Masennus nuorella miehellä

Ollut jonkinaseista masennusta jo jonkun vuoden. väillä vaan tuntuu et ei ainkaan ole juuri helpottanu. muutamia eri läkkeitä kokeiltu ja nyt olen syönyt cipralexia 20mg päivässä. olo vaan tuppaa olemaan väsynyt ja sita kautta ei tahdo saada mitään aikaiseksi, kaikki minkä voi siirtä edemmäs jää tekemättä. keskittyminen väillä vaikeaa yms. Nukuttais aika paljon vaika nukun yleensä vähintään sen 8 h ja yleensä päiväunet niin väsyttää.

mistäs sais apua, oisko lääkemäärää nostettava hirvittää vielä opiskelijana tuon cipralexin kova hinta.

voisko kyseessä olla kilpirauhas vaiva
5510
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

ihan veriarvoistakin. Menehän opiskelijaterveydenhuoltoon ja pyydä verikoe. Kannattaa selvittää.

Äänestä
  • tuosta ei ole kyse veriarvot olleet mulla aina hyvät. masennusta ollu jo pidemmän aikaa

    Äänestä

Maksaako oikeasti masennuslääkkeet paljon?

Kaikki merkit?

Kertokaa joku, itsekin olen opiskelija, ja tod. näk jotain lääkitystä ens lääkärikäynnil saan.
Rahatilanne on kyllä huono :/

Äänestä
  • 100kpl paketin hinta on 12,71e-ei niin kauheen kallis!

    Äänestä

  • Tim-Tam kirjoitti:

    100kpl paketin hinta on 12,71e-ei niin kauheen kallis!

    Vastaava hinta on siinä sadan euron paikkeilla.
    Tarkkaa hintaa en muista, koska puolisoni haki lääkkeet apteekista, mutta hinta oli yllättävän kova. Harkitsen vakavasti, vaikken nyt konkurssissa olekaan, lääkkeen vaihtamista edullisempaan rinnakkaisversioon, toki lääkärin opastuksella, mutta kuitenkin.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


mappa kirjoitti:

Ollut jonkinaseista masennusta jo jonkun vuoden. väillä vaan tuntuu et ei ainkaan ole juuri helpottanu. muutamia eri läkkeitä kokeiltu ja nyt olen syönyt cipralexia 20mg päivässä. olo vaan tuppaa olemaan väsynyt ja sita kautta ei tahdo saada mitään aikaiseksi, kaikki minkä voi siirtä edemmäs jää tekemättä. keskittyminen väillä vaikeaa yms. Nukuttais aika paljon vaika nukun yleensä vähintään sen 8 h ja yleensä päiväunet niin väsyttää.

mistäs sais apua, oisko lääkemäärää nostettava hirvittää vielä opiskelijana tuon cipralexin kova hinta.

voisko kyseessä olla kilpirauhas vaiva

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu