Hei!
Tietääkö ketään saako Tampereelta EU:n ruokakasseja tai muita ruoka-avustuksia? Jos niin mistäköhän ja millanen käytäntö siinä mahtaa olla? Pitääkö olla työtön?
Oon köyhä opiskelija ja kaikki mahdollinen apu olisi tarpeen...
RUOKAKASSI
5
682
Vastaukset
- ruokakasseja
Yleensä kirkot jakavat. Yhden tiedän varmasti, se on toi adventtikirkko pyynikintorin lähellä ja muistaakseni keskiviikkona on jakopäivä joskus illemmalla, mutta käy katsomassa niiden ilmoitustaululta. Sitten oon kuullut, että vapaa-ajattelijoiden liitto jakaa myös ja ilman sitä jumalan sanaa. pelastus armeijalta myös, mutta sinne täytyy ensin soittaa ja sitten vasta viikon päästä saa kassin, muistaakseni sekin on keskiviikkoisin. Pispalan kirkko on kanssa yksi paikka, sinne en tiedä aikoja. Ja sitten etsipä joku diakonissa niin eiköhän homma toimi. onnea.
- näle
Kiitti tiedosta!
Hyvä tietää että niitä saa ilman sitä jumalan sanaakin :)
Itse otan mielummin Jumalan Sanan kanssa : )
- Thank god!
Olipa hyvä, että kaivoit tämän viisi vuotta vanhan keskustelun esiin! Aamen!
- Kaksi Denaria
Kaksi Denaria yhditys jakaa kanssa, mutta siellä on ehtona kokoukseen osallistuminen ensin.
http://www.fonecta.fi/tuotteet-ja-palvelut/Tampere/794375/Kaksi Denaria ry/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894