Mitä SM-liiga-joukkuetta inhoat eniten????????

Kärppäfani

TPS!!!!!!!!!!!!! Et loydä vastenmielisempää joukkuetta, vai löydätkö??

42

1911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tps-fani

Miks pitäis inhoo jotain joukkuetta? Työtäänhän ne pelaajat vaan tekee...mut kannatan Tepsii ja Kärpät on hyvä kakkonen.

• kärppäfani

No! Miten tuo ny ottaa, ehkä sitä voi aatella nuinki!!!

• ...

1)Jokerit
      2)TPS
      3)IFK
      4)kaikki muut paitsi...

TAPPARA

• ei fani

narrit, pellet, ostojoukko, telojat, lahjojat
      jne jne....

• voi sua

Jokerit kurkoja!

Negatiivisimmat vibat antaa:
        1.Tps (jokereitten paha kilpakumppani 90-luvulla)
        2.Hifh (blyaaah!!!)
        3.Tappara
        4.Kärpät
        5.Jyp

• Jokeriboy85

esittää noista todisteita, vaikk taidat olla pelkkä paskanpuhuja RESSUKKA!

• ei fani
        Jokeriboy85 kirjoitti:

esittää noista todisteita, vaikk taidat olla pelkkä paskanpuhuja RESSUKKA!

kyll mä ny loukkaannun noist tommosist herjauksist.
        Taitaa tulla rikosilmotus kunnianloukkauksesta.

Jotkut saatanan teini natiaiset täällä meuhkaa ääliöistä, vaikka ei tiedä mitä ne edes on...
        Taitaa se koira älähtää, johon kalikka kajahtaa!!

• narri

Mikäköhän siinä on ku kaikki vihaa Jokereita? Miettikääpä SM-liigaa ilman Jokereita. Kuten Rami on sanonu, liiga ois paljon köyhempi ilman niitä. Ei ois teilläkää joukkuetta jota haukkua ja vihata, ei ois Hartwall Areenaa, jossa järjestää teille mieluisia konsertteja ja MM-kisoja, ei ois Hjallista, jota voisitte haukkua mielin määrin. Ei ole yhtään hyvää syytä vihata jokereita. Jos joku haukkuu ostojoukkueeksi, ni katsokaapa myös Espoon suuntaan. Sielläkö ei osteta pelaajia? Mikä joukkue saa pelaajat ilmaiseksi? Herää vain kysymys...
        Jokerit on paras.
        IFK on joukkue, joka itkee jokaisesta naarmusta. Ja ne on ollu aina sikajoukkue, joten turha käydä siitä aukomaan päätä...

• PalloKERHO!!

Minä inhoan Tapparaa!!!

• Pete

Kannatan Hifk:ta. Valmentaja Suhosen takia inhoan sitä tällä hetkellä eniten.

• MINÄ

hifk NIIIN VITUN ÄRSYTTÄVÄ NULIKKAJENGI ETTÄ......

• narrigirl

se on hifk!!! se pitäis laissa kieltää!!! ne pelaajatkin on niin turpaan veettäviä!!!

• ei fani

hähääähähähähhäääääh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Hajotkaa!!!!!!!!!!!!!

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

hähääähähähähhäääääh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Hajotkaa!!!!!!!!!!!!!

...mut en oo hesalainen! ja en tykkää blues:sistakaan! ja sä taidat olla päästäs vialla jutuistas päätellen!!!

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

...mut en oo hesalainen! ja en tykkää blues:sistakaan! ja sä taidat olla päästäs vialla jutuistas päätellen!!!

mutta olen samalla linjalla ton turpaan veto jutun kanssa.
        Kaikkia hesalaisia ohimoon...

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

mutta olen samalla linjalla ton turpaan veto jutun kanssa.
        Kaikkia hesalaisia ohimoon...

...kaikkia, pelkästään hifkiläisiä...! ja bluessilaisia!!!! mistä päin oot muuten ite kotosin?

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

...kaikkia, pelkästään hifkiläisiä...! ja bluessilaisia!!!! mistä päin oot muuten ite kotosin?

mä taasen, ei voi sanoa että vihaan, mutta inhoon kaikkia hesalaisia.
        Ne on niin itseensä täynnä olevia...
        Olen pohjoisesta keski-suomesta.
        Entäpä ite..
        En ole minkään joukkueen fani, mutta kun toi kärpät ja jyppi on lähimpiä sm-liiga joukkueita, niin yritän vähän pitää niitten puolia.

