Maija on rock,konsertti ei ollut

Maija-fani vieläkin??

Olimme Maijan konsertissa...suurin odotuksin. Olen kuunnellut Maijaa pitkään ja tykännyt. Konsertti oli masentava. Jopa EI-kappale esitettiin hitaana versiona!!! Onhan muutkin bändit pitäneet konsertteja mutta silti esittäneet biisinsä alkuperäisessä muodossa. Olen pettynyt...

7

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

kokemuksia.Olin tyttäreni 10v kanssa kyseissä konsertissa ja tykkäsin kovasti.En ole tähän asti ihmeemmin häntä kuunnellut mitä tytön "takia" on joutunut kuulemaan,nyt pidän enemmän.
      Hieman pitkiltä kuulostivat ne soittajien "soolot" mutta muutoin tosi hyvä.

• Jeanne

se johtuu siitä että Maija nyt pitää
      sellasta ns. konsertti-sali-kiertuetta jossa
      biisit on uudelleensovitettu seesteisemmiksi.
      keikkojen vanha rock-tyyli
      palaa kesällä, eli kun tää konsertti-sali-kiertue
      on ohi. Maija kyllä kirjoitti tästä kaikesta
      netti-päiväkirjaansa
      ja selitti mutta sulla on ehkä muutakin elämää
      kuin Maija, mulla ei.

• Janis Joplis RUULS!

Pettynyt olisin ollut minäkin! Maija Vilkkumaa ei ole rockia nähnytkään saati kuullut! Karmea akka!Kumpa lopettaisi joskus "musisointinsa".

• Nimetön

Maija vilkkumaa on anteeksi vaan rockia. Paljon rankempaa se on ku monen muun suomalaisen rockbändin musiikki. Ehkä radio antaa väärän kuvan.

• njoun

Maijan musa on pääasiassa rockia ja rockpoppia, mutta jokku levyjen biisit on ihan heviä! Kovia kitarasooloja ja rajua menoa.

• Nimetön

Kyllä mie itekki tykkään enemmän normi keikoista. mutta kyllä mä ainaki tykkäsin noista. Oli mielen kiintoista kuulla biisejä vähän erissä kantissa. Tosin ite kyllä tykkään räyhäävästä rock'n rollista.

• maija rokkaa :D

uudet versiot olivat hyviä, ja nyt kesällä maija kyllä rokkasi sitten enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe