Liityyköhän toisinaan esiintyvä outo maku suussa epilepsiaan? Sen vuoksi myös ruokahalu vähenee, koska ruokakaan ei maistu silloin samalta. Jos se liittyy, niin onko se jonkinlainen merkki jostain kohtaukseen liittyvästä? Kiitos jo etukäteen, tämä palsta on tosi apu, asiattomia viestejä ei juuri esiinny.
outo maku suussa?
6
6607
Vastaukset
- Teri
Ihmettelin aikoinaan itsekin samaa asiaa, outoa makua suussa. Sitä voisi kuvailla lähinnä raudan mauksi. Luulin sitä kuvitelmaksi mutta kyllä se on mahdollista. Luin asiasta jostakin ja kysyin siitä neurologiltani ja hän totesi sen olevan mahdollista. Ovat kuulemma muutkin epiläiset sanoneet samaa asiaa. Ei varsinaisesti osannut selittää mistä se johtuu, kait lääkkeistä, tiedä häntä??
- netta
minulla ennen kohtausta tulee kihelmöintiä kieleen oikealle puolelle eli samalle puolelle kuin mistä nykinätkin alkaa,mutta olen kuullut että joillekin tulee metallin maku suuhun kohtauksen aikana
- Hugo.
Jotkin lääkkeet maistuvat todellakin kaikilla pahalta, mutta ne on yleensä unilääkkeitä. Immovane ainakin. Sen maku on tosi äklö. Olen myös kuullut erilaisia aistimuksia ihmisillä olevan ennen kohtausta ja voi olla sinulla sitäkin. Tarkkailemalla tilannetta varmasti saat selville.
- hamu
Juu, raudanmaku suuhun tulee aina ennen(1min) kohtausta. Samana päivänä ei ruoka maistu mullekaan.
- kyselykautinen
Kiitos kaikista vastauksista. Se makutuntemus liittyy niiden perusteella aika varmasti epilepsiaan.
- timanttimies
krapulaisen maun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916