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

mä taasen, ei voi sanoa että vihaan, mutta inhoon kaikkia hesalaisia.
        Ne on niin itseensä täynnä olevia...
        Olen pohjoisesta keski-suomesta.
        Entäpä ite..
        En ole minkään joukkueen fani, mutta kun toi kärpät ja jyppi on lähimpiä sm-liiga joukkueita, niin yritän vähän pitää niitten puolia.

oon mikkelistä... no onhan hesalaiset aika paljon itteensä täynnä mut mun bestis asuu siellä ni yritän nyt vähän puolustaa niitä ja ei mulla nyt sillei mitään hesalaisia vastaan oo... minkä ikänen oot?

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

oon mikkelistä... no onhan hesalaiset aika paljon itteensä täynnä mut mun bestis asuu siellä ni yritän nyt vähän puolustaa niitä ja ei mulla nyt sillei mitään hesalaisia vastaan oo... minkä ikänen oot?

mun systeri asuu mikkelissä, että sekin on tuttu paikka ja jukureitten matseja on tullu käytyä kattoo jokunen.
        Sanotaanko näin, että en ole enään nuori, enkä teini-iässä.
        Eikä keski-iän kriisiä ole vielä näkyvissä

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

mun systeri asuu mikkelissä, että sekin on tuttu paikka ja jukureitten matseja on tullu käytyä kattoo jokunen.
        Sanotaanko näin, että en ole enään nuori, enkä teini-iässä.
        Eikä keski-iän kriisiä ole vielä näkyvissä

mä heitän veukkauksen et oon 22? menikö ees lähelle oikein? mäkin oon käyny jonku verran jukureitten peleissä (luonnollisesti)

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

mä heitän veukkauksen et oon 22? menikö ees lähelle oikein? mäkin oon käyny jonku verran jukureitten peleissä (luonnollisesti)

kunpa olisinkin noin nuori vielä.
        9 vuotta lisää........
        Minkä-ikäinen itse olet.

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

kunpa olisinkin noin nuori vielä.
        9 vuotta lisää........
        Minkä-ikäinen itse olet.

mä oon melkein 9 vuotta nuorempi... no ei nyt ihan, oon 17w... onko sulla vaimo, lapset ja omakotitalo?

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

mä oon melkein 9 vuotta nuorempi... no ei nyt ihan, oon 17w... onko sulla vaimo, lapset ja omakotitalo?

Mä jotenkin aavistelin, et sä oot tota ikäluokkaa.
        kaikki edellä mainitut löytyy.
        Tai siis yx mukula.

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

Mä jotenkin aavistelin, et sä oot tota ikäluokkaa.
        kaikki edellä mainitut löytyy.
        Tai siis yx mukula.

ai koska mulla on niin vammaset jutut vai?!?

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

ai koska mulla on niin vammaset jutut vai?!?

tiedä onko ne yhtään sen vammasempia kuin minun jutut.
        Ainakin mun noi ekat oli vähän niinkuin provo mielessä laitettu.
        Mä aattelin vaan ton nimimerkin perusteella.

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

tiedä onko ne yhtään sen vammasempia kuin minun jutut.
        Ainakin mun noi ekat oli vähän niinkuin provo mielessä laitettu.
        Mä aattelin vaan ton nimimerkin perusteella.

nimimerkki voi pettää... : )
        mitä veikkaat et kuka voittaa sm-mestaruuden?
        vaikee varmaan arvata et mitä mieltä mä oon...!

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

nimimerkki voi pettää... : )
        mitä veikkaat et kuka voittaa sm-mestaruuden?
        vaikee varmaan arvata et mitä mieltä mä oon...!

pistit aika vaikeen..
        pahalta ;) näyttää toi jokereitten peli.
        Hifki oli vastaantulija.
        tps tipputtaa hpk, mutta tps:llä ei jakoja jokereille, jyppi kärpät voittaja saa vastaan blues tappara voittajan.
        Jokérit tappara finaali...

