mikä olisi parasta

rapuliini

käytös oinasmiestäni kohtaan? Viikonloppu tylsääkin tylsempi oinasmieheni ei puhu eikä pukahda. Koko viikonloppu kulunut melkein sohvalla maaten. Mies tekee parhaillaan matkatöitä eli viikot ollaan erillään. Odotan ehkä yhteiseltä ajalta liikoja ja lähes masennun kun tuntuu etten merkkaa miehelle mitään. Hellyyttä ja halailua jonkin verran ( minulle tosin liian vähän). Eli onko parempi olla myös välinpitämätön ja elää vaan omaa elämää vai osoittaa miehelle miten paljon hänestä välitän?
Viikonloppuna en mene omia menojani vaan haluan olla mieheni kanssa. Olisiko sittenkin vaan parempi että menisin kun muutenkin tuntuu olemassaoloni yhdentekevältä. Miten olisi parasta olla?

2

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalaniini

      Vähän samanlaisia tuntemuksia vastaavanlaisesta tilanteesta olen itsekin kokenut. Etäisyyden vuoksi ei kaiken aikaa nähdä ja sitten kun tavataan, niin tunteekin pettymystä juuri siitä, että mies ei vaikutakaan oikeen kiinnostuneelta vaan tekee omia juttuja ja muistaa sinut sitten kun muistaa. Yhdessäoloahan ja tekemistä sitä silloin kaipaisi. Olen myös tiedostanut saman kuin sinä, että ainakin itse helposti odotukset nousevat pilviin tapaamisista. Nyt olen yrittänyt pitää sitä puolta kurissa ja tarttua sellasiin hetkiin/asioihin, joista tiedän toisenkin syttyvän, mutta yrittämättä mitään liikkaa, antanut mennä asioiden omalla painollaan eli antanut toisen olla myös vapaasti omissa touhuissaan. Nyt onkin taas positiivinen mielentila viime tapaamisesta ja kyllä se enemmän on ollut kuitenkin sen ansioita, että osoittaa välinpitävänsä toisesta, vaikka sitä kyllä edelsi pieni välinpitämättömyys, mutta pidän sitä itse pienenä herättelynä miehelle ja niin se kait toimikin.

      • oinainen

        Mellä tilanne se että minä oinas ja isäntä rapu. En osaa kuin puhua omalta puolelta tätä juttua mutta toivottavasti auttaa. Meillä myös ongelma se että puolisoni haluaisi enempi hellyyttä ja yhdessä oloa, mutta itse työskentelen asiakaspalvelussa, ja joudun siis PAKOSTA olemaan koko ajan ystävällinen ja kohtelias ja ottamaan koko ajan muut huomioon. Noh, törmäily alkaakin sitten kotona kun itse ajattelen että ihanaa, nyt saa vaan olla! Vaan kotona onkin sitten se rapumies joka on huomiota vailla ja (sorry vaan) suoraan sanoen kiertää ja pyörii ympärillä ku "paskakärpänen". Niinpä neuvonkin että anna miehellesi tilaa ja jos jollain lailla haluat auttaa ja laukaista tilannetta niin laita vaikka jotain hyvää ruokaa ja valmistele tilanne niin että saatte olla kahdestaan, ilman mitään häiriöitä ja odota vaan, pian se oinas siitä aukee. Se nyt ikävä kyllä vaan on niin että meillä oinailla on vaivaksikin asti "luonnevikana" toi itsekeskeisyys, ja täytyy myöntää että joskus vaan täytyy toisen lähes päähän potkaista että tajuaa tulla toisen kanssa samalle tasolle.Se vain pitää osata tehdä tosi hienovaraisesti, koska ainahan me ollaan sarvet pystys, jos joku uskaltaakin meitä arvostella. Itse tunnet miehesi parhaiten ja varmaan myös tiedät hänen heikoimman kohtansa, käytä sitä hyväksesi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe