On todettu ja pidetään tulehduskipulääkkeillä ns.kurissa. Syön mm.pronaxen 500mg.
Nyt kävin reumarasituskokeessa ja todettiin että oli nivelessä reumataudin kaltaisia muutoksia. Onko kokemuksia..eli onko kellään alkanut näin tämä sairaus. Suvussa on reumaa mm.isoäidillä.
Krooninen jännetuppi tulehdus:(
2
6460
Vastaukset
- reumainen
Tosin ei kroonisena mutta silti. Olin hoitoalalla, ja nostelin potilaita jatkuvasti, ilman ongelmia. Sitten jäin äitiyslomalle, ja olin poissa työelämästä 1,5v. Kun palasin, iski heti parin päivän päästä jännetupentulehdus ranteeseen. Ei meinannut parantua millään, ja kun pikkuhiljaa alkoi särky vähentyä, niin alkoi toinen ranne särkeä :(
3 vuoden tutkimisen jälkeen sain diagnoosin selkärankareuma. Lähes kaikki kroppani nivelet oireilevat, mutta aika hyvin pysyvät reumalääkkeillä ja kipulääkkeellä kurissa.
Toivottavasti sinulla ei reumaa ole, mutta jos on niin kyllä tämän kanssa oppii elämään! :) - menninkäisneito
mulla on ollu krooninen jännetupentulehdus vuoden verran... oon yrittäny olla rasittamatta kättä mutta ku lukiossa oon nii on vähän mahdotonta... kyllähän tuessa vois olla mutta ku huomasin viimeks että ei oo puristusvoimaa melkeen ollenkaan joten jätin sen pois... ortopedillä oon käyny ja hermotutkimuksissa mut mitään syytä ei oo löytyny rasituksen lisäksi... reumaa ei onneks oo todettu mut käsi on siihen malliin kipee ja rutisee et voisin vaikka epäillä sellasta...tosin vaan oikeen jäden reumaa jos sellasta ees on... syön astman takia kortisonia ja se haurastaa luita...
kannattaa muuten kipuun koettaa kylmää... helpottaa kummasti... oon pyrkiny välttämään särkylääkkeitä (en voi käyttää esim buranaa) vaan venyttelen, lepuutan ja annan kylmää... pitää vaan toivoo että ens vuoden aikana (pidän välivuoden lukion jälkeen) käsi rauhottuu että voi sit alkaa opiskeleen yliopistossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841