• narrigirl
        ei fani kirjoitti:

pistit aika vaikeen..
        pahalta ;) näyttää toi jokereitten peli.
        Hifki oli vastaantulija.
        tps tipputtaa hpk, mutta tps:llä ei jakoja jokereille, jyppi kärpät voittaja saa vastaan blues tappara voittajan.
        Jokérit tappara finaali...

oon kans sammaa mieltä et jokereitten peli näyttää kans "tosi" pahalle... onx sulla ketään lempi pelaajaa? mulla varmaan peltonen ja onhan noita jotain muitakin...

• ei fani
        narrigirl kirjoitti:

oon kans sammaa mieltä et jokereitten peli näyttää kans "tosi" pahalle... onx sulla ketään lempi pelaajaa? mulla varmaan peltonen ja onhan noita jotain muitakin...

tiettyä suosikkipelaajaa.
        Tietysti itsekin kiekkoa pelanneena(puolustaja) joku kova otteinen pakki, jota nykykiekossa aika vaikea löytää, olisi aika kova.
        Jos tulee mieleen joku, heitä vinkki.

• HIFK

Emmä niin sanotusti vihaa, mut jokereist en pidä hifk:stä pidän.Mutta Apelle potkut ja matikaiselle se olis vasta poikaa!!!

• kylähullu

joo!!en todellakaan tiiä mitään vastenmielisempää ku tepsi!!!HIFK rulettaa!...ei kärpät eikä varsinkaan tps!!!!

• JUICE

Koska ne on niin s..tanan rikkaita ne voi ostaa kenet haluaa jos on tarvis enimmäkseen kannatan pienien budjettien joukkueita koska ne näyttää että voi menestyä pienelläkin rahamäärällä esim HPK ja JYP mutta ei voi mitään raha ratkaisee todennäköisesti taas kerran.

• kärppä--84

Tappara jota vihaan yli kaiken...hahhhhaaaaahaaa...

• Hpk_81

Porvariseura hyi..kuula kalloon Hjallis-pellelle..Ja koko joukkueelle=)Onnee kärpille ja Blues nuijii porkkanat tänään...

• jokeri

Taas kerran kateellisten juttuja. Muut haukkuu Jokereita, ja siitä paistaa kateellisuus läpi, ku ne ei ite oo nii rikkaita. Se ei oo tyhmä joka ostaa, vaan se joka myy.
        No, ongelma ei ole onneks mun:)

• stadi no1

Kärpät.. ehdottomasti lappalaisia kaikki, ei ikinä sinnepäin..hyi vittu.....

• Rovaniemeltä

Jälleen joku viisas stadin pelle paljasti tyhmyytensä.. Oulu ei oo lähelläkää Lappii.
        ite oon Lapist ja ylpee siitä..!! Ettet ois rasisti??Siis Lappi rasisti?

• ,,,,,,

kaikista eniten mä inhoon hifkii!!!!!!!!!!! ne mustaa koko sm-liigan maineen yhen taklauksen takia!! heti on sit koko jokrujen jengi syypää jos yx pelaaja mokaa....

• Epeli

Mun kesto inhokki on aina ollu TPS mut nykyään Jokerit haastaa tepsii aika kovasti.

• -hoki muija-

...kaikilla on erilaisia mielipiteitä eri joukkueista, kaikki ei tykkää kaikesta, joku vihaa jokereita, joku TePSiä ja joku taas JYP:iä, kaikissa joukkueissa on jotakin hyvää ja huonoa, mikään joukkue ei ole KOSKAAN täydellinen, jääkiekko on vain urheilua!!...
      mä ite en "vihaa" mitään joukkuetta, mut on joukkueita missä on jotain mikä aina välillä ärsyttää...

• Jyp_fani#89

Täytyypi sanoa, että nuo mikään pk-seudun joukkue ei oikeen iske .. En nyt varsinaisesti inhookkaan kyllä mittään joukkuetta, mutta Jokereista en kyllä oikein tykkää ..

• Anonyymi

OKEI SIIS TAPPARA HYI🤮!!
      EN TIEDÄ PASKEMPAA JOUKKUETTA
      ORANSSI JA SININEN HUONOIN VÄRIYHDISTELMÄ TAPPARA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      132
      1644
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      39
      1562
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      60
      1306
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1285
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      204
      1071
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1044
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      263
      1044
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      945
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      17
      897
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      868
    Aihe