"Voi teitäkin te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle (=veronmaksajien harteille) vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!" (Luuk.11:46)
"He [fariseukset] sitovat kokoon raskaita ja vaikeasti kannettavia taakkoja ja panevat ne ihmisten hartioille (=veronmaksajien harteille), mutta itse he eivät tahdo niitä sormellaankaan liikuttaa." (Matt.23)
mistä tunnista pahan ihmisen
vihje
6
814
Vastaukset
- vitun
veronmaksajat???
"Mee sä uskovainen homo himaas harrastaa insestiä. senhän te osaatte!" (Kalle.12:54) - kuules
kommari jeesustelija. Kyse ei ole rahasta vaan moralismista.
- v****a?
Fariseukset eivät olleet idästä kotoisin, joten mene narisemaan jonnekin muualle.
- tiedän...
Minä tiedän, mistä tunnistat pahan ihmisen. Katso peiliin!
- evil man
Sulla on takuulla parta, eikö vain?
- vierailija
Pahan ihmisen tunnistaa katsomalla peiliin. Emme olisi täällä maan päällä, ellei meillä olisi vielä matkaa hyvyyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521987
- 621912
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121445- 611251
- 501219
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41845Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118707Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit88707Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33678- 40643