Olen ajatellut ostaa uuden soutuveneen. Millainen vene Veto 5 soutuvene? Olen kuullut paljon kehuja siitä eli mitä mieltä te olette?
http://www.kookas.fi/forum/thread/10444
Soutuveneen osto
7
1115
Vastaukset
- Melkein hukkunut
mutta älä osta kaislaa,hengenvaarallinen.
- utelias
Olen myöskin venettä ostamassa ja yksi vaihtoehto on Kaisla. Kiinnostaisi tietää mikä malli on niin vaarallinen?
- en.suosittelisi
utelias kirjoitti:
Olen myöskin venettä ostamassa ja yksi vaihtoehto on Kaisla. Kiinnostaisi tietää mikä malli on niin vaarallinen?
Mallia en muista, mutta oli taannoin Tekniikan maailman vertailussa mukana. Hengenvaaralliseksi totesivat tosiaan Kaislan.
- SavolaisetLeskenTekijät
en.suosittelisi kirjoitti:
Mallia en muista, mutta oli taannoin Tekniikan maailman vertailussa mukana. Hengenvaaralliseksi totesivat tosiaan Kaislan.
Pääsääntöisesti kaikki savolaismalliset soutuveneet ovat hengenvaarallisia. Ne harvat jotka eivät ole, ovat raskassoutuisia.
- Maurit
Jo aikanaan Maurit ylitti tyynenmeren Kaislaveneellä, ja hukkuko muka?
- turvapaikkaa.kuopijosta
Mahtaisiko Nyky-Maurit selvitä Välimeren ylitykseen tarkoitetulla kumiveneellä Kallaveden tyrskyissä?
- KallavedenMauri
Ritoniemen kohalla on paha Ristiaallokko ja sikala haisee. Miten lie?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913