keräilyerästä finaaliin!!
Markus P.
6
559
Vastaukset
- hsek
pätsi on yhtä tylsä kun ilkka jääskeläinen! kiltti helluntalaispoika jonka lempijuoma on varmaan hedelmämehu. voi että, ketä kiinnostaa tuollaiset värittömät hissukat! lääkäriksi poika sopii paremmin..voi sitten laulella sairaille ajankulukseen.
- miss paskakinttu
Väritön on ....#%¤(=)!!
Markuksessa on potkua vaikka muille jakaa! - eevna
UPEA TULKITSIJA ON PÄTSI! TUSKIN PILAA KURKKUAAN OLETETULLA HEDELMÄLIMULLA KUIN EI MYÖSKÄÄN VISKILLÄ!
- hsek
miss paskakinttu kirjoitti:
Väritön on ....#%¤(=)!!
Markuksessa on potkua vaikka muille jakaa!mitä potkua? en ole itse ainakaan huomannut yhtään mitään. hobittimaisen ulkomuodon olen kyllä merkille pannut mutta esiintymiset ovat kaikki vedetty varman päälle siten, että ne ovat jääneet vaan loistaviksi laulusuorituksiksi. karisma puuttuu täysin.
- miss paskakinttu
hsek kirjoitti:
mitä potkua? en ole itse ainakaan huomannut yhtään mitään. hobittimaisen ulkomuodon olen kyllä merkille pannut mutta esiintymiset ovat kaikki vedetty varman päälle siten, että ne ovat jääneet vaan loistaviksi laulusuorituksiksi. karisma puuttuu täysin.
jos et huomaa. Pätsi tihkuu karismaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eevna kirjoitti:
UPEA TULKITSIJA ON PÄTSI! TUSKIN PILAA KURKKUAAN OLETETULLA HEDELMÄLIMULLA KUIN EI MYÖSKÄÄN VISKILLÄ!
Markus on mielestäni ehdottomasti viimeisen finaalipaikan ansainnut, todella karismaattinen ja upea laulaja, ääntä jaksaa kuunnella vaikka kuinka kauan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883