuu helpommalta.

    • joku
      • tiukkis

        Itselläni oli ekat pallot juuri ne valkoiset kuvan mukaiset. Todella huonolaatuiset (terävät särmät, sisäkuulan heikko liike, narujen kohdalta menee pesuvesi pallojen sisään) jatkuvaan käyttöön.
        Sitten tilasin juuri SinCitystä silikonipäälliset pallot, ja niihin olen ollut tyytyväinen.
        Myös ne treenikuulat, jotka kaverini äskettäin hankki, kannattaa valita nikkelivapaat. Hyviä sellaisia saa ainakin www.halens.com (helmiäiskuulat) netin kautta.


      • @|@

        geishakuulien ja -pallojen treenivaikutuksella on?
        Geishakuulien ja -pallojen lisäksi Instru myy kuulia lantionpohjan lihasten harjoitukseen. Treeni pyrkii erityisesti inkontinenssivaivojen poistamiseen. Kuulemani mukaan Instru myy myös painavampia Vagitrim-kuulia. Eikö nämä kaikki kuulat ja treeni vaikuta samalla tavalla eli vahvistavat lantionpohjan lihaksia?


      • minä
        @|@ kirjoitti:

        geishakuulien ja -pallojen treenivaikutuksella on?
        Geishakuulien ja -pallojen lisäksi Instru myy kuulia lantionpohjan lihasten harjoitukseen. Treeni pyrkii erityisesti inkontinenssivaivojen poistamiseen. Kuulemani mukaan Instru myy myös painavampia Vagitrim-kuulia. Eikö nämä kaikki kuulat ja treeni vaikuta samalla tavalla eli vahvistavat lantionpohjan lihaksia?

        ei varmaan mitään eroa treenivaikutuksella.

        treenipalloilla/kuulilla tarkoitetaan yksittaisiä palloja jotka ovat yleensä valmistettu metallista. ovat pienempiä ja painavampia.

        geishapallot/kuulat ovat taas useimiten kaksi(tai useammat) palloa jotka ovat sidottu yhteen ja ovat huomattavasti suurempia ja kevyempiä kuin treenipallot.

        eikö tuolla jossakin viestissä ollut kuvat kyseisistä palloista. niistä voi päätellä mitä eroa niillä on.


        "Mitä eroa geishakuulien ja -pallojen treenivaikutuksella on?"

        eikö parempi kysymys olisi ollut:

        Mitä eroa geishakuulien/pallojen ja treenikuulien/pallojen treenivaikutuksella on?

        (kai oikeat termit ovat geishapallo ja treenikuula, en ole varma)


      • Anonyymi

        minä mies pallojeni halkaisija 4,5 nyt kun paan vibran päälle peppu supistelee ja on taas tiukka seuraavaa kyrpää varten helppo harjoittelu


      • Anonyymi
        @|@ kirjoitti:

        geishakuulien ja -pallojen treenivaikutuksella on?
        Geishakuulien ja -pallojen lisäksi Instru myy kuulia lantionpohjan lihasten harjoitukseen. Treeni pyrkii erityisesti inkontinenssivaivojen poistamiseen. Kuulemani mukaan Instru myy myös painavampia Vagitrim-kuulia. Eikö nämä kaikki kuulat ja treeni vaikuta samalla tavalla eli vahvistavat lantionpohjan lihaksia?

        gay man myös pepun lihakset pysyy hyvänä jos eivät saa jatkuvaa panoa


    • Onneton palloilija..

      Siis joo, painovirhepaholainen iski.. kuulat todellakin noin 30mm eikä 3mm. Muuten ihmettelen samaa kuin nimim. mitä eroa. Eikö tärkeintä ole lihasten harjoittaminen, ei se minkänimisillä palloilla sitä tekee..?

      • minä

        se on tärkeintä.

        mutta harhaanjohtaja oli tuo 3mm.

        kuten joku taisi kommentoida:
        "Minulla on geishapallot, siis kaksi palloa narussa toisissaan. Piti ihan mitata se halkaisija ja sain n. 34mm. Sinun kuulat 3mm??"

        eli jos ne olisi ollut oikeasti se 3mm niin ne pallot eivät olisit ollut geishapalloja(koska sen kokoisia geishapalloa ei varmaankaan ole olemassa), mutta 3mm treenikuulia saattaa jostakin löytyä(että saadaan sen painoisia niin materiaalina saa kyllä olla jotain lyijyä)

        eli sama olisi kuin puhusi rasvattomasta maidosta ja täysmaidosta. pääasia on että juo maitoa, mutta rasvaton- ja täysmaito ovat kuitenkin eri tuote. (aika huono vertauskuva)

        eli geishapallot ja treenikuulat ovat eri tuotteita. ja se että kumpaa käyttää taitaa olla makuasia.


    • Kuulan kantaja

      Mulla on kans kuulat mut ne on semmosessa
      nahkapussissa eli ne on vähän erilaiset
      kuin ne narulla sidotut.
      Ainiin mähän oonkin mies,joten ne on mulla luonnostaan :)

      • mirka

        mies taidat olla. Tuolla huumorintajulla ne sun nahkaiset pussit tulee pysymään täysinä.


    • Pia

      Aloittelijalle sopii parhaiten hieman isommat ja kevyet kaksoispallot. Sellaisista on kokemusta puolisen vuotta.

      Nyt hankin helmiäiskuulat, jotka ovat kooltaan melkein puolta pienemmät, sekä hieman painavammat. Näiden kanssa on vaan käytettävä runsaasti liukkaria, muuten takertelee tonne sisälle. Olen pitänyt näitä myös kaksoispallojen kanssa yhdessä. Silloin käyttöaika jää n. 20-30 min lihasten väsymisen takia.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Silikooniset parhaimmat ,eikä tarvi olla hirveen painavat.kun lenkille lähtee tulee takuulla se hetki että pakko pysähtyä. On pari kertaa tullut skruitti kun ei ole hellittänyt liikkumista .
      Tehokas treeni juttu ainakin mulle..

    • Anonyymi

      jos kuulien halkaisija 3mm ne on tarkotettu iili madolle

    • Anonyymi

      Millä kun treenaa, saa väljään pilluun jäntevyyttä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe