Ryhdyin Nisim-shampoon käyttäjäksi kun luin siitä täällä,onkohan samanlaisia kokemuksia muilla...en tiedä mitä aineita ovat siihen keittäneet, vai onko itse piru ollut sitä kokkaamassa, mutta kyllä letti piristyi,jo ekan käytön jälkeen jotain tapahtui ja hiukset oli eri tuntuiset.Nyt on ainakin paras shampoo tähän asti löytynyt,vielä kun löytyis muut tehoavat hoidot niin ei tarvis menettää hiuksia. Kokeilen erilaisia hoitoja nyt...katsotaan mikä tepsii...
Ihmeellinen shampoo!
12
9500
Vastaukset
- öööööö
Aika ihmeellistä että pelkkä shampoo vaikuttaisi hiustenlähtöön? onko toi jotain superkallista shampoota? kai sitä vois kokeilla.
- TimoTu
Ei se ollut mikään superkallis,terveyskaupasta ostin Sellosta siis Espoosta, oliko se jotain 19 euroa,eikös ne ole sitä luokaa yleensä nuo parturi-shampoot. Voihan se vaikuttaa eri tavalla eri ihmisillä mutta mulla koko letti jotenkin virkistyi,pörröllään pystyssä ja päänahka tuntuu tosi puhtaalta ja viileältä ja tämä jo ekan kerran jälkeen...aion taistella hulluna että pysyy letti päässä,en aio olla kalju 5-kymppisenä,siihen on onneksi aikaa vielä 20 vuotta.
- Big-Willy
Hieroin suolatonta sianrasvaa kerran päänahkaani ja HEUREKA jotain tapahtui! seuraavana päivänä ei lähtenyt enää yhtään hiuksia ja olin kuin uudestisyntynyt käytän varpisti jatkossakin ja suosittelen!
- mies30v
En hetkeäkään epäile, etteivätkö Revivogenin ja Nisimin shampoot olisi hyviä tuuheuttavia shampoita. Mutta ihan tosissaan, uskokaa pois, että ne _eivät_ ole juuri ollenkaan kaljuuntumista hidastavia aineita.
- sitten
Ja ärrällä alkavassa shampoossa on dimethiconea eli silikonia... voi herkemmille aiheuttaa reaktioita päänahassa...
- TimoTu
Ei ehkä mikään shampoo yksinään pysäytäkään kaljuuntumista, se ei varmaan olekaan mahdollista pelkällä shampoolla, mutta sillä voi kyllä auttaa kokonaistilanteeseen jos löytyy hyvä shampoo.
- auttoi
Hei tämä Nisim-shampoo ja uute ovat tosi hyviä,olen naishenkilö,jo yli 50 v. Hiustenlähtö pysähtyi kuin seinään kun aikaisemmin shampoot ym.olivat olleen niin ja näin. Tämä ainakin minulla toimi tosi hyvin.Hyvä jos Suomestakin saa hyviä uusia tuotteita.
- ja kumarrus
Aika tyyristä shampoota ja hoitoainetta!
Mutta jos auttaa niin pieni hinta siihen verrattuna. Mites, te joilla tämä auttaa niin oletteko käyttäneet shampoota, hoitoainetta sekä hoitonestettä?? Mikäköhän noista olis tärkein jos yhtä kokeilisi aluksi??- Caldos
Olen vannoutunut Nisim-asiakas,ne on todellakin jees. Pelkällä shampoolla pääsee alkuun jos haluaa ensin kokeilla tuotetta,näin itse tein. Ainahan näissä sarjoissa sanotaan että se päähän jätettävä olis tehokkain. Parhaat kombinaatiot löytää vain kokeilemalla. Käytän itsekin paria muutakin hiustenlähdön tuotetta, näin olen saanut tilanteen hallintaan hyvin.
- Kotirouva
Testauksessa ovat, alkutesteissä vaikuttaa ihan ok ja miellyttävältä käyttää.Sen verran ärhäkkää tavaraa että ihan joka päivä en aio pestä hiuksia.
- Kunderak
Kokeilkaapa yhdistää Nisim-shampoo ja hoitouute ja syökää samalla MSM-luonnon rikkiä! Täällä tapahtui ainakin selvä vahvistus ja kasvukiihdytys,tuo MSM luonnon rikki ilmeisesti tunnetusti vahvistaa ja kasvattaa hiuksia myös.
- kasvattaa
Luonnon rikki MSM pitäisi vahvistaa ja kiihdyttää hiusten kasvua. Sitä on mm. Hair Pro-vitamiinissa myös. Voi olla hyvä yhdistelmä jonkun hoitoaineen kuten Nisimin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517003Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414734HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1401969
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321579Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161449
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki201194mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101109