Maija on rock,konsertti ei ollut

Maija-fani vieläkin??

Olimme Maijan konsertissa...suurin odotuksin. Olen kuunnellut Maijaa pitkään ja tykännyt. Konsertti oli masentava. Jopa EI-kappale esitettiin hitaana versiona!!! Onhan muutkin bändit pitäneet konsertteja mutta silti esittäneet biisinsä alkuperäisessä muodossa. Olen pettynyt...

7

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

      kokemuksia.Olin tyttäreni 10v kanssa kyseissä konsertissa ja tykkäsin kovasti.En ole tähän asti ihmeemmin häntä kuunnellut mitä tytön "takia" on joutunut kuulemaan,nyt pidän enemmän.
      Hieman pitkiltä kuulostivat ne soittajien "soolot" mutta muutoin tosi hyvä.

    • Jeanne

      se johtuu siitä että Maija nyt pitää
      sellasta ns. konsertti-sali-kiertuetta jossa
      biisit on uudelleensovitettu seesteisemmiksi.
      keikkojen vanha rock-tyyli
      palaa kesällä, eli kun tää konsertti-sali-kiertue
      on ohi. Maija kyllä kirjoitti tästä kaikesta
      netti-päiväkirjaansa
      ja selitti mutta sulla on ehkä muutakin elämää
      kuin Maija, mulla ei.

    • Janis Joplis RUULS!

      Pettynyt olisin ollut minäkin! Maija Vilkkumaa ei ole rockia nähnytkään saati kuullut! Karmea akka!Kumpa lopettaisi joskus "musisointinsa".

      • Nimetön

        Maija vilkkumaa on anteeksi vaan rockia. Paljon rankempaa se on ku monen muun suomalaisen rockbändin musiikki. Ehkä radio antaa väärän kuvan.


      • njoun

        Maijan musa on pääasiassa rockia ja rockpoppia, mutta jokku levyjen biisit on ihan heviä! Kovia kitarasooloja ja rajua menoa.


    • Nimetön

      Kyllä mie itekki tykkään enemmän normi keikoista. mutta kyllä mä ainaki tykkäsin noista. Oli mielen kiintoista kuulla biisejä vähän erissä kantissa. Tosin ite kyllä tykkään räyhäävästä rock'n rollista.

      • maija rokkaa :D

        uudet versiot olivat hyviä, ja nyt kesällä maija kyllä rokkasi sitten enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe